Microsoft zal dit jaar het zwaar te voorduren krijgen denk ik. Nintendo heeft volgens de lijst hierboven 1 aangekondigde titel voor ons, dat kan dus nooit. Ik ben benieuwd wat ze ons als 'verrassing' zullen brengen. Bovendien is het net voor de launch van Sony's nieuwe console, daar zal ook zeer veel aandacht naartoe gaan. Microsoft moet wel met iets héél goeds of verrassends komen om tegen die twee giganten op te kunnen boxen. Nu hoop ik natuurlijk op een plotseling gruwelijk vervolg op Ninja Gaiden, maar als ik reëeler nadenk, denk ik dat we Halo 3 te zien krijgen met een verpletterend filmpje.
Mijn verwachting is dat Sony spellen laat zien die ergens in 2007/2008 uitkomen (erg mooi dus), alleen filmpjes en geen controllers voor de journalisten.... MS zal spellen laten zien die speelbaar zijn en uitkomen in 2006. Voor de rest spellen laten zien die niet speelbaar zijn maar uitkomen in 2007. Nintendo zal veel mensen de nieuwe controller in handen geven en spellen laten spelen die eind dit jaar en 2007 uitkomen. Wie E3 2006 zal "winnen" kan ik nu nog niet voorspellen... Ik hoop gewoon dat alle drie de giganten hun goede en eerlijke handel laten zien en zich niet verlagen tot het tonen van "smoke and mirrors" (dus geen "target renders" etc, etc....., dit geld dus ook voor MS!))
Ik denk wel dat Sony speelbare demo's gaat showen(productie begint in juni, dus ps3 zal speelbaar zijn in mei). Games als warhawk, motorstorm, lair, resistance, formule1(misschien), killzone(misschien) zullen toch zowizo speelbaar zijn(en nog vele andere games volgens mij). Dan laten ze nog filmpjes zien van games als mgs en nieuwe project van naught dog(wat zowizo ingame is, aangezien deze ontwikkelaars nog nooit pre-renderd stuff gebruikt heeft) maar ook filmpjes van gt,... Er zal massa te zien zijn van ps3 volgens mij en zeer zeker geen pre-renderd stuff meer. Dat is wel logisch denk ik. Maar Microsoft gaat ook superveel showen, games als Too human(!!!), halo 3(!!!), ... doen me nu al watertanden terwijl ik er zo goed als niets van afweet. En wie weet een aankondiging van een handheld van Microsoft. En nintendo, ik hoop dat zij mij aangenaam gaan verrassen. Ik hoop dat fps speelbaar gaan zijn, waarbij de controller volledig tot zijn recht komt, ik hoop fijne spellen te zien met allerlei zaken dat je moet doen, zoals vissen,golfen,... Ook fightgames lijkt me wel doenbaar met die controller. Al bij al denk ik dat niemand te klagen gaat hebben na E3(Nintendo mensen, Sony mensen, Microsoft mensen, en de mensen die voor ze allemaal zijn)
8 Mei Sony's persconferentie prijs en uiteindelijke controller zullen gewoon bekend worden gemaakt.(Dat lijkt me gewoon logisch.) Games zullen idd speelbeer zijn hetzelfde geld voor de Revolution. Ik hoop dat Microsoft samen met Rare een nieuwe Killer instinct aankondigen en dat er ook nog andere nieuwe games bekend zullen worden voor de 360.
viva pinata voor de 360?? houd me vast anyway, benieuwd wat er gezegd zal worden tussen microsoft en sony, lekker elkaar afkraken is altijd iets spectaculairs
Waar het bij Sony en Nintendo om de te introduceren consoles gaat, zal het bij MS om games gaan en nieuwe dingen op Xbox Live.. Dus als MS met genoeg 'blockbusters' komt zullen ze zeker aandacht krijgen.. Het is trouwens nog maar de vraag waarmee gaat kunnen spelen bij Sony en Nintendo, aangezien de final hardware nog lang niet af is lijkt me als je pas eind dit jaar lanceert.. Ik heb zo'n vermoedde dat vooral bij Sony je gewoon op een verkapte PC dev-kit zal spelen, en dus niet op een final PS3.. Opzich niks mis mee zolang het maar wel een realistisch beeld geeft van wat de PS3 gaat kunnen, en dus niet neppe hoge resolutie's (1080p) met 4xAA op een SLI PC die de PS3 later helemaal niet trekt.. Ik zie Sony gewoon in staat zoiets te flikken namelijk..
Ik denk dat Rockstar met een grote verrassing komt en een nieuwe GTA voor de xbox360 aankondigd.. later
Ik heb het vermoeden dat Sony nog geen prijs bekent maakt... De console is nog steeds niet af (in juni worden pas de final development kits verzonden naar de ontwikkelaars als alles goed gaat). Sony zal er alles aan doen om hun (dure) console zo lang mogelijk zonder prijs te laten zien denk ik.
MS laat de camera, Dat MSN komt op de Xbox 360, Gears of War beelden (hoever ze zijn gekomen 1 jaar later) met strakke graphics en een kleine filmpje van Halo 3
Wat zou ik doen een PS3 halen of nintendo revolution, nintendo ds lite en producten van de Xbox 360. Want ik heb de Xbox 360 al. Maar nadat ik die beeld heb gezien van de blu-ray disc PS3, zit ik nu zeer aan het twijfelen.
Ik ga afwachten wat de ps3 gaat brengen. Krijg genoeg voldoening uit de 360, zeker met de games die nog gaan komen. Wacht wel af of de ps3 echt zo geweldig wordt. Wanneer er genoeg leuke games uit zijn en de eerste prijsdaling om de hoek komt. Dan sla ik wel toe. Revolution is misschien een betere optie voor een tweede console (lekker goedkoop waarschijnlijk) en echt vernieuwend.
Ik ben een wannabe mod als ik het ga zeggen ik ben een wannabe mod en een betweter als ik het ga zeggen ik ben een wannabe mod, ach jah: ER is al een topic over Ps3 revolution en xbox360 deeze gaat over de E3
Je hebt gelijk, maar wanneer je het over E3 hebt krijg je deze opmerkingen en discussies er al snel bij. E3 staat nu eenmaal in het teken van nieuwe consoles en de nextgen war. We hebben een discussie over wat er op E3 getoond gaat worden door de verschillende consoles en wat dat voor een effect heeft op eventueel koopgedrag. Vind dit dus niet of topic.
Er gaan een paar sterke geruchten dat Rockstar onderdeel gaat worden van Microsoft gaming Waarom aankondiging overname Lionhead werd niet bekend gemaakt op de E3 dus ms heeft een andere verassing Noch Sony Noch Rockstar hebben bevestigd dat Rockstar een PS3 game in ontwikkeling heeft Rare was voor Nintendo wat Rockstar is voor Sony Table Tennis (Rockstar game) komt exclusief naar de xbox 360 o.a. om on-line gaming te testen
En Table Tennis wordt zwaar onderschat. Volgens mij wordt dat echt een leuke en mooie titel. Een GTA titel op de 360 betekent bijna dat ik geen PS3 hoef te halen haha. Ik denk dat de PS3 minder duur gaat worden dan wij denken. Ik schat tussen de € 400,00 en € 500,00 ofzo. Het zou kansloos zijn om dat ding voor € 800,00 op de markt te gooien. Omdat de 360 er reeds is en de games op die console al wat verder zullen zijn tegen die tijd denk ik dat de PS3 games er nog niet uitspringen, aangezien launchgames meestal niet de kracht van een nieuwe console volledig kunnen benutten. Wanneer ze de PS3 dan voor € 800,00 willen verkopen zullen de mensen die reeds een 360 hebben hem zeker niet halen. En ik vraag mij af wie er uberhaubt een console van € 800,00 gaat halen als een vergelijkbare console met veel meer games er voor ruim de helft naast staat. Nee, Sony is niet zo dom, hij wordt niet veel duurder dan de 360.
(offtopic) FIJN PAASWEEKEND MENSEN!! (offtopic) (Ontopic) Je slaat wel een erg groot gat tussen de 400 en 800 Euro Ik vermoed 600 Euro