1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Microsoft, Sony & Nintendo Conferentie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

  1. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat sony jou uitlacht als je een 360 haalt
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony lacht jou uit als jij een PS3 haalt ;) Door dat gehype en die Killzone 2 trailer die NIET IN-GAME is haal jij straks meteen een PS3.. dan lacht Sony jou uit. Ja en denk daar maar eens over na.....:)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De conferentie van Sony was duidelijk de beste en leukste om naar te kijken.

    Ik denk dat Sony eerder het volgende denkt: ''Mooi, weer een klant weg bij de concurrent'' en lacht micro$oft uit :cool:

    Of ze lachen je uit als je een 360 koopt en dus in het ''hij draait maar op 30% van de kracht'' verhaal/fabel traot, terwijl dat verschil helemaal niet zo groot blijkt te zijn, terwijl de PS3 wel in staat blijkt te zijn om de getoonde graphics te draaien. _0/

    Pure speculaties, geruchten en meningen, die niks met dit topic hebben te maken.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp je punt, maar waarom gaan ze er allemaal vanuit dat iedereen 1 console kiest ? De meeste mensen hebben er toch meer dan 1 thuis staan.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar gaan ze gek genoeg toch vanuit. Terwijl mensen vaak meerdere kopen. Ik heb nu ook meerdere PS2's, Gamecube's en een xbox.
    En ik haal ook een PS3 en een Revolution.

    Maar goed laten we het weer op de conferenties gaan hebben. O-) :cool:
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net de persconverentie van xbox gekeken. MAN HET DUURDE ANDERHALF UUR!. Maar ik wou niks missen. Ik was niet echt onder de indruk van de graphics, maar alles wat de 360 gaat kunnen. :D Hopen dat ze ook alle beloftes waarmaken.
     
  7. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal geen ps3 |:-
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsss, This per toevallig wel ingame,laat me effe u tot verstand brengen. Eerst en vooral zeg ik eerlijk dat dit filmpje niet gemaakt is door guerilla(die zijn nu volle bak aan killzone 2 aant werken) maar door een ander bedrijfje die met de specs van de ps3 ingame een filmpje hebben gemaakt van killzone 2. Het zijn die filmpjes die juist de ingame graphics moeten laten zien van de ps3, en ja het filmpje is mss gerenderd,maar het is wel ingame, zo moet het er gaan uitzien! En veel verschil met het filmpje gaat het ook niet zijn, guerilla is gewoon enorm goed, die mannen zijn ongeveer onderhalf jaar aant werken aan killzone 2(schatting, weet ik ook niet zeker) en ze hebben nog een goed jaar.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Kevin, met meer inhoud posten is welkom.

    Voor de rest; kan het weer over de persconferentie gaan? Er zijn al genoeg PS3 vs Xbox 360 vs Revolution discussies in meerdere threads aan de gang.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom quote je jezelf en geeft je antwoord op jezelf?
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    lol.. 8)
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Kasumi, met inhoud posten of niet posten. Zomaar "lol" posten draagt niets bij.
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft wel eerder beloofd dat het er zo mooi als hun filmpjes uit ging zien.
    PS2 anyone 8)
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja en die beloftes hebben ze waargemaakt, mgs2 is uiteindelijk even mooi geworden als belooft, jak and daxter is even mooi geworden als belooft, god of war is even mooi geworden als belooft(ik vind zelfs dat het mooiere graphics heeft dan ninja gaiden, terwijl ninja gaiden mijn lievelingsgame op xbox is, maar god of war heeft meer detail in de graphics, maar dat wil niet zeggen dat het beter is he) gran turismo 3 in de tijd, het spel is zelfs mooier geworden als iedereen kon hopen! ICO was een superpareltje, final fantasy 12 gaan op gebied van graphics één van de mooiste games van deze generatie worden, de opvolger van ICO(niet echt opvolger,weet niet juist) gaat weer een pareltje worden,... en noem maar op,sony maakt hun beloften zo goed als altijd waar! Wist je trouwens dat de makers van jade empire ook voor playstation 3(ook voor 360) gaan ontwikkelen, de ps3 ligt hen beter zeiden ze, wist je dat de makers van star wars op de gamecube "exclusief" gaan ontwikkelen voor de ps3?! ...
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    geef eens de bronnen van die beweringen. Geef eens de developers Interviews waar ze dat gezegd hebben!

    De maker van Jade Empire zijn Microsoft Game Studio's en Bioware. KOTOR 1 + 2. En dan zeggen ze zeker: 'PS ligt ons beter?' Ze zijn te dikke vrienden met M$
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In the wake of the consoles' unveiling, some developers are already leaning toward one platform.

    "I was shocked by how powerful the new consoles are," said Julian Eggebrecht, president of the San Rafael, Calif.-based game development company Factor 5. "They should really free our development."

    Eggebrecht said his company--which developed "Star Wars: Rogue Squadron" for Nintendo's GameCube--would create games exclusively for Sony's upcoming PlayStation 3.

    The choice boiled down to performance, Eggebrecht said at E3 in Los Angeles. His company has worked with Microsoft's Xbox 360, but found PlayStation 3's 3.2GHz Cell chip offered more processing power. The additional performance allows the gang at Factor 5 to more eas
    ily simulate the real world for a better game experience, he said.

    Brond van bioware: http://games-news.sympatico.msn.ca/...r=6&showbyline=True&subtitle=&detect=&abc=abc

     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Website please kijken HOE de bron er uitziet. En daar wordt niks over Bioware gezegd, waar ik iets van wou weten, want Jade Empire 2 is al aangekondig exclusief voor 360, alleen over de makers van StarWars. En die zijn Lucas Arts zo multiplatform als maar kan, op een paar uitzonderingen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    dus, bioware voor de ps3:
    bron: http://games-news.sympatico.msn.ca/...r=6&showbyline=True&subtitle=&detect=&abc=abc
    Ze gaan dus ontwikkelen voor de ps3, niet exclusief, maar toch


    En van factor 5: www.gamefront.de
    Wel ps3 exclusief
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja opzich niks SUPERS aan. Ze maken een game voor ps3 en wat dan. Jade empire blijft gewoon op 360. Dat is gewoon een feit omdat Microsoft gamestudio die game min of meer onder controle heeft.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar wat ik allemaal zeg klopt wel hoor, je moet niet denken dat ik het allemaal uit mijn duim zuig, je zou eens beter het games nieuws volgen!
     

Deel Deze Pagina