1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Feiten: Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat blijkt :p
     
  2. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    You will definitely need a hard disk to play Xbox 1 games.

    Bron:xbox360news.com
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2005
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nieuwe informatie over Xbox 360 bekendgemaakt

    Chris Satchell, een van de topmannen binnen Microsofts Xbox-divisie, heeft in een interview met Eurogamer.net, de zustersite van GamesIndustry.biz, het een en ander aan informatie over de Xbox 360 bevestigd en vrijgegeven. Zo heeft Satchell laten weten dat een harde schijf noodzakelijk zal zijn om Xbox 1-games te kunnen spelen. De harde schijf maakt gebruik van een transactioneel bestandssysteem. Verder heeft hij gezegd dat de pagina's in de user interface van de Xbox 360 'blades' genoemd worden. Voor Live-gebruikers zal de Live-blade, met allerlei informatie over de huidige gebruiker en gespeelde spellen, de standaard blade zijn. Via de Game-blade kunnen savegames beheerd en gamedemo's en -trailers bekeken worden. Via de System-blade kunnen instellingen voor bijvoorbeeld de controllers gewijzigd worden. Ook zullen via dit scherm 'family settings' te wijzigen zijn, zodat restricties gezet kunnen worden op bijvoorbeeld de games die gespeeld en dvd's die afgespeeld worden.

    Zoals bekend zal de Xbox 360 dvd's kunnen afspelen zonder extra hard- of software. Dit afspelen zal gebeuren via progressive scan, waarbij de console er zorg voor zal dragen dat films die deze techniek niet ondersteunen, toch op deze manier worden afgespeeld. Bij het rippen van muziek naar de harde schijf van de Xbox 360 zal automatisch albuminformatie worden opgeslagen, ook zonder online verbinding. De audiovisualisatietool zal kunnen omgaan met input van onder meer consoles en webcams. Verder zal de console ondersteuning aan boord hebben voor het afspelen van muziek en inladen van foto's van Apples iPod en Sony's PlayStation Portable; video-ondersteuning voor dit apparaat is helaas nog niet aanwezig. Firmware-updates zullen, waar nodig, via Xbox Live gedownload kunnen worden. Tot slot zal het mogelijk zijn om een laptop of pc aan te sluiten op de Xbox 360, zodat content direct vanaf dat apparaat afgespeeld of bekeken kan worden.

    RGB-video-output zal alleen mogelijk zijn als gebruikgemaakt wordt van een speciale kabel, die voor ongeveer 25 euro te koop zal zijn. Deze kabel wordt niet meegeleverd met het 'Xbox Core System' of het 'Xbox Premium System'. Videokabels van de Xbox 1 werken niet op de nieuwe console. De WiFi-adapter van de Xbox 360 is iets groter dan een pakje sigaretten en wordt via USB 2.0 aangesloten. Via een van de andere USB 2.0-poorten zal onder meer de camera, prijs nog onbekend, verbonden kunnen worden. Een toetsenbord kan ook via USB aangesloten worden. Gamen is niet mogelijk met die ramplank, wel kan het toetsenbord gebruikt worden om te chatten. De afstandsbediening zal gebundeld worden met het duurste Xbox 360-pakket, maar helaas zal dit tijdelijk zijn, omdat de voorraad te klein is.

    www.tweakers.net
     
  5. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    More interestingly, a question from an audience member on the security for Xbox 360 in terms of 'mod chips' and other devices that modify for imported/illegal content prompted a reply that Microsoft took 2 and a half years on security this time round, whereas the Xbox only had around a year. Vrignaud prompted: "Never say never", but he thinks it's going to be a long time before the Xbox 360 gets modded.

    stond in het verhaal van fabian.

    Ik vind dat toetsenbord echt doelloos, als je ook een headset hebt (wat de meeste mensen toch wel zullen kopen). Want zeg nou eerlijk, wat gaat makkelijker: typen of praten.

    off-topic: de 200 post komt gevaarlijk dichtbij :9
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    typen zal wel zijn voor MMORPG's, voor als je tegen mensen met een PC speelt ofzo? Kan me anders ook geen reden verzinnen waarom je een toetsenbord zou willen :confused:

    En waarom is er nou nog zo weinig bekend over het afspelen van films op de 360? Ik wil ff zeker weten of ik nu gewoon van me XP PC films naar me 360 kan kopieeren in High Defenition kwaliteit :'-(
     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    dat toetsenbord is nutteloos aangezien bijna iedere gamer de premium versie koopt.
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet nutteloos, ik heb momenteel namelijk MCE 05 en daarmee kan ik op TV msn'en en Tv kijken/opnemen tegelijk, met die connectivitie van de 360 kan je dus via je xbox 360 msnen verwacht ik :D
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    voor jou is het misschien niet nutteloos, maar ik heb sowieso een headset e dan goef ik dus niet te typen net zoals ik nu doe :mad:
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik hoop het.. dan wil ik ook wel een toetsenbord en muis:)
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dr dan ook vanuit dat je die voor het media centre gedeelte kan afsluiten, ik ben alleen bang hoe dit zal verlopen als je kijkt naar misbruik, ik bedoel dus, dat ik hoop dat men geen misbruik gaat maken van toetsenbord en muis bij het spelen van games, je hebt dan nl. een inmens voordeel bij shooters
     
  12. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan niet gamen met het toetsenbord
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Hoe weet je dat als ik vragen mag:)?
     
  14. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat er dan geen belance meer is in Multieplayer games...
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat beantwoord me vraag nog niet. btw: Balans / Multiplayer
     
  16. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft altijd al gezegt dat de xbox een console is en niet een pc. En dit zullen ze ook zo blijven houden. Meschien dat er een paar games uitkomen "MMORPG" die de toetsenbord funktie zullen onder steunen! maar de Xbox zoals Xbox 360 blijft een console en dat is ook de moto van Microsoft!

    P.S. let maar niet op mijn spel fouten ;)
     
  17. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Keyboard and Mouse – This one is a bit disappointing as it will only be used for inputting text. Microsoft has decided to disallow use of keyboard and mouse with games. However, Satchell stated that if demand is high enough, this could change.

    Bron: Microsoft Advance Technology Group (ook te vinden op xbox360news.com

    Hier heb ik het dus vandaan en volgens mij ook nog ergens anders gelezen, maar weet niet meer waar.
     
  18. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    komt van gamespot.com
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  20. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina