1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    HEt filmpje is blijkbaar maar alleen een filmpje. En niet echt ingame dus hou je niet zo vast op dat filmpje.
     
  2. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    hij ziet er niet slecht uit, alleen die controller lijkt me k*t om mee te spele, en de spellen zien er mooi uit :D zoals killzone :)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Eigenlijk zitten we allemaal tezeuren dat die controller van PS3 drie keer nix is. Het uiterlijk ziet der wel niet zo tof uit, maar kijk is na de xbox XXL controller die vond ook iedereen nix (PS en Nintendo boys, dat tie veelste telomp was en dergelijke). Maar misschien ligt die controller wel zwaar lekker in de hand. De PS controller heeft met 2 console's meegelopen en dat doen ze niet zomaar dan moet de controller toippie in je hand liggen en nu ze een nieuwe controller hebben gemaakt word tie misschien wel stukke beter want je doet niet iets weg wat al super lekker ligt in je hand.
     
  4. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    joooh. word eens wakker... dit is echt niet ingame hoor.. als je zo moet gaan spelen dan wordt je toch kots ziek.. en het is allemaal wel erg scripted hoor..
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zit de press conference te kijken maar dit moet xbox 360 nog waarmaken wat een beelden zeg van die ps3 (die demo,s ongelofelijk!!!.. fight night roud3 WoW!)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    er waren echt maar heel weinig ingame dingen en ik denk dat de xbox360 dat ook wel aankan. maar wat weten wij nou, ik laat het maar lekker over me heen komen :)
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ziet er ook allemaal erg mooi uit, vooral Killzone, alleen is het idd niet ingame en wel heel scripted. Bovendien vind ik het uiterlijk van de controller (ik zeg niet dat hij niet lekker in de hand ligt) lelijk en de ps3 zelf is redelijk mooi, maar doet me toch aan een groot broodrooster denken.
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat een duur geintje worden... eerst een Xbox 360 en daarna een PS3 :D
     
  9. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet gewoon dat al die filmpjes niet ingame zijn want er is nergens een HUD ofzo. Eerst maar is gewoon ingame beelden zien en spelen dan geloven, want dit lijken net renders ofzo :p
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    fight night is echt wel in game hoor!
     
  11. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    wat verwachten jullie dan van de prijs van de ps3? ik zelf denk dat ze met die machine niet de prijs van de xbox 360 gaan halen (300- 400 euro ( geruchten))
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hm ik vind de PS3 zelf wel mooi, maar alleen vanuit 1 perspectief. Vanuit de andere perspectieven vind ik het wel heel leuk geprobeerd, maar sorry Sony.. De controller daarentegen wel redelijk blits, alleen doet het me teveel denken aan een side wing (hoe die ook heette) gamepad voor de PC. Maar iig een verbetering met de imo erbarmelijke controllers die ze gebruikten bij de PS2, en PS.
    De kracht van de PS3 is uiteraard erg indrukwekkend, maar om nou te gaan schreeuwen dat de PS3 daardoor de games van de Xbox 360 achter zich laat vind ik wel erg ver gaan. Dat is meer een "eerst zien dan geloven" stukje bij mij, reken er maar op dat kwaliteit developers zoals Bungie zeker games op de Xbox 360 uitbrengen die dan minstens een tijdje de beste graphs van dat moment zullen hebben.
     
  13. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er niet kapot van, als je naar die ontwikkelaars kijk voor de 360 dan zie je dat daar veel meer leuks bij zit. Nee voor alsnog weet ik zo goed als zeker dat de 360 mij veel beter gaat bevallen. Kijk naar die controler van de PS3 en je weet dat heel japan het ook met mij eens is (kleine handen)
    grtz
     
  14. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    De ps3 ziet er mooi uit. Behalve die afgrijselijke controller! En wat zitten er een boel gaten achter in de ps3.
     
  15. Dotcomlive

    Dotcomlive Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ps3 mooi , maar niet geweldig , qua design vind ik de xbox360 mooier , maarja what the fuck lekker belangrijk is dat , ik vond de ps2 mooier dan de xbox, maar hebt toch gekozen voor de krachtige box die op alle fronten(behalve design) beter is dan de ps2 in mijn ogen.En die filmjes zeggen helemaal nix , ze zijn echt vet vooral killzone , maar ik wil toch eerst echte beelden zien voordat je er wat van kan zeggen .
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik ook gek vind is dat er zo weinig koel mogelijk heden zijn zoals bij de xbox 360. waar moet de warmte heen in de ps3?? of word ie niet zo warm?
     
  18. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijk plaatje Furies, zelf gemaakt ?
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat ding ziet er erg gruwlijk uit alleen die controller??!!! Wat een lelijk ding zeg. Maar ik blijf het toch wel op de xbox houden hoor. Live telt voor mij toch echt wel zwaar mee. En dat is bij sony gewoon echt kut.
     
  20. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe, hier nog een plaatje van de controller. Gemaakt door iemand op het playstation forum. 8)
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina