1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ergens is het wel logisch dat zij het moeilijk vind, als ze alleen maar games gemaakt hebben voor pc en xbox(pc onderdelen)... En trouwens, ps3 is een stuk gemakkelijk te programmeren dan ps2,dat is al velen malen gezegt,mss niet zo makkelijk als de xbox 360(door pc technologie...) maar dat hangt ook van de ontwikkelaars af, ik ben er van overtuigd dat bijvoorbeeld de ontwikkelaars(als ze mochten kiezen welke console) van God of war liever op de playstation een game maken dan op de xbox 360. Maar dat is net hetzelfde als de makers van halo, die zouden dan xbox 360 kiezen...
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    die controller kan gewoon niet lekker in de hand liggen.
    want als je gebruik wil maken van laat ik zeggen L1 L2 R1 R2. Dan kan je er amper bij met je vingers omdat die uiteinden van de controller zo abnormaal lang zijn en dat kan gewoon niet lekker in de hand liggen ( mijn mening dan heah )
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, dat kan uw mening niet zijn,want als dat jou mening zou zijn, zou het een teken zijn, dat je die controller al in je hand hebt gehad(wat niet kan), en dan pas je mening hebt getrokken(als je ze wel al in de hand had gehad, kon je dat wel zeggen als de knoppen echt niet goed liggen,...). HOE KAN JIJ NU ZIEN DAT JE NIET GOED AAN DIE SCHOUDERKNOPPEN kunt,...
    De controller van de ps2 is volgens velen de beste(de s-controller is zelfs redelijk fel nagemaakt aan de ps2 controller) dus Sony gaat met de ps3 heus geen slechtliggende controller maken...
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    uw!!!! zeg maar jij hoor tegen mij! anders voel ik me zow oud!
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha boss is teminste wel netjes opgevoed. :) Maar goed boss hij bedoelde dus dat je hem 'uw' noemde en daardoor voelde hij zich oud.

    Belgisch is trouwens wel een cool taal'tje ;)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D hehe!! Ja Belgisch taaltje bevalt me wel :D(en ik ben inderdaad wel beleeft,tenzij ik lastig ben ofzo... :D ).Maar in Nederland zitten veel meer echte gamers(het aantal he), en daar is het gamen algemeen cooler enzo denk ik... spijtig dat dat niet zo in Belgie is(hier is het ook wel zulle,maar niet zoals bij jullie,...)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ach is toch juist goed, kunnen veel mensen aan jou een voorbeeld nemen. ;) En dan vooral veel Nederlanders!! En ik weet niet of er in Nederland meer 'echte' gamers zijn, mischien wel op dit forum maar dat komt omdat het van een Nederlandse site is, ik denk dat je ook best Belgische forums hebt waar heel veel Belgische gamers zitten. :)

    Ontopic:
    Hoop echt dat er binnenkort eindelijk wat echt ingame matriaal komt van de Ps3, dat zou wel relaxt zijn.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dat kan wel gerust zijn ja, omdat dit een Nederlands forum is,maar toch...

    En ik hoop ook dat binnenkort eindelijk wat echt ingame materiaal gaat zijn, ik ben heel benieuwd hoe killzone 2 en noem maar op echt speelbaar is.
    Maar als de ps3 speelbaar wordt voorgesteld, kan er geen gezever meer worden gedaan van fake boel enzo, en dan kunnen de "testers"(journalisten,...) ook zeggen of de controller goed in de hand ligt,... dat is veel beter dan al dat gezever wat op voorhand gedaan wordt. In het begin waren een paar kameraden van mij ook aan het zeveren over de grootte van de xbox controller,... maar voor fps gebruik ik niets liever,...
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De makers waren Sony zelf.... SCEA = Sony Computer Entertainment Amrica.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik weet het ,daarom noem ik ook de makers van halo(Bungie van microsoft) dat die xbox 360 zouden kiezen en ik vermeld er ook bij,als ze van beide consoles zouden mogen kiezen...
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik dacht dat het uiterlijk van de controller nog niet definitief was. Als ik hem zo zei, dan vraag ik me af of ie wel lekker in de hand ligt. De vormen zijn toch wat vreemd voor een controller.

    Maar ik denk dat het wel degelijk belangrijk is of een console makkelijk te programmeren is of niet. Vele ontwikkelaars hebben al aangegeven dat de games voor de nieuwe consoles een langere ontwikkeltijd zullen hebben dan nu het geval is. Ik denk dat de ontwikkelaar dan ook zeker kijkt naar welke console het makkelijkst te programmeren is. Wat betreft heeft de 360 al een voorsprong op de PS3. Tijd is geld.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je vraagt je af of die controller goed in de hand ligt? ooit zei je dit:
    ... maarja, oude post he;):)
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt heb ik gezegd. Hij zal best lekker in de hand liggen, voor een poosje, want als ik hem zo zie, dan denk ik toch dat je na een poosje kramp in je handen krijgt. Had ik ook met de dreamcast controller. Die lag ook lekker in de hand, maar na een uurtje kreeg ik toch echt wat last van mijn handen.
    Zal ook aan het formaat liggen, maar ik heb geen idee hoe groot of klein ie ongeveer is.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, we zullen zien he...(zou gerust kunnen,maar het zou ook gerust niet kunnen...)
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, hopelijk laten ze in Leipzig ook wat meer los en hoeven we niet helemaal tot de Tokyo Game Show te wachten op meer info.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik zou er niet op hopen, allé eigelijk wel op hopen :D,maar ik zou er niet TE veel van verwachten, of ze vandaag al veel gaan laten zien,mm, zou snel zijn...
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje nieuws over mgs4(eigelijk niets, wachten tot september, maarja, op dit game moeten we nog heel lang wachten, wat heeeeel spijtig is...)
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel gaaf dat er online gedeelte in MGS komt, mits ze het netzo goed uitwerken als bij Splinter Cell.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het valt me trouwens wel op dat er nog maar weinig bekend is over de persconferentie van Sony op de GC in Leipzig. Deze was om 15.30.
     

Deel Deze Pagina