Oke, ik begrijp je, maar je geeft met granturismo 3 wel een heeeel slecht voorbeeld. Eerst en vooral noemde granturismo 3 toen granturismo 2000, en het zag er in het begin wel redelijk mooi uit, maar belange niet wat het moet zijn. Polyfony heeft enorm hard gewerkt en gt3 is er van verder gevloeid, deze game zag er 3x maal beter uit dan wat men beloofd had, en wat men met gt2000 liet zien! Ik heb de power unlimited(ongeveer5,5jaar terug) hier nog liggen waar Boris zei van: Dat hij echt niet onder de indruk was van Gt 2000, hij vond het zelfs matig! Maar toen gt3 uitkwam, toen was hij verkocht, de game was gewoon prachtig, de game doet qua graphics ook niet onder voor gt4. Zo heb ik ook nog een oude opm(heb ze allemaal) hier liggen, waar zij van dezelfde mening zijn. Dus wat je daar zegt van granturismo, dat klopt toch helemaal niet hoor, tekken, dat kan misschien zijn, anuwel ik tekken tag, samen met ssx de mooiste launchtitels van de ps2 vond. En wat je daar zegt van microsoft, oke, dat klopt wel, maar beeldt u eens in als de ps3 eerder uitkwam(wat eigelijk heel logisch zou zijn, want de ps2 wordt wel echt heel oud, terwijl de xbox eigelijk nog maar pas op de markt is, ik zou me eerder genaaid voelen door microsoft, want ik heb mijn xbox nog maar 2 jaar, terwijl hij nog geen 4 jaar uit is!) Wat zou microsoft dan doen? Die zouden juist het zelfde als sony doen, maar dan niet zo mooi gepresenteerd, want sony weet het beste wat presenteren is(en iedereen is jaloers op sony dat ze het zo goed kunnen!). Ik geloof ook in sony, en ik wil killzone, heavenly sword,... allemaal wel zien als het uit is, misschien wordt het nog mooier dan ze hebben laten zien. Want die filmpjes draaien op de ingame engine, terwijl de RSX chip nog niet eens af was. Er zat een andere chip in de plaats, om de filmpjes,... ten toon te stellen. Als die RSX chip af is ,dan is de ps3 nog krachtiger, dus moeten ze (denk ik dan toch) de games zeker zo mooi kunnen maken als de filmpjes. (ps:Microsoft heeft ook gebruik gemaakt van die praktijken, herrinner je de techdemo met die vrouw en die robot om te laten zien wat de xbox allemaal kan, dat is juist het zelfde als het filmpje van killzone, en de bedoeling van die filmpjes zijn, om te laten zien wat het toestel kan. Toen microsoft die techdemo liet zien, moest microsoft zich nog volledig bewijsen, ergens moet sony dat ook terug opnieuw doen, aangezien de xbox 360 eerder uitkomt.)
...
Klik om te vergroten...