LOL....als eerste dien ik dan op te merken dat jij dat in deze thread gelukkig nog niet gedaan hebt..CONCLUSIES TREKKEN..... Ik heb geloof ik niet echt dingen losgelaten waarop ik een conclusie kan baseren...behalve het feit dat de GT franchise het ten opzichte van deel 3 niet echt heeft waargemaakt (zag er erg goed uit...en de playability was goed)...however....er miste een online gedeelte en de mening van velen was dat je net zo goed GT3 uit de budgetbakken kon vissen. Het is net als zoveel mensen zeggen je moet het afwachten...ongetwijfeld komen de games beter uit de verf met dit soort hardware...alhoewel je wel met een hoop getallen en flops kunt komen...maar dat moeten de games straks uit gaan wijzen!!! Al worden er wel wat dingen losgelaten (summier) op sites als gamespot.com waar je toch wel redelijk (als complete member) geinformeerd wordt. dus je moet je niet gelijk aangevallen voelen als iemand een reactie geeft...want jou info is ook niet altijd ergens op gebasseerd Greetz
Waarom zeikt iedereen toch zo op die specs van de consoles?het uiterste uit een console zullen we toch nooit gaan bereiken, in feite denk ik zelfs dat de grafische kant van spellen op de 360 en de ps3, tot het einde van deze generatie precies hetzelfde zal zijn! Als je nu bekijkt dat de xbox pas 70% van de console kracht werkelijk gebruikt en van een ps2 zelfs maar 50%, waar ligt dan een grens? Over een paar maanden komen de next gen consoles, met specs waar iedereen op geilt, ik kan jullie vertellen dat het uiterste pas uit een ps3 gehaalt kan worden over zo'n 8 a 9 jaar, waarom?, omdat het een totaal nieuw systeem is, de engine is ook al zeggen ze van niet, weer net zo complex als de emotion engine wat het te moeilijk maakt om alle kracht te gaan gebruiken, De x360 is een pc orientated console, hij heeft dezelfde opbouw alleen is hij veel geschikter om spellen te draaien, omdat het zo'n simpele opbouw heeft zal de x360 dus vanaf het begin iets mooiere games hebben, hier heb je allee een nadeel dat hij in theori veel langzamer is, maar eer dat devolepers de ps3 goed kunnen gaan gebruiken komt de xbox 3 en de ps4 er al aan!!! Wat ik hier mee wil zeggen is ze dat specs leuk zijn, maar zolang die specs toch niet optimaal kunnen gebruiken heb je er net zo veel aan als een xbox die alleen pong speelt! Ik denk dat ms eigenlijk wel slim is om geen suprieure console op de markt te brengen, net zoals ik weten ze dat de pc de consoles binnen enkele maanden inhaalt, zei brengen nu een console op de markt die goed is om games op te spelen en makkelijk is om games op te maken, daarbij komt dat de productiekosten ten opzichte van de ps3 veel lager zijn, en waarom zou je een console de kracht van een ps3 geven als de maximale kracht van een xbox360 na 4 jaar toch nog lang niet bereikt is? En als de opvolgers van de next gen dan al weer voor de deur staan, heb je dus in theori een PS3 die extreen veel kracht heeft, maar die die kracht eigenlijk nooit heft benut?, dat vind ik persoonlijk zonde, ik zou een ps3 alleen maar kopen als ik hem om zou kunnen bouwen tot pc , maar ja time will tell, al weet ik bijna zkr dat het zo zou gaan, en een spel als gt4 bewijst maar weer eens dat als je goed programmeert voor de ps2 je nog zkr 4 jaar door kan met de ps2 , jmmr die opvolgers
Ze komen inderdaad denk ik te snel uit met deze nieuwe consoles....ik denk dat dat zeker voor de Xbox geld!!! Niet dat ik dat erg vind...want ook de next gen consoles spreken mij wel aan...en ik denk dat je gelijk hebt voor wat betreft grafische kracht...ze kunnen immers op de huidige consoles nog steeds hele mooie games maken die ook nog een goed speelbaar zijn!!! Greetz
En een aantal mensen gelooft nu al dat de PS3 vele krachtiger is door Sony's sllimmem specs... Beide worden krachtige apparaten..... ga niet nu alvast fanboy achtige smoesjes verzinnen....
Jordo, ik ben het helemaal met je eens en van dit http://www.gametrailers.com/player.php?id=6044&type=mov zou kilzone nog eens iets van kunnen leren.
Het is ook nooit de bedoeling geweest van Microsoft om lang met de Xbox door te gaan. Xbox 1 is gebruikt om een marktaandeel te verkrijgen in de consolemarkt en een Xbox userbase op te bouwen. Xbox 2 wordt pas de serieuse poging om de markt te veroveren.
Inderdaad ja. Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo'n gedrocht te ontwerpen. Vorige keer moest de xbox het ontgelden vanwege de controller. Nu is overduidelijk de ps3 aan de beurt.
krijgen we dit weer . Ik vind em wel mooi, maar ik ben geloof ik een van de weinigen. Maar het staat nog helemaal niet vast dat dit de uiteindelijke versie is. Kijk maar eens goed naar dat zinnetje onderaan het plaatje van de controller.
De controller van de xbox vond ik ook lelijk, maar toch heb ik een xbox gekocht. Hoe de controller eruit ziet boeit me verder niet. Feit blijft dat hij lelijk is (naar mijn mening )
Wil je zeggen dat de Xbox controller lelijk is??? dat kan ik bepaalt niet zeggen ik vind hem er mooier uitzien als de PS2 controller en hij speelt trouwens ook een stuk fijner
Dat is inderdaad wat ik zei. Hij ligt zeker fijn in de hand, maar hij blijft lelijk (lomp ook trouwens).
wow, volgens mij wil die het niet zeggen maar zegt ie het gewoon :{ iig het is een kwestie van smaak hier kunnen we verder weinig over door lullen...
ZO en nu nooit meer zeggen dat een Xbox GROOT is.... ...of is dat mannetje nu zo klein??! who cares ik vind het nog steeds een oude cd-speler....
Niets persoonlijks hoor, maar wat draagt dit nu bij aan dit topic? :{ Het merendeel van dit topic staat vol met achterlijk geblaat over lompe controllers en andere vage shit, dat niets met feiten over de PS3 te maken heeft. Btw, volgens mij is ie ongeveer net zo groot als de originele PS2, denk net iets groter. En dat mannetje is idd klein
gast hou op me je serieus gezanik...het was een GEINTJE...jesus....:{ sommige mensen kunnen echt niet tegen een klein beetje humor.....blah...
Jij mag anders ook weleens wat indimmen kerel.... Sommige mensen kunnen echt niet tegen een beetje kritiek...jech
hahah tja...zielig gewoon... maar okeej ga nu maar lekker weer back ontopic gast (doe ik ook hoor, want aangezien er sommige niet tegen wat kritiek op de Ps3 aan kunnen tja "het zji zo")...