1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2006

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tecnomic, 18 feb 2006.

1. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ziet te wachten op:

-Gears of war
    -Saint's row
    -Nieuwe gta (xbox360), hopelijk krijgen ze die exclusief.
    -Too human
    -Halo 3
    -Cellfactor
    -Chromehounds

En nog vele anderen.

Vette spellen ik hoop hier niet meer lang op te hoeven wachten.

Ben ook benieuwd wat de concurrentie gaat doen.

2. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    tja die blue-ray toestanden worden overal afgekraakt. iedere gameproducent opteerd liever voor de HD-DVD want die zijn een stuk stabieler. Enkel sony wilt dan toch maar die blue-ray er door krijgen.
    De BR schijfkes zijn stukken duurder, oké die kunnen wel meer opslaan 25Gb tov 15GB HDdvd (single layer)
    BR heeft Java nodig. Enkel en alleen al voor de menu's etc. En nou ja, ik vind java niet altijd even gezellig om mee te werken.

Maar ik blijf voorstander van de HD-DVD. Enkel en alleen al omdat de tests van de Blue-ray gewoonweg uitermate slechte resultaten vertonen.

We zullen wel zien hoe het de Blue-ray zal vergaan met de PS3 (trouwens tot nu toe de enige media die deze gebruikt) en of het daadwerkelijk beter of slechter zal gaan zijn. Dat weet je pas als veel mensen het gebruiken en ondertussen testen.

Wacht nou maar ff af tot de E3 beurs geweest is...

Trouwens is er alweer een nieuwe schijf op de markt.
    De holografische schijfjes.
    Het eerste product in de winkel op basis van deze technologie wordt een schijf waarop 300 GB kan worden opgeslagen en uitgelezen met een overdrachtsnelheid van 20 Mbps. Daarna volgen er schijven van 800 GB tot 1,6 Terabyte. Later zullen deze schijfjes eventueel als HD kunnen gebruikt worden.
    zie site uitvinders: Inphase Technologies
    (maar dat is een aparte discussie)

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Enkel Sony wil blu-ray erdoor krijgen? Je laat me lachen :D...

4. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen sony ook boss :9
    ik ben blij als de hd-dvd de winaar word waarom.
    Omdat je dan niet voor hd materiaal een enorm dure disc moet kopen 1 blue ray disc is 10 euro . een hd dvd 1 euro.
    Plus als er 1 stofje of vingerafdruk op een br disc komt is ie al onleesbaar.
    Ik raad je aan de weblog van Mrx ff doortelezen ik hoop voor je dat je dan tot inkeer komt en alle producten ook.

ME HATES BR

5. Ik zie anders ook weinig fabrikanten die er echt mee bezig zijn om Blu-ray door te laten dringen.. Sony had het blu-ray kamp beloofd deze lente met de PS3 op de markt te komen om blu-ray op gang te helpen, maar dat is er ook allemaal niet meer van gekomen door het uitstellen van de PS3.:'-(
    De andere fabrikanten gaan allemaal net zo lief HD-Dvd spelers verkopen als het aan hun ligt. Helemaal als ze weten dat SOny straks de markt voor blu-ray spelers ingooit door met de PS3/blu-ray speler te komen voor rond de 600,- euro.:{ De Hd-dvd markt wordt dan gelijk een stuk aantrekkelijker.
    Ze hebben als ze overstappen op HD-dvd gelijk ook niks meer met Sony en al hun patentjes en licenties op blu-ray te maken. wat voor velen als muziek in de oren zal klinken...

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2006
  6. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    de enige producent die iets ontwikkeld heeft om beide schijfjes te draaien is HP. Maarja, ik hoef niets van HP in mijn kot te hebben... so go figure.

We zien wel wat de toekomst brengt.

7. Door de komst van Windows Vista op Hd-DVd , en het feit dat HD-Dvd voordeliger is zal Hd-Dvd hoogstwaarschijnlijk gaan domineren op de PC markt. Mensen zullen dan ook eerder een HD-Dvd speler kopen voor in de huiskamer omdat ze anders met 2 verschillende formaten zitten opgescheept.

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    kijk.. er is 1 ding wat sony in het verleden met succes heeft gedaan..
    en dat is met het verkopen van de eerste goedkoopste dvdspeler..
    de playstation 2..

maaaarr daardoor hebben ze wel de toen nog nieuwe "dvd" onwijs gepromoot..

en ze proberen dat trucje nu weer met de ps3.
    zelf heb ik het plan gehoord dat microsoft over 5 jaar met een nieuwe console.. aankomt. en die zal het niveau van realiteit ondersteboven halen..
    " de hoofdman van microsoft xbox360 geproken van NL "

maar ps3 geeft wel een goede indruk dat ze voor een lange lange lange periode de ps3 gaan gebruiken..

mijn mening is echter wel dat. mensen niet zitten te wachten op een nieuwe formaat van opslag.. grotere usb opslag okej.. maar een nieuw schijf formaat lijkt mij stug.. aangezien iedereen net aan zijn grotere dvd collecties begint..

BTW de minidisc heeft het ook niet gered..
    waarschijnlijk word de technologie straks gebruik in de manier van opslaan.. en niet met het uitbreiden van grotere opslag capiciteiten

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, zet aub niet zo een triestig gezichtje achter de zin, dat ps3 uitgesteld wordt. Dat doe je altijd, je kan er beter dit achter zetten: "_O_ ", dat past beter met jou:+ . En ik heb momenteel geen zin om alle bedrijven op te noemen die achter blu-ray staan(een pak meer dan HD-dvd). Maar ik zeg gewoon dit: IK zeg dat blu-ray, HD dvd na verloop van de tijd de grond in de boort, en HD-dvd verdwijnt gewoon. Jij zegt het tegenovergestelde. Dus ja woord tegen woord he(bekijk het als een weddingschap voor de lol), ben benieuwd wie er gelijk gaat hebben. Momenteel ben jij in het voordeel, want HD-dvd is veel vroeger uit dan blu-ray... Maar we zullen zien wie de winnaar wordt:9 .
    Maarja, kan natuurlijk zijn dat jij uiteindelijk gelijk hebt. Ook zeg je dat Sony failliet gaat gaan, ps3 nooit gaat uitkomen en een mythe is, gta exclusief op xbox 360 wordt, mgs4 exclusief op xbox 360 wordt. Tja, ik ben wel eens benieuwd of er iets gaat uitkomen van jou gezegden,maarja, de wereld zit vol verassingen he:).

10. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    E3 plannen uitgelekt?

--------------------------------------------------------------------------------

Ik las net op een forum dit opmerkelijke nieuws. Het zal wel grotendeels bullshit zijn, maar er zitten een paar opmerkelijke aankondigingen bij.

Every year before E3 the rumor meter hits the red line and E3 2006 is no different now with Microsoft's event plans rumored to have been leaked.

The "plans" themselves range from being believable to being absolutely ridiculous, but like most rumors there is a slight element of truth behind them, even if that element is only .001% positive.

So, Here they are...

-Xbox 360 Premium Pack price is going to drop to 90€ in October.

-Xbox 360 Core Pack price is going to drop to 80€ in October

-Gears of War is going to be released the last week of October with an huge marketing campaign at global scale.

-HD-DVD released in the month of September. Add-on that you can connect to the USB 2.0 port. It is going to be priced at 95€

-New HardDisk Drive with 100GB of storage, price and date not specified.

-Webcam "My Eye on you", for the month of September with a price of 47€ without a game and 77€ with a game.

-Xbox Backward compatibility list is going to be updated in June with 50 new titles

-The capacity of the Xbox Live Servers is going to be 5 times more than the actual servers

-Halo 3 is going to be in the market the next month of March, in E3 we are going to see the first videos.

-Possibility of an "urban game" that could be GTA. Microsoft is working on it and this isn´t a joke.

-A possible price drop in Xbox Live Gold or it is going to be free because they are going to get money with promotional advices.

-Starting October we are going to change some records in some games for "MSpoints".

-Paramount Pictures and Microsoft has anounced an agreement where Paramount is going to provide HD content to Xbox Live.

-NBC has signed with Microsoft for the possibility of see the online tournaments like an sports live retransmission.

-Aliance between Epic and Microsoft for exclusive content in Xbox Live.

-Creation of a Dashboard for kids.

-A new service in june: Download and play.

-Rare is working in Kameo 2 since before the release of Kameo. Is going to come sooner than expected.

-MS is working for an upgraded friend list (up to 200 contacts)

-Virtual Console with Sega games before the next month of October

-A spectacular upgrade in the number of Xbox Live Arcade games in the next months.

-New look for Dashboard.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk forum, ofwel wat is je bron ? Wel zo fijn als je dat er ff bijzet ;)

12. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja das juist de grap haha als ik die link erbij zet maak ik gelijk reclame voor illegale zaken dus dat kan(mag) ik niet doen (toch?)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat mag in principe niet, maar ik kan me niet voorstellen dat geruchten over de E3 illegaal zijn ? :confused:

Anyways, als jij denkt dat dat wel zo is....ook prima hoor, dan laat je het hierbij :+

14. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je PM gestuurd.. dan zal het wat duidelijker zijn

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, twijfelgeval. Laat de bronvermelding voor de zekerheid maar achterwege dan :) Het zijn toch maar geruchten, niks officieels, dus mensen hechten er sowieso minder waarde aan.

16. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar.. maar ik dacht als er nou is 50% waarheid in zat.. en het is een leuk onderwerp om over te discusseren.. Anyway.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jawel, maar er kan natuurlijk ook wel gewoon over gediscussieerd worden natuurlijk :) Maar wel door anderen dan, want mij boeit het allemaal niet zoveel....ik ben meer van de "ik zie wel hoe het gaat lopen" zegmaar :+

18. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    houd ons niet langer in spanning

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is trouwens al in deze thread al besproken een paar pagina's terug .. ;) ... lees even de thread door dan kan je ook de discussie lezen

20. Inf1nity

Inf1nity Guest

Hou bungie.net al tijdje in de gaten maar die zeggen geen f*ck. Lopen (nog) alleen maar te praten over hun next "secret" project, nog geen Halo3. Microsoft heeft gezegt (bron: PU) dat Halo3 in 2007 zal worden uitgebracht. Maar al loopt MS al over datums te lulle, en de producer geeft nog niet eens toe aan welke game gesleuteld wordt, hoe kan je dan weten wat waar is?_0/

Deel Deze Pagina