1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    lol wat wil je weten dan...
     
  2. Hypnotic

    Hypnotic Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    nou neem de cd ingang daar past een gewone cd/dvd in toch .... een blueray-disk is toch te groot voor zo'n ingang
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Idd heb ik ook. Hoewel ik wel Killzone heb gespeeld vind ik het spel gewoon slecht. Ik vond de controller ook erg slecht en nu bij de nieuwe ziet hij er niet uit :mad:. Ik wil opzich wel een PS3 maar dan wel naar zoveel prijsverlagingen. Bij de xbox kunnen makers makkelijker hun spellen maken via zo'n wazig programma toch? Dat heeft de PS3 niet dus ik denk dat de eerste tijd de PS3 spellen niet zo mooi zullen zijn aangezien ze de techniek nog door moeten krijgen. Het kan zijn dat ik onzin lul maar de laatste zin moest meer vragend zijn. Dus kan iemand duidelijkheid geven? Ja oke Killzone 2 filmpje ziet er mooi uit maar dat is maar een filmpje, dat kan de XBOX1 nog.
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    sterker nog, dat kan elke willekeurig dvd speler 8)
     
  5. I.T.C.H.

    I.T.C.H. Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier de bevindingen van Fahey van GameIndustry.biz over de console war
    http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8834
    Voorlopig staat volgens hem SOny een stap voor op Microsoft ... zowel op vlak van hardware als de content zelf. MAAR de strijd is nog niet gestreden en nog maar net begonne, dus geen conclusies, enkel assumpties:p
     
  6. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0

    Jaaah hooor.....Kill Zone 2 live renderen op een xbox 1...in you're dreams!!
    Mischien kun je het niet hebben dat de PS3 nu krachtiger is dan de komende xbox (no offence maar xbox heeft deel van de fanbase gewoon graffixgeile mensen).

    Killzone 1 vond ik ondanks enkele minpuntjes een tof spel waar de sfeer vanaf druipt. Dan ziet het er maar wat minder uit als Halo 2...de gameplay vondt ik stukken wijzer dan Halo 2, waar je door veel saai level design heen moest worstelen en vervolgens op een filmpje getrakteerd werd dat je maar FF lekker op halo deel 3 kon wachten!!

    Maar goed, de nieuwe xbox en PS3 schaf ik net zoals deze generatie consoles wel aan...al is het ff afwachten op de xbox 360 hoe de launch titels worden...
     
  7. I.T.C.H.

    I.T.C.H. Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als sony zich herpakt met hun online optie en ipv een open strategie de 'closed approach' van Microsoft hanteert (service zelf beheren en niet de dev of publishers zelf), dan zou dat microsoft wel eens zuur kunnen opbreken denk ik :confused:.
    Het lijkt alsof op alle forums reeds onderhuids fanbases worden gecreƫerd , zo grappig dat gamers zo gegrepen kunnen worden door hypes (ik ook hoor ;) ).
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    twas een cgi dat had de xbox dus ook gekunt...

    het punt is dat het niet real time gerenderd was...
     
  9. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    I know, maar waarvan ik hem quote zegt dat het iets wat de xbox 1 ook nog aankan ;)

    Al zal het er wel zo ongeveer uit gaan zien(wel niet van bovenaf de hele stad te zien vanaf wolken), er is wel ergens een FPS movie te downloaden van de PS3....lage kwaliteit maar veel dingen op het scherm + goede graffs...en dit is allemaal nog eerste generatie beelden....
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    The Pulser zegt dat de xbox dit ook kan. Ninja Gaiden filmpjes waren toch ook zo mooi enzo. Filmpjes van Halo2 waren ook mooi. Ik wil helemaal niet fanboy overkomen maar ik wil ingame filmpjes zien niet Filmpjes. Het kan zijn dat ik het fout heb met dat de xbox het ook kan alleen ik wil er alleen maar mee zeggen is dat je hierdoor niet echt de kracht van de ps3 kan zien, want je kan filmpjes altijd mooier maken.
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    er valt op dit moment nog weinig over te zeggen...

    maar ik geloof er wel in dat de ps3 uiteindelijk zulke graphics als het killzone 2 filmpje zal voortbrengen...

    wat ik ook erg mooi vond was het natuur filmpje tijdens de sony conference, daar waar alle planten begonnen te groeien die graphics zagen er ook bijzonder mooi uit...

    we shall see
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Naja, dat hoef ik je niet uit te leggen natuurlijk, het was enkel en alleen een vraag van mij aan jou, naar aanleiding van jouw post over die lagen. Ik zie eerlijk gezegd niets aan die twee plaatjes, dus vandaar mijn vraag. Weet ik veel of je verder lagen kan verwijderen met videobewerkingssoftware, vast wel aangezien je ze er ook in aan kan brengen. Als ze beweren dat ze die techdemo realtime draaiden op de PS3, dan zou zo`n fout niet mogen denk ik, tenminste als ze dat zeggen op dat ene forum (want ik zie de fout nog steeds niet :9).

    @algemeen,
    Het valt mij overigens wel een beetje op dat niemand argwaan had/ heeft bij de filmpjes zonder hud e.d. die van de Xbox 360 werden getoond. Maar nu Sony met beelden komt worden ze bekant microscopisch onderzocht op oneffenheden... Van de beelden van de Xbox 360 was/ ben ik zeer onder de indruk, en kon me niet voorstellen dat dit snel overtroffen zou worden. Maar van de beelden die Sony heeft laten zien werd ik toch wel even stil... Dat worden echt mooie tijden voor beiden apparaten :cool: en voor mij ook natuurlijk O-)
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    hier heb je em dus...

    je ziet op het rechter plaatje links van het rode de voorgrond, het gedeelte boven het groene zie je terug op het linker plaatje...

    het plaatje links is de achtergrond behalve het gedeelte in het groen... dat hoorde eigenlijk de voorgrond te zijn zoals je zag op het rechterplaatje. De achtergrond layer is dus over de voorgrond layer gegaan wat niet kan in real time rendering...

    wat je zei dat het met videobewerking gedaan kan worden DAT KAN DUS NIET... want een video heeft geen layers meer dat heeft alleen een 3d programma... En al had het gekund waarzouden ze dat dan doen???
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aah ok, nu is ie me duidelijk ;) Dat klopt idd niet. Met video kan je volgens mij wel layers hebben hoor, met een programma als Combustion of Flint kan je gewoon met lagen werken. Zo werken ze ook in de film industrie dacht ik. Maar goed, het voegt allemaal niet zo veel toe aan dit topic. Tijd zal het leren :9
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry dat ik het hier op een Xbox-forum zeg, maar die kast van sony vind ik persoonlijk mooier dan die van Microsoft, alleen de controller is uberlelijk, alhoewel hij wel design heeft. Ik ga steeds meer naar de PS3 kant neigen als ik meer hierover zie. De enige factor die nog overblijft is de prijs in vergelijking met die van de xbox. Ik ben benieuwd
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Enough already over die controller 8) Die controller hoeft nog niet de uiteindelijke versie te zijn;)

    Maar 'de enige factor is nog de prijs'? Bedoel je niet games? Dat is voor mij peroonlijk in elk geval de belangrijkste factor. Vandaar ook dat ik ze allebei wil ;)
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, als er alleen maar negatief commentaar komt op de controller, dan zullen ze hem hopelijk aanpassen.

    De games kun je zo'n beetje inschatten, Word het GT5 of PGR3/Forza 2, word het SOCOM III of Halo 3, etc. MS zal net als sony zijn eigen 'lijn' games doorzetten. Het kan misschien zijn dat er dan een nieuwe succesvolle game-reeks opgezet word, maar krijg je toch. Mij maakt het weinig uit als ik straks Grand Tourismo 5 speel of PGR3/Forza 2, als ik maar een van de twee speel. Beide is natuurlijk de optie, alleen word het financieel een probleem.

    -Post nr. 1000- _O_
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha nou, dan ben ik weer de enige lamlul die de controller wel mooi vind... :)

    Hmm oke, kan.. My bad dan :)
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de controller van de PS3 ook wel mooi. Ik vind eigenlijk alle designs van alle next gen dingen ok. Alleen de xbox 360 vind ik niet superdepuper maar ook niet slecht. Alleen als ik mensen de controller van de ps3 zie vergelijken met een boemerang en een banaan dan hebben ze wel een beetje gelijk. Maar ja lelijk vind ik het niet, wat futuristisch en gewaagd, maar ja that's what next gen is all about nietwaar?
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6

    Ze hebben het toch niet gefilmpt , maar wel met een editing 3D programma maar niet op game basis want dan zou je 360 graden erom kunnen gaan en dan zou ie goed staan. met een editing 3d program werk je in layers denk ff met me mee in photoshoptaal. omdat het filmpje maar 1 camera punt heeft, heeft het geen zin om em geheel 360 graden te maken voor gameplay..

    laten we er nou oprusten dat dit geen ingame footage is en dat geld ook voor voor unreal wat ze lieten zien. ps3 is 10% sterker met het graphise gedeelte ( beetje zwak van sony om die grafieken altijd te laten zien) maar de fout van ps3 is dat ze de 512 mb hebbe verdeelt.

    verder zou de xbox beide dingen ook zonder moeite kunne draaien.
     

Deel Deze Pagina