1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Las hem net ja.
    Wel jammer dat het echt filmpjes zijn, maar desondanks verwacht ik dat de PS3 best wat in huis kan halen. Als Killzone uiteindelijk alsnog zo wordt als in het filmpje ben ik blij, anders voel ik me wat bedrogen.
    Maar goed, Sony probeert natuurlijk zoveel mogelijk mensen aan te spreken met hun 'powerfull machine'.
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop echt met heel mijn hart dat het maar een filmpje is!!!!!!!!
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Waarom zou je dat hopen? Als dat echt ingame beelden zijn dan is dat toch alleen maar heel goed? Of is dit een wedstrijd die "wij" moeten winnen?
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij snapt het:cool:
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, je hebt gamers en je hebt anderen.....

    Ik gun alle console het beste en hoe mooier hoe beter. Daarom hoop ik dat het geen filmpjes zijn maar in-game beelden. Of de PS3 of de Xbox 360 nou het beste is, is mij om het even........ Ik koop ze toch allebei en dat gelul van "wij moeten winnen" is aan mij niet besteed. I have an open mind, sta dus voor alles open. Als Phillips morgen een console launched die de anderen wegblaast dan koop ik die. Het maakt me geen fuck uit hoe het beestje heet, als ik maar kan gamen en de games mij aanspreken.....

    Enne, als het dan toch een wedstrijd moet zijn dan denk ik persoonlijk dat Xbox het op gebied van graphics weleens zou kunnen gaan verliezen. Niet dat het me boeit maar wilde het toch ff melden dan...
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    M$ heeft ook geen ingame filmpjes laten zien....
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het gaat eigenlijk niet echt om de power die erin zit maar hoe de game is gemaakt.
    Kijk je hebt verschillende engines daarom ligt de strijd eigenlijk niet eens bij de console maar bij de publisher, xbox 360 gaat mij aan omdat er leuke games op zitte zoals halo 3 en etc het gaat hier om vermaak en weet iemand nog dat persbericht wat op half-life2 richte hoe realistischer het word hoe sneller je misselijkheid en koppijn krijgt.
    dat is natuurlijk wel iets wat niet bij iedereen zo is. maar het zow best wel eens behoren tot een belangrijke factor we willen niet dat de mensen een te grote verslaving krijgen en dood achter hun consooltje wordn gevonden :p :p

    en kijk zo is killzone weer een mooie game van de ps3
    en pgr3 weer bij de xbox360 en gear of war
    en dan heb je ook nog gundam bij de ps3 van bandai wat weer lelijk is.
    en zo heb je weer bij xbox360 the outfit die weer wat lelijker is dan de rest.

    het is een vermoeiende strijd. en laat me aub niet beginne over de nintendo
    want dat is gewoon een raar japans dingetje. :p

    en de phantom daar ga ik ook niet over beginnen. :p
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    GR3 was als ik me niet vergis ingame.
    Voor mij hoeft het 'A ownt B, B moet winnen, C rockt en de rest zuigt' ook niet.
    Geen fanboy-gedrag in mijn hoofd. Gun het beide consoles en hoop met beide consoles veel plezier te beleven en dat gaat ongetwijfeld lukken. :)
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dat filmpjes waren was wel duidelijk, als het allemaal zo zou bewegen zou je kostmisselijk worden 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    in iedergeval zijn beide consoles backwards compatible
     
  11. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar opzich kan het wel zo mooi als je ziet hoe krachtig die machine is, alleen denk ik niet dat de mannetjes zo soepel zouden lopen, meer wat houteriger :9
     
  12. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    sony = na-apers :p
     
  13. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, alstie 300 euro gaat kosten istie evenduur als mn Xbox (Heb dat massive pack toen gekocht) Voor 300 euro komtie zeker in mn kamer !! Maarja het is nog niet zeker...zal wel rond die prijs zitten. Ben benieuwd wat die bak van Sony gaat kosten..
     
  14. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg die link niet aande praat dan loopt I-explorer steeds vast.? heeft iemand anders een andere link naar dat filmpje van kilzone 2?
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou joeppie, wie gaat er nou nog xbox of ps2 games spelen...
     
  16. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik in het begin zeker...want ik kan niet meteen 10 spellen kopen voor de xbox360, dus is het (vind ik) erg handig dat die (gedeeltelijk) backwards compatible is...
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Is Killzone 2 nog steeds van Nederlandse bodem. Dan ben ik een trotse jongen. Ziet er heel vet uit, maar ik ga voor de 360
     
  19. Tind0

    Tind0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu wel een beetje te twijfelen wat t word na dat filmpje van killzone 2 (zieke shit) , xbox 360 of de ps3?
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Omfg wat is Killzone 2 verbluffend mooi :eek: Ps3 vind ik zelf minder mooi en wat ze met de controller hebben gedaan is mij een raadsel. Wat een afschuwelijk lelijk ding zeg :eek: Ik wacht tot de concurentie strijd is los gebroken en beslis dan wel welke console ik koop.
     

Deel Deze Pagina