[E3 2004] Starcraft: Ghost

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 13 mei 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het zal nog wel een paar keer uitgesteld worden, Blizzard kennende :) Daar zit ik opzich niet zo mee, zolang ze maar een parel van een game afleveren :)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja maar het is altijd jammer.;)

3. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Da's mooi !@#$%. Waar heb je dat trouwens gelezen?

Maar het typeert Blizzard; "it ain't done 'till it's done".

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  5. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, voor de NGC komt ie 1 december, voor de Xbox gewoon 1 september ;)

Beetje vreemde reacties op dat nieuwsitem trouwens;

Alsof die Miyamoto een (half-)God is... :confused: :{

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    na dat is niet waar. Ik ken die gasten best goed, in iedergeval xaria wel. En miyamoto heb ik en andere gasten daar op het forum erg veel respect voor. Hij is nintendo als het ware. Als je hem ziet dan denk je nintendo.

7. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga in ieder geval niet Bill Gates vereren omdat hij ooit heeft besloten om de Xbox te laten ontwikkelen... :)

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ah maar miyamoto heeft meer gedaan als alleen de gamecube laten ontwikkelen. Hij is al heel alng betrokken bij nintendo en bepaalde games van nintendo. En btw. Als ik aan bill denk, dan denk ik aan $ en Windows.

Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Naja nu weer back on-topic.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ode aan _O_starcraft_O_

11. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost wordt volgens mij echt een toptitel. De setting is gewoon top, grafisch ziet het er lekker juicy uit en het is natuurlijk van _O_ Blizzard _O_ . Verder zit er een blonde babe in en het is Starcraft! Al die units enzo in 3D, fantastisch. Iedereen kijkt uit naar Halo 2, Fable en Sudeki, maar voor mij kan deze game ook wel bij die lijst op samen met Jade Empire en de nieuwe Morrowind.

12. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, maar die gast begrijpt nog steeds niet dat mensen met een cube ook exclusieve toptitels willen zien die niks te maken hebben met Mario. Verder lijkt het alsof hij alleen maar remakes/sequels maakt van games die op de N64 zijn uitgebracht. En de echt nieuwe games zijn kut (of je moet jezelf erg vermaken met Pikmin, Monkey Ball, FFCC, Eternal Darkness etc.) Als ze die GBA niet hadden, was het volgens mij net zo afgelopen met Nintendo als met SEGA.

13. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag een weekje geleden op Game Kings wat ingame filmpjes, erg stoer! Zo moet je mini-games doen om bepaalde powers te kunnen doen (da's schijnbaar iets nieuws volgens de commentator). Die commentator gebruikte trouwens - net als ik hierboven - Splinter Cell om het genre van de game uit te leggen...

14. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Die beelden waren echt tof ja. Ik kijk ook heel erg uit naar world of warcraft (en stiekem ook starcraft 2)

en trouwens jeroen, ik woon nu op boulevard heuvelink 144:)

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard kijk ik uit naar WoW en SC2 :cool:

16. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    [off topic]
    Wat is de (Internet)wereld toch klein :)
    [/off topic]

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou de reden van de vertraging die laatst bekend was gemaakt is ook weer duidelijk:

18. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Verdomme, zo blijft het lang duren... :mad:

Thanks for the info Master_Legolas!

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Np! *)

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Starcraft is back _O_ :

Twee weken geleden meldden we je al dat developer Nihilistic, die de ontwikkeling van StarCraft Ghost voor haar rekening nam, niet meer verder zou werken aan de game. Zoals je misschien al wist is StarCraft Ghost al meerdere malen uitgesteld en tot voor kort was het niet zeker of de titel ooit nog het daglicht zou zien. Blizzard heeft nu developer Swingin' Ape aangewezen om het project af te maken, daarnaast zullen de twee studio's in de toekomst samenwerken bij het ontwikkelen van multiplatform games. Mike Morhaime, president en mede-oprichter van Blizzard Entertainment, zei het volgende:
    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------

"The team at Swingin' Ape Studios is a very talented group of developers with a proven ability to deliver extraordinary games. We're confident that this partnership will result in titles that achieve the level of quality that players have come to expect from Blizzard products."
    --------------------------------------------------------------------------------

Deel Deze Pagina