1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    als je die games van Sony bekijkt, allemaal toppers in wording denk ik dan zo.
    Sony
    New Team ICO project ( deze game gaat gewoon enorm worden, als je ziet hoe bekwaam die mensen zijn, abnormaal gewoon...)
    Genji 2 (verwacht ik ook wel veel van, maar intresseerd me niet zoooo veel,maar toch...)
    Warhawk (verwacht ik enorm veel, ziet er enorm cool uit...)
    I-8 (Ziet er gewoon fantastisch uit)
    The Getaway 3 (hopelijk beter dan de vorige,maar dat verwacht ik van wel, nu kunnen ze goede technieken van de ps3,...gebruiken)
    Killzone 3 (gaat enorm worden denk ik)
    GT 5 (Polyphony bewijst met gt3 op de ps2,dat ze een console heel snel door hebben, die kunnen zooo veel kracht uit een console maken,...en de beste race-ervaring in mijn ogen, en vervolgens in mijn ogen ook de beste racegame ontwikkelaar)
    MotorStorm (kan niet mis gaan, de makers van WRC zijn zoooo bekwaam, de games gaaan er zoo fel op voorruit,...top ontwikkelaars!)
    Eyedentify (kan ik nog niet veel van zeggen)
    Heavenly Sword (ziet er enorm uit, echt een game voor mij...:))
    en dan Third party, mgs4,gta,tekken 6... _O_ _O_
     
  2. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de kans zeer groot is dat de beste Final Fantasy: zeven dus! als remake, prequel of iets dergelijks op de PS3 gaat verschijnen:

    Final Fantasy: advent children is uitgekomen! De rest mag je zelf invullen, wat een news op deze server! :). Nu nog wachten op de europese dvd release: kopen kopen kopen kopen!
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7679

    :eek:
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Was al een dag bekend na de tooning van het filmpje :+
     
  5. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Zat er wel dik in dat ze de boel liepen te besodemieteren. Maar waar ik mij het meest over verbaas is het feit dat hij beweert te verwachten dat de echte killzone er ook zo zal uit zien. Ik denk dat weinigen die opmerking nou nog serieus nemen. Ik in ieder geval niet, wil nu eerst wel ingame beelden zien. Kunnen we eindelijk echt vergelijken met de 360.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    dit weekend gaan we de eerste echte ingame beelden zien:)(er zijn er natuurlijk al een deel,maar toch...:))
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vijf nieuwe Playstation 3 games aangekondigd

    Er zijn nog 5 nieuwe games aangekondigd:

    De Famitsu is altijd een bron voor aankondigingen, zo ook de Famitsu van deze keer. Natuurlijk zit de Tokyo Game Show in de agenda en vele bedrijven willen natuurlijk hun games tonen op de TGS. Wisten jullie overigens dat Ownage ook een Tokyo Game Show reporter heeft in de vorm van Remkos (bij sommigen misschien nog wel bekend). Maar goed, enkele bedrijven hebben verschillende games aangekondigd voor de Playstation3, hieronder een overzicht:
    -Extreme
    -Project Psychic
    -Way Of The Samurai 3
    -Hitsuji-Mura
    -Super Robot Wars
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch al 102 spellen in ontwikkeling voor ps3

    _O_
    http://www.gamespot.com/news/2005/09/16/news_6133515.html

    Ninja Gaiden 2??!!(zou wel raar zijn,maar het zal wel een ander game zijn...)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed nieuws !!!(2007 is dus wel degelijk uitgesloten,maarja, het kan nog altijd veranderen, je weet maar nooit... Maar ze doen er toch alles aan om in de lente te lanceren:))

    Bron: www.gamed.nl
     
  11. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat sony zich nog meer wil bezig houden met games maken, er zijn al goede games uit de Sony stal gekomen (God of war, Ico,..)
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, tuurlijk, maar Sony heeft zich toch altijd heel goed bezig gehouden met het maken van games:), maar het wordt steeds beter en beter daar met de ontwikkelaars van Sony, ook evolution van wrc(motorstorm,...) staat me heel fel aan,...
     

Deel Deze Pagina