1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    besturing en camera helaas niet

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind er niks mis mee hoor, werkt goed.

Aangezien de PS3 Blue Ray ondersteunt vraag ik me af of er nu ook films op Blue Ray komen. Het is trouwens wel geinig dat ie ook SACD leest. Ik heb nog wel een paar van die dingetjes liggen.

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ga er maar niet van uit, nergens voor nodig. een film met dolby op HD tv past nog makkelijk op een gewone dvd :)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou ik denk toch dat ze langzaamaan wel mee zullen gaan beginnen. Zal eerst wel alleen films van Sony zelf zijn.
    Ik vind het trouwens super dat de PS3 zowel PS2 games als PSone games afspeeld. Dat is pas backwards compatible. Bij de Revolution is het nog extremer. :cool:

Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    dat blauwe ray spul boeit mij nou echt geen @#$%^& capiciteit zal toch nooit zow hoog worden want dan zou er meer gelezen moeten worden over de gehele bluray wat langer zou duren.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat zei men toen ook over de gewone DVD. Films worden steeds groter, kijk maar, steeds meer films komen op 2 schijfjes.
    Voorbeeldje over een voordeel van Blue Ray.
    De speciale Lord of the Rings versie is een 4 disc. Bij Blue Ray zal dat 1 disc zijn. Kijk ook eens naar TV series op DVD.
    The Shield staat op 5 DVD's. Dat word als het goed is ook 1 Blue Ray. Is heel erg makkelijk toch.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heette het spel niet Metal Gear 4? Zonder de Solid. Want MGS was een trilogie (Meme, Gene, Scene remember). Ik dacht het ook zonder Solid te zien staan in de lijst van Sony, of leid ik nu aan waanideeën?

edit: Laat maar, ik zie net in de trailer dat het toch mgS is.

Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geen idee. Op IGN en Gamespot staat ie als Metal Gear Solid 4.

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat probleem is toch juist simpel te tackelen? Het zou langer moeten duren met lezen als de data-transfer hetzelfde zou blijven als dat van de DVD. Maar dat is juist niet het geval. De data-transfer van een DVD is 11.1mbps en van een BD is dat 54mbps. Dus uiteindelijk zal dat het probleem niet zijn.

Tja, niemand verwachtte ook ooit meer capaciteit nodig te hebben dan de single-layer DVD. Meerendeel is nu allemaal dual-layer....
    Resoluties zoals 720p en 1080p vreten bandbreedte, en vragen dus ook meer opslagcapaciteit.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, dus is Blue Ray een goede uitkomst.

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Alleen zal het nu nog niet nodig zijn. In de toekomst waarschijnlijk wel.......

12. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn motivatie om een console te kopen is het aanbod race games dat er is en de kwaliteit daarvan, ik heb goed gegokt met de xbox want PGR werd vet. Maar nu echt niet meer. Dus ik gok de PS3

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wokeee dit is echt onzin. Waarom zou PGR3 slecht worden? Want dat bedoel je toch?

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker een 360 nemen, als ik zie wat hier voor bagger word getoont. Dat ding is op sommige dingetjes echt genaapt van de 360 vind ik. BAGGER SONY...!!!

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat vind je dan nageaapt?

En is het btw beter dan ;)

16. JeePee

JeePee Guest

Hij gaat niet slecht worden, maar Gran Turismo 5 en Formula One '05 zitten eraan te komen, en die zijn only on PS3 ;)

17. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    En als ik idd de filmpjes moet geloven en diverse screenshot, worden dat games die weer een nieuwe standaard zetten.
    Met name die formule 1 game schijnt geweldig te zijn. Deze game samen met een goed stuurtje.........DROOM :9

18. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje weird allemaal...PGR 3 wordt net zo vet als die GT5 wat eigenlijk gewoon een opgepoetste GT4 Wordt...het is maar waar je voor kiest!!!

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe weet je nou dat GT5 een opgepoetste versie word van GT4? Er is nog niet eens wat over de game bekend :{
    Over PGR3 is ook nog niet veel bekend. Jij trekt veel te snel je conslusies, die trouwens nergens op gebaseerd zijn.

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    PGR3 is een ander soort racer dus je kan ze niet zo goed vergelijken. GT4 leek wel veel op GT3 dus zou kunnen dat deze nieuwe ook niet veel anders wordt. Het is volgens mij ook moeilijk om na 4 GT spellen nog één maakt die weer verniewend is. Maar ik weet niet hoe GT5 wordt dus heb ik niet echt een mening erover. Gewoon kijken als er dadelijk meer bekend over is.

Deel Deze Pagina