1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Lente 2006.
     
  2. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die controller maar een grapje is :'-( :'-(
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Shit man ben echt jaloers om die specs van PS3 waarom doet m$ niet beter specs konden ze makelijk doen.

    Denk en hoop dan dat ik de ps3 in de grote vakantie koop.
     
  4. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom kijkt iedereen naar die fucking specs. het gaat om de games oke ps3 en x360 hebben alle bij minstens 3 leuken games bij de launch dus alle twee kopen *)
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Te duur voor sommige mensen :cool:
     
  6. Sunshine_Boy

    Sunshine_Boy Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me niet blindstaren op specs. Belangrijker (voor mij in ieder geval) zijn de kwaliteit en het soort spellen die uitkomen. Tot nu heeft de Xbox wat meer simulaties en sportgames gezien, en die liggen mij beter dan de spellen die exclusief voor de PS2 of GameCube uitkomen. Verder heeft MS een voorsprong op het gebied van online gamen, dus daar heeft MS ook zeker een troef.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    OMFG!!!!!!! You are such a loser..... Een woord voor jou vriend: FANBOY _0/

    Qua uiterlijk vind ik het een supergruwelijk ding, en wat ik heb gehoord over de inhoudt klinkt dat zeer hoopgevend (Killzone 2...WOW), maar dat laatste is altijd maar afwachten.

    Ik koop dus gewoon de PS3 en de XBOX II.... De PS3 voor de graphics (haha, is ook weleens leuk om te zeggen toch?), en PES6 en de XboxII voor Live
     
  8. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ook ik koop ze zeer waarschijnlijk allebei *begint met sparen*

    Xbox 360 voor Project Gotham Racing, Perfect Dark, Live, Halo 3 en nog meer titels en de PS3 om dezelfde reden, ook heel veel goede exclusieve titels
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    PS3 zegt zelf in de persconferentie dat online centraal staat in de hele machine en elke game. Dus ik denk dat dat wel goed komt. Of ze dat alleen net zo centraal geregeld krijgen als live is de vraag maar ik denk dat een groot bedrijf als Sony hier wel over nadenkt. Als je kijkt naar de grafische kracht en met name de rekenkracht van al die objecten die met elkaar "interacten" dan gaat de xbox 360 dat niet bijbenen. Ik ben dus absoluut geen PS fanboy, sterker nog, ik was er altijd tegen. Maar als ik dit zie moet ik zeggen dat PS3 bij mij toch de voorkeur krijgt op dit moment. PS3 ROCKS...
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ik in een later stadium ook een ps3 ga kopen. In de zomervakantie van 2006 als de prijs ligt en ik studie financering heb :cool:. PS3 voor graphics echt raar:p en xbox voor online:D
     
  11. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn die gegevens van die specs zwaar overdreven. en ik vraag me ook af of de ps3 een beetje in de zelfde prijs klasse zal zitten als de xbox 360.. (geruchten van de xbox 360 zijn nu tussen de 300 en 400 euro.) ik ben bang van niet... :mad:
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nou ik ben er ook uit. Mijn reis naar Miami dit jaar is (door een andere reden overigens) geannuleerd en geld dat overblijft gaat naar een 360 en een PS3 en een last minute. :p

    Echt mooie troep dit _O_

    Ik ben ook bang van niet, maar die gegevens zijn denk ik niet zwaar overdreven. En na dat filmpje van Killzone 2 ben ik al overtuigd :eek:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  13. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er strak uit ! Maar ik ga toch voor de nieuwe Xbox. Waarom ? Simpel; Ik ben al ruim 3 jaar tevreden met de huidige Xbox. De online modes werken uitstekend en de service van microsoft is een van de beste die ik ken. Kortom, Xbox 360 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    gooi jij ook boemerangs!

    Echt vette beelden ... ik weet niet of de koop van de 360 nog door gaat!
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Killzone 2 0_0
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    op IGN staat dat hij 300 euries zal zijn (XBox360)
    kwa graphics maak ik me helemaal geen zorgen.
    ps3 heeft voornamelijk alleen maar filmpjes laten zien en geen echte gameplay shit.
    verder heb ik ook ff paar games vergeleken met oa pgr3 en dat is allemaal zelfde niveau kwa graphics time will tell ps3 is ook tof alleen gameline up is vele malen minder dat betreft staat juist de xbox daarin heel sterk en dan hebben we ook nog xbox live kwa power verliest de xbox volgens de specs van de ps3 maar waarom zou je een overpowerde ps3 kopen als je al een xbox360 heb met alles derop en deraan terwijl die ook nog de zelfde prestaties kan toveren. we zullen zien.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens ik denk dat we bedrogen zijn.:mad: door sony:

    http://boards.polycount.net/showflat.php?Cat=0&Board=1&Number=44126&page=0&fpart=2

    Leesdat eens.

    Daarin staat dat:


    [​IMG]

    Het is gewoon een filmpje niks gameplay. Want het is zo scripted als de tering dat is gewoon niet echt. En de AI is gewoon te overdreven goed. En je ziet gewoon dat het manntje zo scripted reageerd, het is maar een filmpje.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik had gelijk et zijn filmpjes ps3 doet dit al jaren lang
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Looking good. Killzone is wel erg indrukwekkend, die strijdveld. _o_
    Wordt denk de PS3 en Xbox 360 voor mij, als de prijzen het een beetje toelaten. :)
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [2k] Lees mijn post een aandachtig.:cool:
     

Deel Deze Pagina