1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Feiten: Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar er zijn ook mensen die hun oude xbox verkopen om een gedeelte van de X360 te financíëren.
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moeten ze gewoon doen wat die oude spellen doe je echt niet meer. hoe goed je voornemens ook zijn :cool:
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Jij misschien niet maar er zullen er genoeg zijn die dat wel doen:)
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Denk maarz o, je hebt maar een beperkt aantal dolby digital poorten op je versterker en een beperkt aantal scartingangen achterop je TV.Als je dan gewoon je nieuwe xboxkan gebruiken voor oude Xbox games is dat wel heel praktisch (en je hoeft niet eerst een collectie op te bouwen, die heb je voorlopig al).
     
  5. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Als er een nieuwe console is speel je uiteindelijk toch de oude spellen niet meer. Als er halo 3 is, waarom halo 2 spelen?
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dat is waar, maar als de Xbox uitkomt en er is maar één game die je leuk vindt, dan heb je in ieder geval nog die oude shit om jezelf mee te vermaken. Bovendien laat MM4 nog tijden op zich wachten!

    Alsof je het dwangmatig masturberen ook vaarwel zegt als je een mooie vriendin hebt....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2005
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik nog heeeeel veel halo 2 ga spelen op de x360, voorlopig komt er ook nog geen halo 3 dus...

    en het klinkt idd vreemd, maar zeker in het begin is backwards compatible erg aantrekkelijk. Ik heb dit zelf ook gezien met de gba, toen ik deze net had speelde ik de originele super mario en tetris uit 1988 zelfs weer...

    en dat was best weer eens leuk moet ik zeggen :9
     
  8. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je een punt, maar het schijnt toch dat de echt populaire spellen wel op de 360 gespeeld kunnen worden? Aangezien pgr3 op de 360 een launch titel is kunt u zich daar toch mee vermaken.

    ps kom je op msn?
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    de 360 gaat waarschijnlijk 540 euro kosten, ik vind dat wel erg veel...
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    en waar haal jij dat vandaan? J Allerd him-self zei dat hij iig minder ging kosten dan de xbox en waarschijnlijk 300, sorry maar ik vind hem nét ff iets betrouwbaarder dan jij :+
     
  11. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    waar haal je die info vandaan? bron?

    of zit je maar een beetje uit je nek te lullen? :+
     
  12. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeiden dat ie 300 dollar ging kosten. wat is dat omgerekend naar euro?? want ik had het op internet gedaan op een website, en daar kwam ui dat het 240 euro zou kosten. klopt dit wel?? want volgens mij klopt die omrekening niet helemaal.
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat is waar.. lijkt me ook betrouwbaarder.. maar sommige mensen hier hebben hun sites met prijzenlijsten en onfeilbare omrekenprogrammas en dan komen de bedragen boven de 500 naar voren :{ 8)
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    omrekening klopt wel alleen MS rekent hem iets anders om ;) Er komen gewoon nog kei veel dingen bij zodat het veel betrouwbaarder is om het dolar teken te veranderen in een euro teken, dat is nu bij de xbox ook ongeveer zo en is altijd zo dus bij de 360 waarschijnlijk ook wel...
     
  15. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kun je makkelijk snel zien op bv de site van het grenswisselkantoor....www.gwk.nl

    en idd de 360 zal rond de 300 a 360 euro moeten gaan kosten...met die verstande dat de uiteindelijke prijs zo'n 2 maanden van te voren pas aangekondigd zal worden vermoed ik

    greetz
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Offtopic: Seahwak, is jouw naan gebaseerd op de beruchte reeks rubberboten?
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel de 360 gaat kosten?
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Misschien als je eens wat verder keek in deze thread dat je dan het al wist. Kijk maar op een bladzijde terug, dan zul je zien dat het nog niet helemaal duidelijk is.
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    en is de 360 backward compitable?
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tja.. maar als je alle posts hier lees over de launce van de xbox zul je ook begrijpen dat het misschien nog wel wat duurder kan uitvallen :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina