1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

1. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    218 Gigaflops (zoals Hier vermeld.) staat niet gelijk aan 2.18 Teraflops(zoals in de OP). :)

2. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    net gelezen.. is 218 Gigaflops niet het zelfde als 0,218 Teraflops? maar dit is dan ook voor de CPU

de GPU heeft een performance van 1.8 Teraflops

3. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    hoe veel veschil sal er zitten qua grahics dan ?? tog niet meer dan het verschil tussen xbox1 en ps2 ?? en het zal ook wel aan de prijs te merken zijn.
    De xbox360 spreekt mij tot nu toe maar aan door de games.
    Een leven zonder halo :eek: :cool: ...
    En xbox live natuurlijk.
    Ik wacht eerst maar eens af en zie hoe de xbox360 uiteindelijk word en of het veel gaat verschillen met de PS3 en dan maak ik wel mijn keuze. :)
    Alleen zie ik wel graag veranderingen in die boomerrang :eek:

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Is er eigelijk al iets bekend over contact met de PS3 en PSP? N64 en GBC kon je koppelen door middel van transfer pack, NGC met GBA met zo'n kabel, maar komt Sony ook met zulke mogelijkheden? En dan bedoel ik niet muziek ofzo, maar puur game-related.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, ik had al gelezen op gamespot dat Metal Gear Solid 4 compatible met Metal Gear Acid zou zijn. Hoe weet ik ook niet, maar dat staat al i.i.g. vast.

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Nintendo had het veel bij Pokemon en Zelda. Ik heb geen verstand van MGS, maar misschien dat je stats/characters kan uitwisselen ofzo.

7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    kijk denk hier maar over na:
    In de meeste magazines staat en artikel over de xbox360 dat hij heel tof is enzo, en dat ze hem hebben bespeeld. wat horen wij nou van de ps3 helemaal niks. als die mooie beelden van de ps3 echt waren ( heb et dus over killzone en bijv die motocross )
    dan had ps3 allang naar de media gestapt en verslaggevers er mee geconfronteerd. dat is niet gebeurd dus. tot nu toe is xbox360 echter wel een stap voor. en de ps3 geeft alleen nu nog gebakke lucht en mooie statistieken en techies praat. nou mot je niet meteen me aanvallen van dat is niet zow het is dus redelijk wel zow haha

8. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 heeft mischien de graphics, de 360 heeft de games en de online ondersteuning waar $ony u tegen zegt...

9. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Sommig sites vermelden dat de xbox 360 maar 1/3 van z'n krachten heeft laten zien dus we zullen wel zien wie er op grafischegebied wint.http://xbox360.ign.com/articles/615/615667p1.html. En hebben jullie het filmpje van Elders Scroll al gezien

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Misschien veranderen de specs van beide apparaten nog wel.......

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Denk je dat dat nog kan? Heb er niet veel verstand van hoor, maar voor xbox 360 is dat toch wel wat laat of maakt het niet veel uit als ze even een hogere processor erin gooien qua tijd?

12. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die cell veel te duur, waar schijnlijk is dat ook de oorzaak en zal daarom de PS3 veel later uitkomen

13. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Ik wil nou wel eens goed weten wat dan alle verschillen worden behalve graphics en of dit een groter verschil word tussen PS2 en xbox1. Waar zitten nou nog meer kleine / grote verschillen in.
    En de prijs zou wel een stuk hoger zijn neem ik aan.

BTW : Die Camera bij de xbox360 moet je die appart kopen ??... en WTF kan een PS3 7 controllers aan... zou je dan ook op twee TV's 1 PS3 kunnen aansluiten want anders lijkt mij het een beetje overbodig.. allemaal een beeld van 5 bij 5 cm _O_ :+

En zou dit ook bij de Xbox360 kunne. 2 mensen op 1 xbox en allebei een eigen beeld. 8)

14. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    lees allemaal ff goed terug heah het lijkt steeds maar herhaling hierzow kijk op de forum xbox 360 geruchten en xbox360 vs ps3 en feiten ps3 voor alle info

15. Rovak

Rovak Guest

Ik snap niet wat jullie allemaal moeilijk zitten te doen over die ps3. De ps3 is dan wel krachtiger maar er zal nog langes geen spel komen die al die kracht benut, dat gaat de developers gewoon teveel tijd en geld kosten. En over die bleuray klets, er kan dan wel meer op 1 schijfje maar heb jij ooit een game gezien die groter is dan 8 gig? dacht het nie, en dat zal voorlopig ook nog langes niet zijn. De xbox360 kan gewoon veel meer dan de ps3. De ps3 is dan wel krachtiger maar ik weet zeker dat als je dalijk screenshots bekijkt het weinig vershil uit gaat maken.

16. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    ATI moet een kaart maken voor Xbox 360 en de Revolution.
    Nvidea heeft zich kunnen richten op de grafische kaart van de PS3.

Naar mijn mening kan Nvidea veel meer tijd en moeite in de grafische kaart stoppen dan ATI.

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hou aub op zijn beide top bedrijven dit is 100% bulllshit
    post aub niet meer dit, mafketeltje. :p ;)

de xbox360 is van de grond af aan met allleee research gemaakt voor console gaming.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sony laat zich uit over de prijs van de PS3

Bron: Gamer.nl

sorry als dit al eerder gepost is. Cheers!

// Ik meen me te herinneren dat ik dit al eerder heb gelezen, alleen weet ik niet meer waar 8)

19. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben gewoon verschillende afdelingen van ATI de verschillende kaarten laten maken. evenals bij Nvidia.. er is ook nog zoiets als een pc -video kaart. dus dat met dat nvidia meer tijd heeft gehad lijkt me een beetje onzin..

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Details Metal Gear Solid 4 eerst op E3 2006

De specifieke details over Metal Gear Solid 4 zullen voor het eerst op de E3 van 2006 worden onthuld. Dat zegt Hideo Kojima van Konami in een gesprek met ITMedia.

Dit zou betekenen dat we geen informatie over Metal Gear Solid 4 op de huidige E3 hoeven te verwachten. Of dit ook echt het geval is, zullen we komende dagen achter komen.

bron: www.insidegamer.nl

Erg jammer. Had heel graag Metal Gear op de PS3 zien. Stel je eens voor hoe mooi dat eruit gaat zien! _O_
    Gameplay is altijd al fantastisch geweest bij MGS.

Deel Deze Pagina