1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had je dan wel weer weg kunnen laten. In de faq staat ook dat je wel een beetje ABN moet gebruiken i.p.v. msn taal. Op msn ben je grammaticaal incorrect omdat je snel moet/wil typen, maar dat gaat niet op voor een forum. Ik heb ook geen zin om m'n best te gaan moeten doen om iets te lezen, dus het zou toch wel handig zijn als je Nederlands ging typen.

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja, en niet meteen gaan schelden enzo.. chill man..

3. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat er nou zo moeilijk aan is op dat te lezen??? Maarja ik zal er op letten voor de volgende keer en jullie snappen alles wat ik zeg, dus ik snap niet waarom jullie er zo moeilijk over doen?

4. JeePee

JeePee Guest

Gran Turismo 5
    Killzone 2
    Formula One 2005
    Tekken 5
    Metal Gear Solid 4
    Socom III _0/

5. Azumanga

Azumanga Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof ik met jou een discussie had (wil hebben, dan nog op niveau) :confused: , maar goed jij vindt al bij voorbaat al die japanse spellen maar shit. Moet jij vinden maar ik vind dat nogal kortzichtig van je, ik zeg ook niet dat ik al die westerse spellen maar kut vind. Zit een hoop tussen die ik net zo goed kan waarderen, maar ik hou meer van genre's zoals rpg, iig spellen met een verhaal, karakterontwikkeling, diepgang etc.
    Maar hé misschien komt het wel goed met de xbox 360 ik zie nu dat er weer een nieuwe japanse RPG komt naar de xbox 360. Misschien wordt die nog wel aantrekkelijk voor mij.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, gij en michael_T, cool kerels zijn jullie, beschouwen de playstation gamers als waren concurenten, vijanden,smeerlappen zoals jullie jullie berichten neer typen, zelfs die michael_T verwijt de playstation gamers van homo's, hij zei gaystation, hahahaahah, jullie laten me lachen, eerst liet microsoft me lachen met hun presentatie van xbox360 en sony liet me gewoon mijn dromen waarmaken. En nu laten jullie mij weer lachen. Ik kan hier maar 1 ding op zeggen, ik ga jullie niet uitmaken ofzo, ik ga gewoon heel fel lachen als sony's ps3 "jullie" xbox360 volledig de grond in stampt!!! Voorsprong zal niet helpen!!!
    ps: Ik dacht dat gij wel een goeie kerel waart exess denied, ooit heb ik een discussie met u gehad, en toen kwam je met veel objectieve dingen,heel goed van je,maar nu heb je weer eens bewezen dat mijn eerste gedacht toch juist was.

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha je kunt je commentaar tegen mij in het evrvolg voor je houden... Als je je als een klein kind wil gedragen ik vind het prima maar kom dan lekker hier bij me dan schop ik je namelijk in elkaar...

verder heb je wel lef om zo uit de hoek te komen terwijl ik je gewoon ergens op wijs, je bent volgens mij nogal een ongelukkige motherfucker om in 1 keer zo te reageren op wat kritiek...

so stfu

Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dude, als je nou even het stuk erna had gelezen had je kunnen zien. Dat ik hem alleen even uitlegde waarom het hier over de Ps3 ging, en tja voor de rest is het gewoon een feit dat ik op Xboxworld kom voor de Xbox, is dat zo gek? ....voor de rest zou ik me maar niet te druk maken en me niet storen aan Xbox lui die per ongeluk in een Ps3 topic posten, omdat ze het aanzagen als een Xbox topic...hihi hi hi |:- ....snap je het nog?

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Je bent zelf net zo achterlijk als bovengenoemde twee. Hen afzeiken doordat ze zich als fanboys opstellen en vervolgens zelf een gelijksoortige uitspraak doen. Ga lekker met je rechterhand spelen op het powerweb, of shudt eens niet de hand van je oma maar schudt haar onderbuik.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2005
  10. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahahahahah moet ik nou bang worden ofzo :'-( whahahha die is egt goed dan "schop ik je namelijk in elkaar" wow die komt wel heel hard aan, en lef ja dat heb ik mss wel en ik kan heel goed met kritiek omgaan, maar alleen die kritiek die ik kreeg was van die bullshit iedereen kan het gewoon lezen dus is gewoon vette onzin. En met je in elkaar slaan houd zelf ff je bek okej en ga weer rustig verder met je hobby's als je die hebt want hier heb ik geen zin in namelijk iedereen kan wel een grote bek hebben op een forum dus wat lul je nou :confused: en khou men bek zeker niet voor jou dat je dat maar weet

11. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow okej nu kunnen we wel eindeloos doorgaan maar uhm
    Halo 3 ----> Killzone 2 killer
    PGR 3 staat nog altijd ver boven Formla One 2005
    Forza Motorsport hetzelfde als Gran turismo 5
    Socom III is gewoon een game die zuigt de eerste 2 delen waren gewoon bagger
    Tekken 5 wel okej
    Metal gear Solid 4 daar heb je wel gelijk in

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jij trekt oordelen over spellen waar nog amper wat over bekend is?

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Godzilla & The pulser.

Vecht het via PM uit, of ga in de zandbak spelen ofzo.

14. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    <kijkt naar controller>
    OMFG! dat ding lijkt net 2 aan elkaar geplakte dildo's! :eek:
    ik weet bijna zeker wel dat ze goed in de hand liggen(neeh niet doordenken)...
    maar alsk zo naar de games kijk dan ga ik wel weer twijfelen of het nou xbox of ps3 wordt.. de games zijn namelijk niet zooo super

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de oplossing: Je koopt ze gewoon alletwee :9

En even aan pulser en godzilla. Wel eens een abonnement op een creche overwogen?

Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je hoe rete duur dat is |:- :9

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Welja lul er maar lekker in om. Even games tegenover elkaar plaatsen. Even op basis van reviews.

Halo 3 is vele malen beter dan killzone. Als het om het online element gata is er niks op de consoles dat Halo overtreft. Socom is dabn beter vergelijkingsmateriaal (de populairste online shooter op de PS2). Ook in dat geval zal Halo weinig te vrezen hebben.

Tekken 5 is volgens veel die hard gamers beter dan DOA, qua gameplay. Die game wel aardig noemen is wel hele erg dwaas.

Volgens mij krijgen beide consoles goede games.
    Gran Turismo is de beste racer, Forza is nogal... tja... slap in vergelijking.

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmm als je daN toch vergelijkt op basis van reviews,.... forza is volgens bijna alle gamesites + bladen beter als gt4, dan wel niet gelijk aan gt4, dus zeker niet slap in vergelijking, en tekken 5, tja 3 blijft legendarisch in mijn ogen, maar soul caliber 1 is nog de koning der fight games

19. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    idd, forza valt veel hoger uit. zie www.gamerankings.com :cool:

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Sould Calibur is idd misschien wel beter, maar om Tekken als shit af te doen? beetje vergezocht!

Deel Deze Pagina