1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

1. Azumanga

Azumanga Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ben je voor n dombo, ''als je heel logisch nadenkt''...wahaha

2. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dombo :confused: WTF is nix mis mee d8 ik zo zeg alleen iets nuttigs a.u.b want ja daar komt het wel op neer want bijna niemand denkt meer logisch na want iedereen weet gewoon er zit bijna geen verschil tussen de 2 consoles

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    pcies. en azumanga let ff op je taal man.
    als je zown die-hard ps3 aanhanger bent ga dan naar een ps3 forum toe want zo komen we niet ver.

http://www.gamer.nl/nieuws/26417
    zie je de duidelijkste grafieken die berusten op de waarheid.

Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Grafieken waar 99% van de aanwezigen hier geen enkele verstand van heeft wat deze nu precies inhouden en in hoeverre deze nu werkelijk kloppen. Kijken we namelijk wat naar beneden zien we dat de bron nu niet gelijk als de meest objectieve ter wereld mag worden beschouwd.

Het is dus nog maar de vraag in hoeverre er hier gegoocheld wordt met de cijfertjes op de ene of andere manier. En misschien klopt het ook wel, misschien ook niet. I really coulden't care shit anymore, maar ik wordt echt doodziek van figuren zoals jij en die van de "ander kant" die zich blind lopen te staren op dit soort gedoe, terwijl ze er zelf hoogstwaarschijnlijk geen ene moer verstand van hebben.

5. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens relax man wat maakt het nou allemaal uit niemand weet hier de egte harde feiten van de Xbox 360 of de PS3 welke nou sterker wordt. Het enige wat we weten is dat er tog niet veel verschil tussen de 2 consoles wordt daar kun je niet meer onderuit dus de PS fans kopen een PS3 en de Xbox Fans kopen een Xbox 360 so wat dat maakt tog geen fuck uit ofwel dan?

6. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ej , maar even dit :
    Ik dacht dat dit een xbox Forum was ? :confused:
    Waarom word er zo veel over de Gaystation, oh sorry Playstation gepost ?

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Omdat het E3 is, na de E3 kunnen al die lui die nu zitten te geilen op dat ding, gelijk door naar een Playstation forum....

Ben het met je eens, ik kom namelijk op dit forum voor de Xbox als ik Playstation gasten wil zien posten ga ik wel naar een Playstation forum.

...zo simpel ligt het.

8. Azumanga

Azumanga Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor dat dombo, maar je vergelijking gaat gewoon niet op. de infrastructuur van beide consoles verschillen nogal van elkaar, het is niet zo dat je nu nou een pentium of een amd pc koopt. en die grafieken :confused: verwacht nou niet dat een microsoft medewerker hier echt een objectief onderzoek naar gaat doen.
    En hoezo is de bluetooth connectie niet handig gedaan??
    True dat het gewoon onzin is om hierover te discussieren, wat wil je met al die kracht doen als er geen leuke spellen zijn kuch-xbox-kuch. (grapje)

9. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Van die grafieken is echt waar ik heb het al op verschillende sites gelezen.

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja en? Dat zegt dus nog helemaal niets aangezien zij het allemaal weer van diezelfde bron (een MS medewerker notabene) vandaan hebben.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als de Xbox gasten dan ook lekker wegblijven uit de topics van de Playstation gasten, hoeven ze ook niet zo offtopic en fanboyachtig te reageren :{
    Er is toch ook niet voor niets een overige consoles subforum, en een algemeen E3 wisselforum? Kijk er dan overheen als je je er aan stoort :{

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar ik ben fanboy achtig omdat ik op een xbox forum, over xbox praat??! zie jij het fanboyisme?? ik namelijk niet...en stoor je dan ook niet aan ons "xboxfanboys"... ik legde de jongen alleen wat uit, waarom het over de Ps3 ging hiero...en binnenkort zal dit forum gedeelte vast verplaatst worden naar non-xbox-hokken/forums. Omdat dit niet over de Xbox gaat heay. ;)

Ontopic:
    Ps3 feit, de cell chip is minder sterk als de meeste hier dachten.

13. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey maat nou moet je ff heel goed kijken geen goeie of leuke spellen :confused: de Xbox heeft meer toppers in huis als de ps d8 ik zo??? kijk dan us ff naar dit next gen lijstje
    Halo
    PGR
    Ninja Gaiden
    Fable
    Forza Motorsport
    Jade Empire

Dit zijn tog wel een aantal EXCLUSIEVE xbox games waar de PS niet egt tegen op kan lijkt me wat wil de PS nou bereiken met Killzone:confused: het eerste spel was al niet egt top en okej GTA ruleert gewoon maar dat is geen exclusieve titel meer voor sony hij komt ook op de Xbox uit dusja en FF was exclusief ma nee hoor die ook al niet meer komop en ben eerlijk geen goeie games op de Xbox??? nu ben je een beetje uit je nek aan het lullen want hier kun je gewoon niet tegenop.
    dus denk volgende x eerst ff goed na voordat je iets zegt okej tnx alvast

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waar baseer je dit "feit" dan op als ik vragen mag? Bron?
    Als je het van die grafiekjes hebt, lekker te vertrouwen dan?! Die komen van MS af toch? Grafiekjes die Sony heeft gemaakt zou ik net zo min vertrouwen... Ligt er maar net aan hoe er gerekend wordt, en in wiens voordeel dat dan zou werken :9

Al zou de Cell krachtiger zijn dan nog, tegen de tijd dat ze daar een voordeel aan hebben zitten we weer aan de next gen consoles :cool:.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ach ja het is een beetje "over en weer smijten met specs", en idd die grafiekjes die je op bijna alle bekende game sites nu tegenkomt. En ja het is zo dat als Sony met specs smijt deze gelijk worden verteerd als zoete pap, doet MS dit is het gelijk ongeloofwaardig (volgens sommige dan, ik zeg niet dat dat bij jou zo is maar goed). Best vreemd is dat of niet dan?

...het laatste wat je zei klopt wel ja, zo ie zo zullen ze niet gelijk het volle vermogen eruit kunnen toveren.

16. Azumanga

Azumanga Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal afhankelijk van je smaak, of je zulke spellen waardeert. Nu moet je geen woorden in me mond leggen, want ik heb nergens gezegd dat ik killzone en gta crap waardeer.
    Mmm waar kan de xbox niet tegenop --> japanse spellen, wat heeft de xbox daar toch een overvloed aan spellen NOT. (ninja gaiden/panzer dragon orta zijn wel toppie natuurlijk)

toptitels:
    dragonquest/ff/phantom brave/star ocean/tekken/taiko no jutsu/guitar freaks/drummania/pop n music/devil may cry/resident evil/katamari/ico/alle versie van ddr/xenosaga/zone of the enders/mgs/negima/musashi/res/breath of fire/suikoden/romancing saga/another century episode/crhono crusuda/fantasy adventure/shining tears/kingdom hearts/ys ark of naptism/radiata stories/grandia ENZOVOORTS

nee sorry hier kan de xbox gewoon niet tegenop. tuurlijk zijn er paar vette games op de xbox te verkrijgen. maar overvloed een exclusieve vind je echt op de ps2.

maar zoals ik zei je moet de games wel kunnen waarderen. maar ik leef ook een beetje in het oosten dus Killzone en Gta kinda spellen staan bij mij ook niet op de bovenste tree.

17. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja kijk dit is precies hetzelfde ;) jij bent een PS fan je vind de spellen die de jappen maken goed dus ga jij voor de PS3, daarom ben ik ook een Xbox fan de spellen die die jappen maken vind ik maar zuigen allemaal van die bullshit spellen (is mijn mening) en je hebt helemaal gelijk kwa smaak, ik vind die japanse shit gewoon kut en vind dus alleen Ninja Gaiden een top game en die gozer van Super monkey ball is ook wel okej maar verder vind ik het egt van die kutspellen ik hou bijv meer van FPS - Actie games - race games enz meer westerse genres dus :9 ma diegene die het genre van die jappen te gek vinden die gaan natuurlijk allemaal voor de PS3 dat is logisch ma geef mij maar die westerse games dus ook de Xbox 360 dus AZUMANGA onze discussie is gesloten 8) en jij verder nog veel succes met de PS3
    I LOVE _O_ Xbox 360 _O_ + _O_ Microsoft _O_

18. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0

Kijk eens goed hiernaar... Er staat echt geen 1 punt of komma of hoofdletter aan het begin van een nieuwe zin tussen...

Verder maak je erg irritant gebruik van smileys... Hoe oud ben je? Kom op zeg gebruik even volledige woorden (ma --> maar) en interpunctie, das wel zo handig lezen. En bovendien niemand neemt je op deze manier serieus...

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan toch vind ik dat ie wel een goed punt maakt, ook al had ik het zelf iets anders verwoord.

20. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet wat je nou zit te janke hoor je snapt het tog ofnie dan :confused: is gewoon msn taal, msn je nooit dan :confused: en laat mij smilies gebruiken als ik da wil 8) ow sorry vind je irritant ofnie pffff. jow man doe relax en schrijf voortaan alleen iets als er nuttige informatie in staat fagget mja je zal wel geen hobby's hebben

Deel Deze Pagina