Fans maken de hype.... Niet Bungie.... Als je ziet hoeveel threads op Nederlandse en Buitenlandse fora worden aangemaakt over Halo dan zie je duidelijk dat wij (gamers) zelf de hype aan wakkeren...
Ik hoop het ook verschrikkelijk dat 'ie komt, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Forza kwam in mei 2005 uit, dus een jaar later meteen een nieuwe deel aankondigen zal denk ik niet gebeuren. Daarvoor is zo'n game té groot. Ik denk dat er dan meer kans is op eventueel RalliSport Challenge 3 is ofzo, die game kwam ergens in het 1e of 2e kwartaal van 2004 (correct me if I'm wrong) dus zouden ze meer tijd hebben gehad voor een vervolgdeel. Maarja, DICE (de makers van RSC) zijn overgenomen door EA dus misschien komt die game pas als ook de PS3 uitkomt. Ik hoop iig wél dat er een goede racegame tussen zit, dat is toch mijn favoriete genre. Wat ik denk nog meer verwacht van de E3 betreft Microsoft, is denk ik een hele verbeterde versie van Gears Of War. Ik snap niet dat daar zo weinig over gepraat wordt. Vorig jaar was 'ie al speelbaar op de E3, als één van de eerste 360 games en tóén was 'ie al veelbelovend. Ik verwacht eigenlijk best veel van die titel. Ook titels waar ik minder geïnteresserd in ben, maar waar denk ik wel veel aandacht naar uit zal gaan door Microsoft en de pers zijn Too Human en Viva Pinata. En natuurlijk niet te vergeten Huxley (!!!) die óók vorig jaar al te zien was. Een MMOFPS die met 1000 man online zou moeten worden gespeeld! Voor de fanboys: Ik zeg dus niet dát dit zo is, maar dit is wat ik hoop.
Ik vind het juist goed dat ze nu zo rustig zijn . Ik bedoel, dan komen ze pas echt goed tot hun recht op E3. Stilte voor de storm he! En ja, de dingen die jij zegt hoop ik ook,maar volgens mij gaat dat ook allemaal zo zijn . Ik ben ook heel benieuwd naar Too human. Ninja Gaiden was mijn lievelingsspel op xbox, en Too human is ook een third person action adventure game. En daar hou ik van. Maarja, ik hou van zoo veel genre's. E3 gaat dit jaar zoo groot zijn, echt, het gaat niet normaal zijn, geweldig gewoon!!!
Ja, gears of war daar verwacht ik ook heel veel van. Lijkt me super tof, jammer dat we daar zo lang op moeten wachten(oktober ofzo?). Maar ja als het maar een vet spel wordt.
Dat lijkt me van niet gears of war is third person killzone 2 is first person. En Gears of war is meer horror je moet het ook niet als concurrenten zien het zijn verschillende genres.
hahaha, ik zal t ook nog ff zeggen: dan heb je de ingame beelden nog niet gezien . het ziet er uit als een ps2 spel. alleen de fisics(?) zijn wel mooi.
Dude, doe eens een beetje normaal. Ik bedoel, als jij me hier gaat vertellen dat die crossmoto, die persoon die erop zit, die camionette die vol modder besproeid werd,... er slecht uitzagen, tja, dan denk ik bij mezelf, er scheelt zeker iets met je ogen? Maarja, ik ben hier samen met JP precies de enige die het mooi vind. En dit zeg ik nu niet om fanboyistisch over te komen ofzo. Trouwens, de gameplay staat me heel fel aan(quads, moto's, hummers, rallyauto's, buggy's, beuken op elkaar, woestijngebieden, races, ...) en als daarbij de graphics een beetje tegenvallend zijn, fuck it, dan zou ik de game nog kopen. Maarja, nogmaals, vind het er echt heel goed uitzien. Maar ik weet waarom jij en Rikkel,... enzo dit soort zaken zegt. Omdat een paar grote sites zeggen, dat het verschil met vorig jaar E3 groot is. En idd vorig jaar was Sony een beetje te ver gegaan,maar slecht uitzien nu, no way, dat is dus zoooooo niet waar. Of ben ik blind? Als ze dit voor xbox 360 NU lieten zien, dan zouden jullie heel anders piepen, want dan zou het er wel mooi uitzien, nu niet omdat de vergelijking met vorig jaar pre-renderd shit wordt gedaan. Maarja, zo denk ik...
Ach ja Fardo en Rikkel maken er sowieso een overdreven ophef van, maar goed alsof de filmpjes van de 360 launchgames het uiteindelijke niveau haalde...Dacht het mooi niet Ik vond Motorstorm er toch nog goed uit zien Slap gelul, MS hypte de game net zo goed _0/
ik moet er weer altijd bij Ik zei alleen je hebt de ingame beelden niet gezien. Het verschil is in mijn ogen veels te groot met wat ik precies ene jaar geleden zag. En judging van wat ik heb gezien op die filmpjes is het nog eens niet waardig next gen te noemen, zoals ik wel bij oblivion had en fight night en pgr3. Dit zag er gewoon niet goed uit, als jij vind dat het wel mooi uit ziet, laat ik je verder dat geloven.
Ja, jij bent er ook altijd bij hahaha. Neenee. Maarja, idd, fight night, oblivion en pgr zijn hele mooie games. Maar ik vond persoonlijk motorstorm er minstens zo goed uitzien als pgr3, en als je er dan nog een bij weet dat er schade is, modder, immense rijvrijheid,...dan is dat voor een launchgame toch cool vind ik zo. Maarja, jullie hebben je recht om het niet mooi te vinden. Het zal wel van mening tot mening anders zijn he. In ieder geval, laten we maar verder gaan over andere zaken van E3
Goed zo jonge je zegt het al goed, stond Het is dan ook kinderachtig dat je mijn reacties toch nog bekijkt terwijl je mij op de ignore list hebt staan. *Getuigt ook het lage niveau* _0/
@boos .. ik heb het over het ingame filmpje van gdc 2006 deze: http://www.ukresistance.co.uk/2006/03/ps3-lie-watch-evidence-updated.html Het filmpje van e3 2005 vond ik tof maar het filmpje van gdc 2006 is om te huilen voor de xbox 360 zou ik het zelfde commentaar geven
Haha, en dan missen hoe jij je iedere keer zo voor lul zet met je steken onder water naar zo'n beetje iedere member hier op het forum Kerel (tje): grow up en voeg iets toe of zeg niks _0/ *ignore*
Over grow up gesproken: Wees niet zo kinderachtig en geef dan antwoord op mijn post in plaats van de feiten te negeren terwijl het daadwerkelijk zo is. Zoek toch ook een leven.... Maar goed ik zal maar geen tijd aan je verspelen, want van dat zinloze gemekker van je wordt ik nou niet goed van _0/ *zal me niet verbazen als ik zo een reactie van jou krijg*
geef eens voorbeelden van de ingame filmpjes, want ik kan me deze niet herinneren ... en ik heb ze toch echt allemaal gezien ... sterker nog sommige games zagen er beter uit dan de filmpjes die we tijdens de onthulling hadden gezien Ik ben bang dat je in de war bent met de ps2 onthulling van vroeger