1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel denken jullie zal het verschillen in beeldwaliteit.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zoals ik in een ander topic heb gezegd:

    Ik weet niet. Is erg lastig om te zeggen. Van de PS3 zijn nog geen echte ingame beelden getoond, maar van de Xbox 360 wel. Maar ik denk niet dat graphics de belangrijkste rol gaan spelen in deze generatie consoles. Ik denk dat het aanbod van games (vooral de variatie daarin en vooral de exclusives), het online gedeelte en de extra functies een belangrijkere rol gaan spelen. Zowel de graphics op de 360 als op de PS3 zullen erg mooi zijn. Er zal misschien wel wat verschil in zitten, maar groot zal het echt niet zijn.

    Ik denk dat de multiplatformgames er vrijwel identiek uit zullen zien. Games voor deze consoles ontwikkelen kosten meer tijd, dus ik denk niet dat ze apart een game zullen maken voor beide consoles.
    Het zal puur aankomen op de exlclusives. De exclusives zullen aantonen welke nou krachtiger is. We hebben van beide consoles de pure kracht nog niet gezien, dus het is nog niet te zeggen welke krachtiger is.
     
  3. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh...zoek dan maar eens beter want er zijn al 5 of 6 ingame filmpjes (nu ja, met de ingame engine iig) van de ps3 te vinden hoor. ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook zoals jij de games straks speelt?
    Welke games zijn dat dan?
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  5. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zij, die met de ingame engine gemaakt zijn. ;)

    - Warhawk, I-8, Project force, Lair, Gundam, Endless saga,.... (zijn ook meer teasers)
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zijn niet in-game... Want ze zeiden na de E3 dat alles pre-renderd is en dat ze dat uiteindelijk willen bereiken, of het ze lukt???
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat rikkel zei, klopt volgens mij. Sony heeft zelf gezegd dat de filmpjes niets, maar dan ook niets te maken hadden met de PS3, maar gewoon van die kwaliteit waren die ze dachten te kunnen halen.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar Cesar zegt dat het met de ingame engine gemaakt is, en dat klopt ook! Het zijn geen ingame filmpjes, omdat het nog niet speelbaar was. Maar, het was wel degelijk de kracht van de ps3, als de ontwikkelaars de moeite doen,kunnen ze wel degelijk die games zo maken. Het is helemaal geen CGI ofzo...
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat bedoelde ik ook met: Ook zoals jij de games straks speelt?
    Ik bedoelde dus speelbaar ingame. De filmpjes zelf zijn idd ingame beelden van de engine.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, de games die ze lieten tonen die echt zo zijn als je ze straks speelt zijn I-8, Gundam(moeten nog veel effecten,... aan toegevoegd worden,maar in mijn ogen ziet het er enorm uit!), killing day(fight night round 3 was ook zo een filmpje,maarja, de game gaat wel degelijk zo worden dat je de uitdrukkingen, het zweet,alles op het gezicht ziet, de impact gaat enorm zijn als je op iemand zijn gezicht slaagt,...). En de rest was een beetje zoals een replay filmpje van een game, dus zo ga je ze niet spelen, nee...Maar ze kunnen er wel zo uitzien, waarschijnlijk meer op de tgs bekend,want morgen in Duitsland zullen ze van de ps3 wel niet zooo veel laten zien denk ik,meer xbox 360...
    en van Killzone, devil may cry 4 en noem maar op kan je natuurlijk niet zeggen dat ze echt zo speelbaar gaan zijn, dat is waar,maar ja, dat kan je ook niet van resident evil 5 ofzo he, dat was ook zo een filmpje...
     
  11. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes van de games die ik genoemd heb zijn wél met de ingame engine, filmpjes als die van Motorstorm en Killzone niet.

    Het filmpje van I-8 is speelbaar ingame. ;) En de rest is gewoon met de ingame engine gemaakt, dus dat maakt toch niet uit om de grafische kwaliteit te beoordelen? Je ziet de beelden gewoon uit een ander perspectief.
     
  12. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ziet er wel flex uit dat ding, alleen die controller blijft een boomerang of banaan ofzo
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dat vind ik dus totaal niet, echt cool design die controller. Ik denk ook dat hij perfect! in de hand ligt. Maarja, de xbox 360 controller ziet er ook enorm goed uit(ziet er in mijn ogen beter uit dan de s-controller), lijkt me ook enorm goed in de handen liggen alléén vind ik het met de ps3 controller zo cool dat hij zo blinkt,het design,...
    [​IMG]
    [​IMG]
    Allé, kijk wat een schoonheid, en ook die doorschijnende knopjes, zooo cool!!!
    Maarja, als je echt vind dat het een boomerang is en totaal niet mooi is, tja, dat is natuurlijk uw mening he:).
     
  14. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank U wel meneer, al vind ik dat bling effect wel cool btw :D
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind uhm nog steeds erg lelijk, sorrie boss maar smaken verschillen. En als ik me een beetje voorstel hoe dat in de hand ligt lijkt het me ook niet zo fijn, vrouwen zullen er vast veel plezier aan bleven.
     
  16. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Die doorschijnende knoppen zijn idd heel cool! :)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D hehe, die zit wel:D
     
  18. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    dat snoer zit in de weg, maar een sterke Rumble Pack mag dat wel eens goed maken
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    bron gamez.nl
     
  20. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeiden ze van de PS2 ook en daar zijn ook veel prachtige games op verschenen dus ik denk niet dat we daar als consument veel last van gaan hebben.
     

Deel Deze Pagina