1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2006

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tecnomic, 18 feb 2006.

1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bungie pakt het gewoon goed aan.. geen hyping ( nog niet ).
    ze hebben gewoon een cker gevoel over hun project..
    verder hebben al meerdere bronnen al laten weten dat het "legendaries" zal worden en dat het te gek is en massaal groot etc..

ojah hier de line up voor sony..
    erg weinig....... heeeeel weinig. de meeste van hun titels komen ook op "360.

Het Britse Official Playstation 2 Magazine heeft een aantal nieuwe dingen over de PS3 onthuld, waaronder een deel van de launch line-up. De line-up zal onder andere uit de volgende games bestaan:

John Woo's Stranglehold

Tekken

Sonic The Hedgehog

Resistance: Fall of Man

Rainbow Six: Vegas

Lair

Motorstorm

Untold Legends: Dark Kingdom

Wij verwachten dat in ieder geval Unreal Tournament 2007, Warhawk, Ridge Racer 7 en de nieuwe reeks aan EA Sports-titels hier nog bij komen.

2. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    en dit komt ook op de E3 of alleen bij de launch_0/

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij een gedeeltelijke launch line up ik vind het wel indrukwekkende games hoor.
    Ik wil ook die nieuwe tekken wel hopelijk zien we daar wat meer van op de E3.

4. Inf1nity

Inf1nity Guest

Weetj hoe mooi motorstorm eruit ziet? Fotorealistisch gewoon!

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Voorlopig zit er geen één spel bij waarvoor ik persoonlijk gelijk een PS3 wil halen. Spellen die daar wel voor zouden zorgen zijn Gran Turismo 5 en Metal Gear Solid 4.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij deze launchgames zit er ook voor mij geen één game bij om de PS3 te halen. Sowiezo, ga ik geen console halen voor één game, zeker niet voor het bedrag dat de PS3 gaat kosten.
    Willen ze mij een PS3 laten halen zullen ze met meer en beter moeten komen.

8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Tja ik zou voor GT5 wel een PS3 halen. Wetende dat er in de toekomst nog vele vette games gaan komen. Ik heb een op dit moment ongebruikt Logitech Driving Force Pro en een heel tof raceframe staan, die smachten om een spel als GT5. Op de 360 hoef ik voorlopig geen true Force Feedback racestuur te verwachten geloof ik.

Als op de 360 Forza 2 met een echt FF stuur uit zou komen, is GT5 wel ineens een stuk minder hard nodig. Dus voorlopig kijk ik lekker relaxed uit naar de E3 :cool:

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik hoop ook op een aankondiging van forza 2, stilletjes verwacht ik het eigelijk ook wel. Want ik moet zeggen, ik vond forza toch een heel fijn spel! Eerst verwachtte ik niet veel van die game, maar toen ik hem had, ja echt cool game! Laat 2 maar komen dus!:)

10. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Forza 1 is bij mij een beetje ondergesneeuwd omdat precies met de launch van dat spel ik voor het eerst in mijn eerste eigen woning moest gaan klussen. Dat duurde 2,5-3 maanden. Daarna acclamatiseren, genieten van de vrijheid en toen was de 360 er al.

Dus ik kan ook niet wachten op deel 2. Vond Forza een supervet spel voor de 2 weken dat ik het echt goed heb gespeeld, maar heb er nooit 100% van kunnen genieten. Zo ook met GT4 helaas. De Japanse import release had ik al heel ver gespeeld, ook bijna alle licences op goud. Daarna kocht ik de PAL release gelijk op zijn launch en had ik geen tijd meer :mad:

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ow, dat is minder. Want ja, zijn toch misschien wel de 2 racegames(voor mij dan toch). Op gt4 heb ik wel meer gespeeld,maar toch, forza was anders, eigelijk iets meer fun(ook kon je zo schuiven en slippen, feller dan met gt4). Maar gt4 was het realisme zo goed en die kleine details allemaal, als je over een bobbel ofzo reed bijvoorbeeld(behalve als je tegen een muur ofzo botst), en die auto's(aantal), damn! _O_ . In ieder geval, 2 must haves voor de racefreaks, dat staat vast:). Maar nu ga ik slapen, iedereen, good night!

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

De launchgames zijn officieël nog niet bekend gemaakt dus laten we de voorbarige conclusies maar voor ons houden ;) Maar goed de lijst die op dit moment is verschenen vind ik toch wat indrukwekkender dan die van de 360.....

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik geef helemaal geen conclusies? Ik zeg alleen dat mocht dit de launchlijst zijn en er geen andere spellen bijkomen, IK waarschijnlijk niet gelijk zo'n ding zou willen halen. Wat zou jouw dat boeien? Er spelen veel meer factoren mee voor de aanschaf van een console dan alleen zijn launchgames.

En voor ik die spellen allen in werking zie, daadwerkelijk live gespeeld door een producer of journalist of gewone beursganger, geloof ik al helemaal niet dat ze goed of slecht worden. Dan blijft de status van de PS3 'unknown' voor me. Mooie filmpjes van iets wat niet daadwerkelijk gespeeld word zegt me helemaal niks meer ondertussen.

14. Inf1nity

Inf1nity Guest

En wat denken jullie, trainlertje van Halo3 of niet?

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Bron: Ownage.nl

Wie weet...

16. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    heeft al een tijdje geleden de revu gepasseerd.;)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bungie gaat wat aankondigen misschien wel 2 games... ze zijn er groot genoeg voor .. toch denk ik dat ze op e3 geen halo game gaan bekend maken ... maar een ander spel ... Ik vermoed dat ze halo 3 pas in september gaan showen ... en dat deze dan wel in maart uit komt...

Omdat ze 2 games gaan uitbrengen komt dan Halo 3 als suprise ... en met een zo'n grote knal dat de concurentie gaat verbleken ;)

maar ja wie geloofd in mijn geruchten ;)

mijn geruchten tot nu toe

*GTA Next-gen exclusief voor de Xbox 360
    *Bungie kondigd op E3 een nieuwe Xbox 360 game aan maar geen Halo 3
    *Bungie kondigd in september "Halo 3" aan vlak voor launch ps3
    *Vina Pinata is de xbox 360 game waar iedereen op wacht

Ik heb nog wel een paar andere voorspellingen ... maar die vertel ik later :p

18. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    zou halo 3 nou ook zo goed verkopen als het niet gehyped wordt:confused: _0/

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Halo 2 werd beter verkocht dan het origineel ... de game play was ook beter ... :) ... maar ja elke console heeft zijn hype game ;)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Deel Deze Pagina