1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het schijnt een filmpje te zijn ja maar is daar ook een bron van? Volgens mij is het een realtime gerenderde animatie. Mensen die denken dat het verschil tussen de xbox 260 en de ps3 heel klein zal zijn komen denk ik van een koude kermis thuis. Die specs zijn gewoon zoveel sneller dat je daar niet om heen kan en het was niet alleen killzone die je hartje sneller deed kloppen. Formule 1 zag er ook gewoon levensecht uit.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet real time... het is een cgi, dit kun je zien aan het plaatje:

    [​IMG]

    je ziet dat de achtergrond layer links de voorgrond (het mannetje) overlapt er is dus gebruik gemaakt van layers. Dat betekend weer dat het niet real time is maar een cgi...
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet met mijn eer gaan pronken.
    Ik had ze al eerder gepost alex v.

    Ik had zo ook maar van een engelse site :D :cool:
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    kvond je uitleg kut eerlijk gezegd... :p
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een paap pagina's eerder gechecked?





    Jongens ik denk dat we bedrogen zijn.:mad: door sony:

    http://boards.polycount.net/showflat.php?Cat=0&Board=1&Number=44126&page=0&fpart=2

    Leesdat eens.

    Daarin staat dat:


    [​IMG]

    Het is gewoon een filmpje niks gameplay. Want het is zo scripted als de tering dat is gewoon niet echt. En de AI is gewoon te overdreven goed. En je ziet gewoon dat het manntje zo scripted reageerd, het is maar een filmpje.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  6. Plaatje van GT5

    [​IMG]

    Dit is dus gewoon een opgepoetste versie van GT4! Kijk maar het staat op de borst van die monteur!
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie niet goed wat je bedoelt eerlijk gezegd? Maar zou het niet kunnen zijn dat ze de game engine gebruiken om zo`n animatie te maken? Misschien dat ze het filmpje achteraf door een videobewerkingsprogramma hebben gehaald, en dan wat effecten hebben toegevoegd? Maja, kwestie van tijd, dan verschijnen er volop ingame beelden, dan kan je er pas echt over oordelen. Volgens mij poetsen ze allemaal hun beelden op, was toen ook het geval met Amped op de xbox meen ik?

    Maar qua design vind ik zowel de Xbox 360 als de PS3 erg mooi ogen. En als die plaatjes van Nintendo echt blijken te zijn, dan word ik op m`n wenken bediend met drie mooie next-gen consoles (qua design dan).
     
  8. Op zijn borst/ pak staat Grand Turismo 4!
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe, dat had ik idd wel gezien :cool: Maar ik bedoelde het stukje van Pulser, had z`n bericht even moeten quoten |:-
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Die komt ook op de xbox 360 dus da maakt nie zoveel uit
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    mag jij me eens uitleggen hoe je met een video bewerkingsprogramma layers weg moet/zou willen halen...

    is toch totaal niet logisch!!?? wat ik zeg is dat de layers elkaar verkeerd overlappen en dat kan niet bij een real time simulatie maar enkel en alleen bij een cgi...

    @rikkel tuurlijk heb ik je post gelezen... je vermeld alleen niets over layers alleen een vage quote die op zichzelf heel onduidelijk is...
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ayi ayi kapitein:D Ik had het maar van zon gast geqoute. Heb er zelf geen verstand van. Als ik te horen krijg 'x' heeft 10 mb en 'y' 500kb zou ik nog voor y gaan ook:p
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zou zegge kijk de filmpjes van call of duty 2 en nfs most wanted maar goed van ea op gametrailers.com ze zijn er net op daar zie je pas gameplay footage ipv mooie filmpjes van de ps3 ( sony durft wel om bijna de helft van hun lineup door japanse te doen) ik bedoel daarmee dat je heel veel manga hoofjes krijg te zien :p


    ojah als je kijkt naar de nfs mw trailer let op de wind die langs de vleugel van de bmw vliegt unreal vet gaaf lekker en tof man _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    damn die cod2 staat al de hele week online en is afschuwelijk lelijk dus ik snap niet waar je het over hebt...

    en btw dat zijn x360 filmpjes en geen ps3...
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Idd Call of Duty 2 is exclusief op XBOX 360. Maar het ziet er niet slecht uit hoewel het in mijn ogen wel veel beter kan. Ik wil richting unreal 3 engine hebbe!
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nooit een playstation gehad en heb dus Killzone en veel andere spellen niet veel gespeeld. GT3 en 4 heb ik wel veel gespeeld. Ik ken niet veel mensen die fanatiek ps gamer zijn. Het is dus niet echt verleidelijk om voor de ps3 te gaan ipv de xbox 360.

    Ik wil Fable, Halo enz. weer spelen op de nieuwe xbox dat zit er op de playstation 3 niet in. Er zullen wel andere vette spellen op de ps3 komen maar dat zijn allemaal vervolgen op eerdere series. Ik heb een xbox dus ik heb de vele eerste delen van spellen gespeeld. Daardoor maakt het op de 360 meestal niet uit voor de vervolgen waarvan je het eerdere verhaal niet kent.

    Daarom is het bijna zeker dat ik voor de 360 ga. :D
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Toch vond ik die realtime techdemo van o.a. de Unreal3 engine fantastisch...
    Real time verschillende materialen etc.
     
  19. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga voor beiede hoe dan ook


    maar nog niet gelijk ....ik bedoel voor beide dus


    ik wacht wel een tijdje tot er aardig wat games zijn voor de ps3 en xbox 360 ...dus eh Zomer 2006



    omdat ik nog wat xbox en ps2 games op me lijstje heb staan die ik wil kopen en daarom nie gelijk al next gen ;)
     
  20. Hypnotic

    Hypnotic Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand bij uitleggen hoe het nou zit met de blue-ray disk
     

Deel Deze Pagina