1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Feiten: Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Goddamn GR3 ziet er wel erg vet uit!! :) Die ga ik zeker bij de launch erbij halen.
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat van die 30% uitspraak van MS neem ik anders toch ook wel met het nodige korreltje zout hoor. Waar men hier met name Sony beticht van specs opgeilerij, zullen ze er bij MS anders ook niet vies van zijn :)
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is toch gewoon een feit dat ze nog op alphakits werken en die zijn gewoon 70% slapper dan het eind product. Deze werken nog met 2 3.3 ghz procesors dus mag je veel meer verwachten van het eindresultaat.:cool:
     
  4. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Hou toch ff lekker op met dit soort uitspraken over 30%. Als het al zo is, is het ERG dom van microsoft om op een wereld beurs apparaten te laten zien die maar op 1/3 van de echte power werken.

    Als b.v. porsche een nieuwe auto toont op een beurs laten ze toch ook geen nieuw model zien wat op 1 cylinder werkt en 4 maanden later op 6 cylinders moet werken. en ALS ze dat al doen geven ze het eerlijk toe.

    Ik geloof van die uitspraak dus niets. Het is gewoon marketing gel*l van Microsoft en wij gamers moeten dan maar geloven...........
    Ik denk dat MS is geschrokken van de concurentie en nu met dit soort verzachtende uitspraken komt om ons te doen geloven dat ze toch beter zijn.

    Nou als de xbox 360 in november moet uitkomen hebben ze nog HEEL wat werk te doen.

    Verder zien we geen ingame filmpje maar gewoon een render-film die op een speciale computer gemaakt wordt. Het zelfde als de cutscenes die je in sommige games ziet. Niets is realtime het is allemaal gewoon film.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Opgefokt hier zeg, allemaal toe aan weekend!

    Sony en MS zullen geen van beide vies zijn van een guerilla tactieken.

    Ik denk alleen dat MS perse voor de PS3 op de markt wil komen, ook als ze nog met alpha-kits werken.

    Sony en MS weten van elkaar heel goed wat ze aan het ontwikkelen zijn, dus ze zullen niks voor elkaar onder doen.

    Verder zijn de mensen die gear wars hebben gespeeld gewoonweg " F**cking impressed"

    We zien het wel!
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    het is geen marketing lul-verhaaltje hoor van die 30%, dat beweren namelijk super veel bronnen, en dan gewoon dus van echte game-ontwikkelaars en dus niet een paar marketing gastjes van MS die er de balle verstand van hebben...
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    GR3 filmpje kwam een stukje later nadat bekend was geworden van die 30%. Dus mssn is dit wel "100%" van de 360.
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik begrijp eigenlijk niet hoe mensen het in hun hoofd halen om te zeggen dat MS is "Geschroken".

    Ze hebben wel het lef om met beelden te komen die van een alpha-kit afkomen, terwijl Sony met scripted filmpjes en een handje beloftes komt.

    Nee, ik heb het volste vertrouwen erin dat MS mij eind dit jaar niet zal teleurstellen.
     
  9. FabianNL

    FabianNL Guest

    dat kan dus niet... dat kan alleen als het gewoon een CGI is, en een beeld zou moeten geven van wat de xbox360 miss aan kan (zoals het killzone 2 filmpje), maar die devkits die gewoon de volle 100% van de 360 hebben zijn er nog niet, komen over een maandje of 2 pas dusja... dit is gewoon óf een CGI óf 30% van de 360 is ook al verbluffend mooi! 8)
     
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    a) oud nieuws
    b) wat is hier nou zielig aan? ik snap niet wat iedereen hier zo moeilijk over doet hoor :confused:
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    idd dat was al lang bekend en snap ook niet helemaal het zielige daaraan. En er was ook bekend dat Apple en Microsoft samen aan de Xbox 360 hebben gewerkt, en op meerdere fronten kan je binnenkort verwachten dat Microsoft en Apple samen werken. Vooral op Pc/Mac gebied. ;)

    Wat eens vijanden waren, worden nog eens vriendjes! ;)
     
  13. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat echt wel goedkomen met de Xbox 360, er hoeft toch ook geen 'leap' voorwaarts gemaakt te worden of dit de laatste spelconsole wordt die ooit nog uitgebracht gaat worden.
    Ben nu al redelijk tevreden met een een hoop games op de Xbox, alleen Links zou er wel wat mooier uit kunnen zien.
    Maar ook daar wordt al aan gewerkt door Redmont studios.
    Ik word echt dronken van geluk dat ik straks een virtuele golfbaan opkan met wuivende bomen en weet ik veel wat nog meer voor moois.
     
  14. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb geen zin om alles door te lezen :p, en ik zie het zo 1,2,3 nie staan hier.
    En het zal wel oud nieuws zijn :eek:.
    Maar ik hoorde gister op 't nieuws dat de spellen van de xbox360 en de ps3 enzo 20 euro duurder worden aan het begin dus 90 euro zeiden ze.
    Ik vind dus echt dat 60 euro veel te duur is voor die spellen van de xbox, bij eigenlijk geneen spel [behalve halo1 en jade empire] heb ik het id dat het 60 euro waard was :confused:.
    Dat de spellen nu 90 euro worden vind ik gewoon te ziek, daar kan ik nie mee leven :mad:.
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    we zullen zien hoe het allemaal verloopt en over FRANX ze post,
    op de RAI autobeurs staan ook wel eens auto's met een andere motor derin dan dat ie zou moeten hebben hoor. het gaat voornamelijk allemaal om de presentie!
    in tegenstelling tot SONY laat MICrosoft wel teminste playable stuff zien.
    alles gaat goed komen nog ong 7 maanden te gaan..
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Bronnen: RTL/Telegraaf. Betrouwbaar: Nee?

    Gerucht waar: 99% van niet.
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    En die auto's worden niet gestart. En ze staan er als DEMO of STUDIE model.

    En tjonge tjonge wat laat microsoft toch zien. Het zijn gewoon een stelletje powermacs g5 die staan te draaien. Als de laatste Devkits nog uit moeten komen met de echte specs, gaan de game developpers het NOOIT halen voor de release datum.

    Geloof me kheb nix tegen MS maar dit is echt een blunder. En puur gedreven omdat ze Sony voor willen zijn........ Soms is wachten beter....
     
  18. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me echt opvalt op dit wisselforum is dat iedereen zichzelf zo verschrikkelijk druk maakt over fimpjes...specs...apple etc etc.... Denkt men nu echt dat MS gek geworden is...het enige wat deze lui voor ogen hebben is (1 Billion people online) heeeeeel veeeeel xboxen aan de man(vrouw) brengen. en ze zullen echt wel weten waar ze mee bezig zijn. Ik zie echt wel potentie in die Xbox360, al was het alleen maar voor het vernieuwde Live gedeelte!!! Over die graphic power ben ik niet bang...dat gaat best goed komen...we moeten nu eenmaal geduld hebben.... Ze willen gewoon de nummer een positie gaan veroveren...en dat gaat wel moeilijk worden tegenover sony...maar ze maken een goede kans om ver te komen in mijn visie...er zit een pot vol geld en heeeel belangrijk heel veel goede developers die met smart zitten te wachten om goede games neer te zetten. Dat verhaal van die Sony vent dat de PS3 3 maal krachtiger zou zijn moet ik ook nog maar zien...de cell processor is goed... maar de triple core van IBM is ook niet verkeerd... allemaal getallen die de meeste mensen niets zeggen...zij willen alleen maar goed ogende goed spelende en vooral toffe games zien...de games maken de winst voor die bedrijven...niet de Hardware!! Kortom een hoop speculaties over wat nu wel waar is en wat niet??? We gaan het zien!!!
    ;)
     
  19. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat MS de beste console op de markt gaat brengen, maar dat heel veel mensen weer in de smerige verkooptrukjes van Sony vallen. Sony en MS hebben op dezelfde datum hun hardware gekocht en MS maakt daar nog een uitgebalanceert systeem van. Bovendien denk ik dat die cell processor lang niet zo geweldig wordt als Sony beweert (zoals wel meer dingen). En 3 of 2 maal krachtiger terwijl ze de hardware op dezelfde datum hebben gekocht, gaat er bij mij ook niet in. Sony loopt vooral op te scheppen met deze processor en Blueray; 100 GB, wat heb je eraan. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik beleef mijn meeste plezier van games online, en dat Sony een betere online service krijgt dan MS, daar geloof ik egt geen kont van.

    Mijn Conclusie:
    Mij lijkt de PS 3 een super mooi en krachtige console, maar ik heb gewoon meer vertrouwen in de Xbox360, omdat Sony ons al eerder heeft 'bedrogen' met de eerdere playstations. En bovendien lijken mij de spellen op de Xbox360 ook veel leuker, maar dat is mijn mening.
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    BEN het helemaal met je eens
    en ook met tomdamasker ik vind sony niet zow persoonlijk met de gamer en xbox wel agh ja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina