1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nu is het dus kritiek? Net was het nog een grapje, klein beetje humor...
    Ik zei nog niets persoonlijks, ik bedoel het in`t algemeen, jij voelt je blijkbaar meteen aangevallen?! Ik snap je grapje heus wel hoor, maar t`is toch niet echt relevant of wel?

Ontopic,

Ik weet niet of ze al eens zijn gepost in dit topic, maar hier wat close-ups van de PS3: foto`s Zo te zien is het materiaal v.d. console net zoiets als dat v.d. PSP, vooral goed te zien bij de zwarte versie, beetje piano black achtig.

2. JeePee

JeePee Guest

GT5 krijgt schade (is al bevestigd)
    GT5 kan een online mode krijgen
    GT5 kan een betere AI krijgen
    GT5 heeft in plaats van 6, 16 of meer auto's tegelijk op de baan.
    Genoeg vernieuwing dus _0/

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat hij vernieuwing qua originaliteit bedoelt. Na GT2 is er niet zoveel meer veranderd vind ik, grafisch natuurlijk wel, en de verschillende auto`s e.d. ook. Maar ik vind het steeds hetzelfde "aanvoelen", maar dat maakt het voor mij niet minder goed of zo. Als ze GT5 minimaal zo maken als GT4, inclusief bovenstaande vernieuwingen, dan ben ik tevreden :cool: Maar goed, ik verwacht ook veel van PGR3 :9. Worden mooie tijden voor de race fans *)

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @Seahawk

In wat voor opzicht is PGR3 wel origineel dan?

Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hmmm duurde het niet ongeveer een millenium voordat GT4 af was en dat dan nog zonder multiplay, vraag me af hoeveel jaar dit deel ze gaat kosten...en als het te snel is dan is het cker een poort van de gt4 versie ( in het filmpje zag je al dat het gt4 was ipv gt5) :p

6. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me niet herrineren dat ik zei dat PGR 3 origineel zou moeten zijn....heb alleen gezegd dat hij t.o.v GT5 ook best goed eruit zal gaan zien en dat er weer wat nieuwe features in zullen zitten...waarvan een hele leuke spectate mode zal zijn waarin je dus als toeschouwer mee kunt kijken en dat ongekent aantal...best cool denk ik...voor de rest zijn er maar weinig race games die echt origineel zijn...het is ook niet meer dan rondjes rijden, tijden verbeteren, tunen, pimpen, etc etc...

Het valt me op dat er genoeg fanboys op dit forum zijn...ik probeer het objectief te zien.... ik geef toe dat ik een xbox fan ben en dat ik erg uitkijk naar de 360, en ja ook de PS 3 vind ik cool...maar we zullen alle speculaties omtrent hoe goed dingen er wel niet uit gaan zien en hoe goed ze wel niet zullen presteren moeten afwachten!!!

Sommige mensen worden al geil van grote getallen en gerenderde filmpjes...dat heb ik dus niet echt...eerst zien dan geloven, laat ik het daar maar op houden!!!

Greetz

7. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    lol...dat moet je nog maar afwachten......deel 4 zou ook online gaan remember!!!
    Maar als je dit allemaal al zo goed weet dan zou ik hem alvast pre-orderen...Maar dat ene filmpje met die pit crew etc etc...zag er goed uit al weet ik niet of het in-game was...Kan best een grote titel worden als ze die veranderingen doorvoeren... keep yr fingers crossed

Greetz

8. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn redenatie is dat ik de Xbox had gekocht omdat ik had verwacht dat van PGR een complete GT-killer gemaakt zou worden. Echter ik heb gewacht tot PGR2 en dat was niet het geval dus ik vind het wel welletjes. Daarom geen xbox360

JPRaceGamer, ik kan je gelijk geven in het feit dat GT5 echt een topper wordt alleen hoe je het soms verdedigd op dit forum is wel overdreven :)

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dan moest je maar meer reviews enzo lezen want PGR is geen racer zoals GT en Forza racers zijn. Het is niet tunen enzo dus moest je maar van te voren beter lezen wat het wordt.

10. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    TOPIC E3 2005 FEITEN PS3 ga ff ergens anders mensen vervelen over GT en FORZA en PGR

12. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja helemaal mee eens...we laten het hier maar bij!!!

No offense

Greetz

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    JE gaat toch niet de xbox kopen voor EEN game. Kom op zeg.
    En om toch ff mijn mening te geven Forza is VEEL beter dat GT4, GT4 is net een klein kind vergeleken met Forza, om maat te zweigen wie online beter is :cool:.

Sorry ik had de post boven mij niet gelezen :+

14. DarkReaper

DarkReaper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die gast van Sony heeft wel degelijk gezegd dat de de graphics zoals bij killzone 2, en dergelijke wel degelijk in real time waren maar sommige dingen ook wel wat met de computer waren gemaakt.

Wat hij verder ook heeft gezegd is dat je wat je op al die trailers zag: killzone 2, motorstorm en dergelijke wel degelijk kan op de ps3, en dat de ps3 2 x sterker is als de xbox 360.

En asjeblieft....xbox fanboys....blijf dan asjeblieft weg als je hier niks mee hebt,...laat het gewoon in zijn waarde ja?

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Zucht |:- Tuurlijk zegt een Sony gast dat. Een Microsoft gast zegt weer het tegenovergestelde en iemand van Nintendo weer iets anders.

Je moet gewoon geduld hebben tot wanneer ze uit zijn gekomen of tot wanneer er meer duidelijkheid over is gekomen want nu is er nog teveel onduidelijk aan beide kanten.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent de fanboy. Die killzone is gewoon een filmpje dat is gewoon zo. EN die kan je op een cd zetten en dan op je dvd bekijken. Stop met het in de hemel prijzen van de FILMPJES.

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Reaper, sony heeft gister bekend gemaakt dat het door een amirikaans bedrijf is gemaakt die gespecialiceerd zijn in het maken van filmpjes, guarilla is in amsterdam en zijn nog druk bezig met killzone 2 voor de huidige ps2, lange na niet dat dat filmpje dus echt was of iname beelden waren, en daarbij komt dat ik ghost trailer eigenlijk nog indrukwekkender vond omdat dat ingame beelden waren :confused:

18. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik klaag ook niet over de game zeeer zeker niet, PGR2 is echt een plaatje wat graphics betreft. Maar ik had er meer van verwacht. Mede op het terrein van de wegligging dat het realistischer was. Bvb in de Enzo kun je in eens vol op het gas en de auto slingert niet eens, dat soort dingen is bvb niet echt realistisch want als jij dat doet in de Enzo irl, dan schiet dat ding weg van hier tot tokyo maar slip je echt als een gek. Mag ik nogmaals benadrukken dat ik zeker niet teleur ben gesteld in de game, ik ben erg blij dat ik hem ge-preorderd had. Ik heb me er erg mee vermaakt. Alleen Forza dat had voor mij de GT killer kunnen worden, en dat is niet gebeurt of iig is niet afdoende gebeurt. Ik zeg daarmee ook niet dat deze game slecht is alleen er had meer in gezeten. Op de een of andere manier moeten sommige dingen onlogisch zo kun je niet even snel tunen door 1 druk op de knop en de garage moet je 4 menus terug vanuit het race scherm en dat kan bvb bij GT veel sneller. Forza is nogsteeds een erg mooi en soms vooral moeilijk en frustrerend spel (iets met de corvette cup :mad: ).

The Post - Part II
    Als ik de fotos zie van de PS3 heb ik een beetje het gevoel van "wow", dat ziet er best futuristisch uit. Echter de exacte grote, ik zou hem wel eens naast de PS2 zien, dan niet de PSTwo maar de PS2 de originele. Mede omdat ik denk dat de groote van het beestje wel mee valt.

De controller, ja ach, wat moet je daar over zeggen, het is idd een nogal apart creatuur :p maar goed als het lekker speelt dan hoor je mij niet klagen. Ik heb zelf een Xbox nu en een NGC en beide heb ik draadloze controllers bij gekocht voor 50 euro per controller. Dus ik ben al lang blij dat de controllers nu eindelijk wireless zijn, scheelt toch weer 200 euro (2 controllers per console).

Hoewel de keuze van de PS3 voor mij zoieso al vast ligt zal er waarschijnlijk toch wel een xbox360 naast komen mede om het feit dat ik sommige games niet wil missen zoals Halo, want echt ik vind Halo op de xbox veeel beter spelen als op de PC, dit merkte je onderandere in de besturing van de warthog enzo.

Echter ik kom weer terug naar Sony, ik heb de PSX gehad met GT2 en nog meer toppers toen de PSX mega cheap was. Ik heb echt die CD van GT2 grijs gedraaid, alleen toch een xbox gekocht voor de PGR reeks en ik moet zeggen dat ik die teveel arcade vond. Dus daarom maar terug naar Sony en genieten van een echte simulator genaamd Gran Turismo 5 / Vision Gran Turismo.

19. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht nog ff Live de afsluiting gezien via gamespot (erg tof van die mannen en vrouwen om op deze manier een live coverage van de E3 te doen) en daarin lieten ze de conclusies ff de revue passeren. Dat begon natuurlijk met de persconferenties, die van Sony was toch wel degene waar ze het het meest over hadden, omdat daar natuurlijk de PS3 uit de doeken werd gedaan. Het jammer eraan was dat ze gedurende de hele E3 geen game hebben kunnen spelen (demo). Een editor van gamespot had een interview afgenomen en benadrukte nogmaals dat volgens de baas van Sony het Killzone 2 filmpje gedeeltelijk ingame was en dat die beelden toch echt wel op waarheid berusten...niet alles maar een gedeelte ervan. Tja het lijkt mij gewoon mogelijk in de nabije toekomst om dat soort games te maken. Over MS waren ze ook geheel niet ontevreden, en dat zag er ook allemaal goed uit. Kortom na een misschien weinig vernieuwende E3 2005 op naar 2006, en in de tussentijd maar zien wat er gebeurd

Greetz

20. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jullie PS3 fans was zou ik nu ook maar ff beginnen met ophouden over de gfx en dat de PS3 volgens jullie wel 2x zo snel zal zijn als de Xbox 360 whahah komop zeg als je heel logisch nadenkt dan kan dat niet beide consoles zijn in dezelfde tijd in ontwikkeling dus ze hebben ongeveer in dezelfde tijd hardware gekocht wat dus niet veel van elkaar kan verschillen. Sony heeft gekozen voor Blu-ray shit en Microsoft gaat hun eigenweg met gewoon DVD's en over de wireless controllers van PS3 die op Blutooth moeten gaan werken dat vind ik niet egt handig gedaan van Sony maar dat is ook weer mijn mening maar laten we ophouden over dat gezeik van nee de Xbox 360 is sterker of nee de PS3 wordt 2 x zo sterk als de Xbox 360 laten we gewoon afw8ten

Deel Deze Pagina