1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2005] PS3 Killzone

Discussie in 'Games' gestart door NapoleJon, 17 mei 2005.

1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Met andere woorden, de beelden worden minder.

2. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    door deze fraaie actie van sony, denk ik niet dat ze veel klanten zullen lokken. eerst denkt iedereen, woooowwww wat een graphix, en die moet ik hebben. maar omdat het niet ingame is, zullen ze straks keihard met hun neus op de feiten worden geboord, en zal het er helemaal niet zo goed uitzien. en xbox 360 krijgt juist meer aanhangers doordat het er eerst niet echt heel goed uit ziet doordat het op pc's draait. en dan ineens. wooowwww, wat een graphix ingame, en word iedereen ineens rete enthousiast.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

JP, het is ze met de PS2 en PS1 ook gelukt toch? In jouw theorie zit wel iets, maar de meeste gewone gamers zijn helemaal niet zo veel met de E3 bezig.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2005
  4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dit hebben ze met elke console gedaan. Waarom zoudenz e nu ineens wel meteen in game beelden laten zien?

5. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Anno eind 2006 stelt dit niet meer zoveel voor. Het is een campain filmpje van voordat je controle krijgt over je personage. Zou natuurlijk goed kunnen dat ze het filmpje extra mooi hebben gemaakt.

6. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik las dit een paar dagen geleden.:
    hier wordt uitgelegd hoe die cell processor met zijn 8 sub processoren niet sneller is dan de huidige processoren.

bron: http://www.tweakers.net/nieuws/37473 (onderaan)

zo krachtig is die cell processor nu dus ook weer niet....

7. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net hetzelde opgemerkt :p
    Het ziet er inderdaad allemaal wel erg scripted uit :)

8. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    2 Nieuwe screens!

Hmm nu er al zoveel critiek op Killzone 3 ge-uit is van wegen de E3 demo blijven ze het wel vol houden! Dit lijkt mij ongetwijfeld weer een CGI screens!

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit lijkt mij overduidelijk gewoon concept art maargoed.

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En dan ook nog eens totaal niet hetzelfde als dat filmpje he, en zit er niet echt indrukwekkend uit.

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nogmaals het zijn helemaal geen screens uit het Killzone 2 filmpje. Het is concept artwork gemaakt door Xavier Marquis. Je ziet toch duidelijk z'n handtekening staan in de linker en rechter onderhoek van de plaatjes. Het komt ook nog eens uit 2004, dus er is weinig 'nieuws' aan.

Zie ook onderstaand plaatje:

Laatst bewerkt: 13 jun 2005

Deel Deze Pagina