1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2006

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tecnomic, 18 feb 2006.

1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Goed antwoord :+

2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. JeePee

JeePee Guest

Als Halo 3 speelbaar is dan zou dat echt über vet zijn. Een trailer vind ik al genoeg _O_

4. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er maar niet van uit dat halo3 speelbaar is.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik verwacht wel een trailer van halo3...

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht het niet maar ik hoop het wel :)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik hoop het natuurlijk ook en ik verwacht eigelijk ook een trailer. Om killzone de grond in te stampen zeg maar. Maar ik verwacht geen grote trailer, net genoeg om iedereen al kwijlend te laten huilen :p :D .

8. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet ik wacht niet echt op halo 3,halo 2 was gewoon minder de gameplay had meer als halo 1 moeten zijn.(mijn mening)
    Daarom hoop ik dat halo 3 meer als halo 1 is maar ik vrees het ergste en dus zal ik niet meteen kwijlen.

9. Ok, dus jij denkt nu in feite ook al dat Sony weinig indrukwekkend's zal kunnen laten zien op de E3, laat staan spelen... Dan zijn we het daar over eens*)
    Als de ps3 af was, konden ze er in deze 3 weken echt wel 200 maken om ze op de E3 te demonstreren.. Maar we moeten nog maar afwachten of er 1 speelbare is op de beurs die door iemand anders bemand mag worden dan een Sony medewerker.
    Dat je zegt dat er alleen een jaartje tussen zit gaat zegt ook alleen maar dat Sony achter loopt. Ze suggereerden allebei op de vorige E3 dat hun machine helemaal af was terwijl dit niet zo bleek te zijn:'-( ... We zijn nu 11 maanden verder en 1 van de 2 ligt al wel 5 mnd in de winkels. De Ps3 ligt daar over minimaal een half jaartje pas, en kan zo nog maareens een keertje uitgesteld worden.
    Er werdt gedacht over de aankomende E3 alsof het een grote oorlog zou worden en we echt konden zien wat de consoles in huis zouden hebben en welke exclusives er allemaal komen.
    Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat Sony harde klop gaat krijgen en met z'n staart tussen zijn benen in de hoek zal komen te staan op deze E3..en de voorsprong van de 360 alleen maar weer een enorme boost zal krijgen..

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2006
  10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heel erg interessant, maar dit laat me twijfelen of ze het wel over Halo 3 hebben... Meteen speelbaar, zonder dat de titel zelfs is aangekondigd. :eek: Dat zou een primeur zijn, iets ongekends en een ongelofelijke stunt! Ik weet niet of ze dat wagen, het klinkt allemaal zo onwaarschijnlijk.
    De tijd zal het ons leren. :)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij misschien wat opheldering geven omtrend dit hele HDMI gebeuren, en het wel of niet compatibel zijn met standaard HDMI ingangen van nu ?

12. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm volgens mij is dat gewoon met een firmware updateje optelossen in je tv.
    Don't shoot me if I'm wrong.

13. JeePee

JeePee Guest

Hoevaak moet ik het nou nog zeggen... de Xbox 360 was ook nog helemaal niet af op de E3 vorig jaar. Loop er nou niet op door te hameren, want je eigen schatje was ook nog niet af.

De oude Xbox liep toch ook niet achter? Als je ziet wat er in de PS3 allemaal zit, van BluRay tot Cell Chip, dan kan je alleen maar concluderen dat de PS3 zijn tijd vooruit is. Volgens jou beredenering uit deze quote zou de PS3 dus anderhalf jaar eerder dan de 360 uit moeten komen, omdat de oude Xbox anderhalf jaar later uitkwam dan de PS2. Dit is helemaal niet nodig, omdat een Playstation gemiddeld veel langer meekan dan een Xbox. De PS3 zou in ongeveer 2012 verouderd moeten zijn. En read my lips: Zodra de PS4 er is, is er al bijna een 4de Xbox.

Er is wel een verschil tussen een console afmaken, en een console rushen. Ik heb liever dat de PS3 uitgesteld wordt, en dat hij gewoon een top product is, dan wat je nu met de 360 hebt. Want ik ben van menig dat de 360 nog veel en veel beter had kunnen zijn. Ik denk dat ik al over de 100 reboots heb moeten ondergaan, en dan praat ik alleen over de games :'-( Als de PS3 uitgesteld wordt, en hij blijkt net zo slecht films af te spelen als de 360, en net zoveel vastlopers te hebben als de 360, dan ben ik wel teleurgesteld. Maar op de een of andere manier heb ik er het volste vertrouwen in dat dat nooit zal gebeuren. Maar time will tell.

En ik denk dat na de E32006 jou mond heel hard gesnoerd zal zijn }:]

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2006
  14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    idd. ik verwacht eerder een speelbare live arcade game

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @plasticmanNL en JPRacegamer jongens julie overtuigen elkaar toch nooit. Maar als jullie niet al te fanboy achtig overwillen komen (want die indruk krijg ik) ga dan niet zo op elkaar in en voel je niet zo aangevallen als er iets negatiefs over je consoltje wordt gezegt.

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De meeste mensen willen niet voor blue ray gaan..
    maar dat gezeur over de vorige e3 moet maar eens ophouden..
    ps3 werd niet speelbaar vertoont.. en lieten CG filmpjes zien..
    Microsoft xbox360 was speelbaar maar op alphakits ( niks mis mee).
    en microsoft liet ingame materiaal zien.. wat soms erg crap was..

Verder vooruitzichten van dit jaar zijn..

microsoft heeft onwijs veel titels.. om te laten zien..
    met highlights op.. Too human, Blue dragon, een BUNGIE titel. en nog veeeel meer ( te lui om allemaal op te typen..)

en ps3 heeft alleen MGS waar ze demonstreren dat het ingame is
    en ze hebben warhawk speelbaar ( jaloers want ik vind het echt een vette titel ). en nog een handje vol.

17. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat er echt meer is dan alleen MGS4 en Warhawk hoor maar ja kan aan mij liggen maar 2 games voor een console die in november uitkomt is wel heel mager voor een E3.
    Ik hoop trouwens ook dat de eerste next gen star wars game getoond word of speelbaar zal zijn op 360 of PS3.

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien ook wel een uitgebreidere microsoft handheld

19. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt dat origami ding.

En ik heb dit net gelezen dikke bullshit van nintendo:

bron: tweakers.net

20. Ik zeg toch zelf ook dat ze allebei niet af waren...

Het enigste verschil is nu dat de 360 al een half jaar in de winkel ligt en ze de PS3 nog maar af moeten zien te 'rushen' voor november...

Deel Deze Pagina