1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Had de 360 niet 512 mbyte GDDR3-vram? Of is dit iets totaal anders?
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dat weet ik nu ook niet heel juist,maarja, de één console heeft dat beter, de ander dat. Je weet wel. Maar het is wel logischer dat de ps3 krachtiger is, hij komt namelijk veel later uit, ik vrees stilletjes dat hij pas eind 2006 hier gaat zijn. Maarja, maakt niet uit.
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk juist dat ze evensterk zijn omdat ze allebei op sommige punten beter zijn dan de ander. Maarjah, als de ps3 begin 2007 komt dan kan dat een harde klap zijn voor europa. Als de trend doorgaat zoals de psp, wat overigens een goed ding is, kunnen we in europa echt lang wachten...
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Man als ik die Xbox360 op het begin heb dan kan ik makkelijk die ps3 kopen als ie uitkomt in 2007. Wat lullig toch voor al die Ps2 gamers, dat ze zolang moeten wachten. Als ik een ps2 gamer zou zijn(heb hem(ps2) wel daar niet van) dan zou ik echt niet zolang kunnen wachten hoor als je al die geile next-gen beelden ziet van de xbox360 _0/

    en Microsoft maar lachen :D
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is allemaal nog niet zeker dat de ps3 hier pas in begin 2007 komt, nog niet te vroeg ...
    Sony overhaast zijn eigen niet, microsoft doet dat een beetje wel, ze moet eerste zijn. Ze willen in een latere versie van xbox 360 een hd dvd drive steken, dat is een beetje waanzin, waarom niet een paar maanden uitstellen en rechtstreeks een hd dvd drive erin. Maarja, microsoft is betrouwbaar,dus ze lossen het wel zeker goed op, mss inruilen of weet ik veel wat. Maarja, ook al ruilen ze de xboxen niet in, zo heeel erg is het nu ook weer niet,want die hd drive zal hoofdzakelijk voor hd dvd films zijn(en ik speel op mijn xbox 360 voornamelijk games, en dvd films, hd dvd films,mmm, dat is nieuw, nog een beetje duurder, ik ga niet direct zo van die films kopen dan). Maar toch, als de ontwikkelaars dan games op hd dvd willen maken, dan zitten de mensen met hun eerste generatie xbox 360's daar, en dat is klote,maar zoals ik al zei, microsoft lost dat wel op, op een goede manier.
    En @ rikkel, ik denk toch persoonlijk dat de ps3 sterker gaat zijn, op de meeste vlakken. Maarja, xbox 360 heeft ati, en hun graphische kaarten zijn niet te onderschatten, zij zijn de laatste tijd altijd de beste geweest op gebied van graphische kaarten, dus ja, mss heeft xbox 360 op dat vlak,...dat beter is ps3,...en op dat vlak,... maarja, we zullen zien he, de games zullen er in ieder geval op elke console enorm gaan uitzien:).
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik moet toch toe geven toen ik die techdemo van de Ps Meeting keek vandaag (ja wat dus mischien ook niet draait op de hardware van de Ps3, want dat is altijd maar af wachten met Sony) ik vond het gewoon echt een beetje eng worden KLIK (en daar op PS3 Face klikken) zo realistisch. Wel mooi gedaan, hoop voor Sony dat ze dit waar kunnen maken, en dat ze hun klanten niet afwimpelen met een soort van 2de Emotion Engine.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,dat ziet er gestoord cool uit!!!:D Ik hoop ook dat ze het kunnen waarmaken, maar ik denk persoonlijk van wel :). Anders ben ik een beetje de grond in geboord, en dat zou ik niet willen.
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat halen ze nu nog niet denk ik.. maar goed, dat moet je nog maar zien dan. Geen id waartoe de PS3 straks in staat is. Ziet er goed uit idd.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

  10. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet slecht, niet slecht, maar het filmpje is er al een tijdje.
     
  11. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft een beetje zo'n War of the worlds sfeertje vind ik, wat chaos en zo'n alien invasie. Vooral het stukje waar je met zo'n hele groep soldaten van die heuvel afrent is best knap.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    I-8 vond ik één van de mooiste games op de E3, samen met gears of war enzo, echt zooo sjiek!
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    I-8 ziet er idd wel uit als een game die de moeite waard is. Ik ben alleen benieuwd wanneer Sony nou eens meer verteld over de PS3 en beelden laat zien van hoe de games eruit zijn zoals de consument ze straks speelt.
     
  14. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal je tijdens de TGS ontdekken. ;)
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja. Daar zou Sony meer laten zien. De PS3 zou daar zelfs speelbaar zijn. Ik ben toch uitermate benieuwd wat ze nou kunnen met de krachtige hardware van de PS3. Een ding is zeker, het worden in ieder geval mooie tijden voor de gamers met de next gen consoles.
     
  16. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja en nadat ik dit gezien had, is het filmpje van killzone misschien niet meer zo ver verwijderd van wat ze uiteindelijk echt willen bereiken..
    http://www.gamer.nl/nieuws/27346
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn man, dat ziet er geweldig uit!
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen zijn dit beelden van de Xbox360.
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    maar toch.. 't zijn screenshots, eerst maar kijken hoe 't er echt uit komt te zijn. 't Ziet er zeer zeker heel vet uit, maar kijken of 't ook echt lkkr loopt enzo.
     
  20. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina