1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die "100 keer gedetailleerder" eerder een uitdrukking is dan een feit. Maar goed, ik ben zeer benieuwd naar het eerste beeldmateriaal, enkel zal dat wss pas voor de volgende E3 ofzo zijn.

    Eneuh.... "2007", dat wordt dus eind 2008 volgens de GT standaard. :p
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en deze keer mag je schade verwachten. En als polyphony schade in zijn racegame stopt,dan mag je echt realistische schade verwachten. Niet zoals met forza waarbij je tegen 250 km/h tegen een muur botst en gewoon verder rijdt alsof er niets aan de hand is!(maar forza is wel een supergame, daar niks van).
    Deze game gaat enorm worden, kan niet anders...
     
  3. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Of die schade er ook écht in zit blijft nog te bezien. Het zou echt enorm veel tijd vergen om dat zo realistisch te maken en GT4 duurde al zolang om te ontwikkelen.

    Eerst zien dan geloven, de beloofde online mode in GT4 haalde het uiteindelijke spel ook niet.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, dat is een goed punt van u. Maar polyphony heeft al in velen artikelen en intervieuws gezegd dat de ps2 enzo gewoon niet krachtig genoeg is om echt realistische schade(met echt realistische schade bedoel ik, als je tegen 200 km/h op een boom rijdt dat je auto volledig rond de bom geplooid is, of als je in de boch tegen een andere auto botst, dat het een spectaculaire crash als gevolg heeft, en de stukken van de baan vliegen,en je auto natuurlijk pertotal is, en het afgelopen is zoals in het echt...) te kunnen maken. Met de ps3 gaat dat wel gaan(xbox 360 natuurlijk ook he, maar het is een ps3 spel). En wees er maar zeker van dat Sony hier heeeeel fel achter staat, in dit game pompen ze geld, gt verkoopt altijd enorm, en deze keer moet het een serieuze grove "andere" granturismo worden. En als er schade in zit(wat ze eigelijk al gezegd hebben, ps2 is niet krachtig genoeg,...geven ze hierbij aan dat het met de ps3 wel gaat) is het al een serieuze verandering...
    Dat maakt het direct veeel interressanter!
    ...
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Leuk om te horen, maar reken maar dat dit 2008 wordt. GT4 zou in 2003 komen weet je nog. Dat werd uitendelijk 2005 |:-. Als het schade-model en de online mode dit keer wel mee willen werken zou het misschien toch nog 2007 worden. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit wanneer hij uit komt. Ik heb liever dat ze hem uitbrengen wanneer hij 'af' is dan wanneer er een deadline gesteld is.
    Maar ik maak me daar geen zorgen over, aangezien Yamauchi nog steeds de leiding heeft :)

    100x gedetaileerder....dat overschreid de realiteit _O_
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Waarom duurde GT4 zo lang om te ontwikkelen...
    juist, omdat ze daar al een schademodel (ala forza) en een online mode in hadden gezet. Maar die werden eruit gegooid vanwege de baggerheid van de 2 features. Zonde van de tijd....Nee, zeker niet, omdat ze nu kunnen verder werken waar ze gebleven waren. (GT5 is dus eigenlijk al best lang in ontwikkeling)

    /EDIT: excuses voor de dubbel |:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2005
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, en mij maakt het ook niet uit wanneer hij uitkomt. Als de game maar gewoon af is wanneer hij uitkomt, maar dat is het altijd :)...
     
  8. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen hè, ik ben namelijk een GT fan ze. ;)
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is alleen wel te hopen dat ze de ''dubbele'' auto's eruit halen. Dus niet meer 25 verschillende versies van een auto. En toch ook wat nieuwe tracks erin. In GT4 zitten toch nog aardig wat oude banen.
    Ik vind wel dat er een schademodel in moet zitten. Als je claimt de Real Driving Simulator te hebben, dan hoort daar gewoon schade in, klaar. En dan moet de schade ook invloed hebben op het rijdrag van de auto, niet alleen op het uiterlijk.
    Dan zou het de Real Driving Simulator zijn. Gezien de kracht van de PS3 en dat ze hebben aangegeven realistische crashes te willen hebben, denk ik dat het wel goed komt.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2005
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Dubbele auto's mogen er van mij in blijven.
    Je moet niet alleen naar de naam kijken. Er zitten super veel skylines in, maar vergelijk de oudste maar eens met de nieuwste. Dat is gewoon geen dubbele auto meer. Ook zitter er weer race veries in.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan mij het schelen welke console er nou beter wordt en welke de beste specs en blabla heeft.....het gaat mij om de games, en die worden goed op zowel X360 en PS3 :)

    Met andere woorden : ik heb een X360 op de release, en ook een PS3 zodra ie uitkomt ;):D
     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ook al wordt de 360 nu niet zo goed als de ps3, de xbox gaat de strijd toch wel winnen, aangezien microsoft het grote geld heeft, steeds als sony iets beters doet zal microsoft er gewoon weer wat geld tegenaan gooien, sony heeft gewoon minder geld en gaat het dus verliezen, nu of over 10 jaar...
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe kan je nu al zeggen dat de 360 het niet zo goed doet als de PS3?
    De PS3 heeft misschien iets betere specs, maar als ik kijk naar het feit dat je er anderhalf jaar langer op moet wachten zou ik toch wel wat meer verschil verwachten (zoals bijv. tussen PS2 en Xbox) en dat zie ik nu niet, zie sowieso weinig verschil, enkel aan de specs, maar dat zegt ook niet alles.
    Ben geen pro-Xbox of pro-PS.
    Hoop alleen dat Sony eens wat lesjes marketing gaat nemen, want zover de geruchten alweer een tijdje gaan moeten Europeanen wachten tot 2007.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Om even terug te komen op de GT5 discussie,
    Ik heb een GT5 thread aangemaakt, nu kunnen we daar verder gaan :)
    (deze draad ging een beetje offtopic namelijk.)
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0

    Even offtopic, maar Sony wordt als één van de koningen van de marketing gezien. Men geeft playstation zelfs als voorbeeld in marketing boeken. (voor de marketing studies)
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Gerucht, dus geen feit.

    Denk dat deze post van koffie mok beter hier op z'n plaats is:

    So far denk ik BS en ik hoop ook dat het BS is. Ik wil namelijk zowel een 360 als een PS3, dus als de PS3 zo laat mogelijk uit komt vind ik het alleen maar beter ivm sparen, en rustig 360 games spelen. :)

    joooo
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Al die zogenaamde lauchdates en prijzen zijn allemaal gebaseerd op geruchten. Gewoon wachten totdat Sony het zelf bekend maakt.
    Vaak zijn de zogenaamde prijzen altijd lager dan de officiele prijs, dus ik zou die berichten maar niet eens lezen.
    Rond de Tokyo Game Show zijn we denk ik een stuk wijzer, hoop ik. :)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tecmo Is Volle Bak Bezig Met Het Ontwikkelen Voor De Ps3...

    Tecmo heeft bevestigd dat ze zijn begonnen met het ontwikkelen voor de PlayStation 3. Met welke spellen ze bezig zijn wisten ze nog niet te melden. Onduidelijk is ook hoe het straks met de titels van Team Ninja zal vergaan.
    ...
    Meer nieuws later, maar de gamers die alleen op de xbox 360 gamen moeten niet vrezen want ze hebben al gezegt dat ze de xbox 360 volledig zien zitten:

     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    God of War 2 launchgame bij PlayStation 3-lancering?

    De opvolger van God of War zal wellicht bij de lancering van de PlayStation 3 in Amerika aanwezig zijn. Dit bericht het Official PlayStation 2 Magazine (OPM2).

    Officieel heeft uitgever Sony dit bericht nog niet bevestigd. Sony heeft het spel ook nog niet aangekondigd, de echtheid van dit gerucht valt dus te betwijfelen.
     
  20. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het waar is hoop ik niet dat de game te gerushed is, GOW1 had zo'n 4 jaar nodig.
     

Deel Deze Pagina