Hoevaak moet ik het nou nog zeggen... de Xbox 360 was ook nog helemaal niet af op de E3 vorig jaar. Loop er nou niet op door te hameren, want je eigen schatje was ook nog niet af.
De oude Xbox liep toch ook niet achter? Als je ziet wat er in de PS3 allemaal zit, van BluRay tot Cell Chip, dan kan je alleen maar concluderen dat de PS3 zijn tijd vooruit is. Volgens jou beredenering uit deze quote zou de PS3 dus anderhalf jaar eerder dan de 360 uit moeten komen, omdat de oude Xbox anderhalf jaar later uitkwam dan de PS2. Dit is helemaal niet nodig, omdat een Playstation gemiddeld veel langer meekan dan een Xbox. De PS3 zou in ongeveer 2012 verouderd moeten zijn. En read my lips: Zodra de PS4 er is, is er al bijna een 4de Xbox.
Er is wel een verschil tussen een console afmaken, en een console rushen. Ik heb liever dat de PS3 uitgesteld wordt, en dat hij gewoon een top product is, dan wat je nu met de 360 hebt. Want ik ben van menig dat de 360 nog veel en veel beter had kunnen zijn. Ik denk dat ik al over de 100 reboots heb moeten ondergaan, en dan praat ik alleen over de games Als de PS3 uitgesteld wordt, en hij blijkt net zo slecht films af te spelen als de 360, en net zoveel vastlopers te hebben als de 360, dan ben ik wel teleurgesteld. Maar op de een of andere manier heb ik er het volste vertrouwen in dat dat nooit zal gebeuren. Maar time will tell.
En ik denk dat na de E32006 jou mond heel hard gesnoerd zal zijn
Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2006