we gaan verder met deze discussie
gisteren was zown mengelmoes van posts vandaag. en nu ben ik eindelijk helder.
dat 10% beter gebuere wat ik vertelde. dat bedoel ik met de processor.
we kennen nu allemaal wel die xbox vs ps3 specs page en daarin word ook gemeld dat het verschill helemaal niet zow groot is. kijk de cell heeft dan wel ongelovelijk veel power. maar een game zou nooit zoveel gebruiken het kan wel, maar das onnodig. Op het vlak van dat elk blaadje bijv. ze eigen sound zou kunnen hebben , dat is beide mogelijk zowel bij de ps3 en xbox360 ,ps3 wint op het vlak dat hun technology mischien langer meegaat dan die van de xbox360.
maar verder is alles zown beetje gelijk.
ps3 kan mischien wel meer verwerken. maar xbox 360 doet dat ook met gemakt alleen die hebben gewoon het benodigde kracht in hun box gestopt en de cell kan je eigenlijk gewoon overpowered noemen.
en de ps3 durft niet al de info over hun kaart te laten weten omdat ze weten dat de ati kaart sterker staat.
en over dat revolutionaire gameplay verhaal dat ligt niet te zoeken bij de console maar eerder bij de publishers en de art-director
en als de beelden van xbox360 van de alpha zijn dan kunnen we alleen maar beter en mooier verwachten.
en kwam unreal nou alleen maar op de cell of ook op de xbox360 ik neem aan van beide!
Laatst bewerkt: 18 mei 2005