Wil M$ echt commotie veroorzaken dan moeten ze: - een hele vette halo 3 trailer maken, al hebben ze nog geen 1 level gemaakt - MSN functie voor de xbox 360 uitbrengen, via xboxlive voor wat MS POINTS - Release datums van dikke titels schatten/bekend maken: N3, Gears of war, Halo 3 ( hopen tijdens de release van de PS3 ) - vervolg van xbox titels naar de xbox 360 maken: Forza, Gta enz - nieuwe hardware voor de xbox 360 bekend maken die mensen ook van plan kunnen zijn om te kopen - en een WoW soort titel bekend maken voor de xbox 360, als dat FF XI niet wordt _0/
Ja precies maar ze moeten ook dat cameratje realesen en dat je op internet kan met je xbox 360 ze laten ook Die externe driver wel zien denk ik
alisum 41 wat bedoel je met: - nieuwe hardware voor de xbox 360 bekend maken die mensen ook van plan kunnen zijn om te kopen
...En ik dacht ook dat ze in de trailer van CellFactor hadden gezegd dat je hem kon spelen op de E3 2006 Ik hoop ook dat ze bij CryTek meer van die CryEngine 2 laten zien.
Oh die van Arnie had ik juist niet gezien Maar met MSN functie nu kan ik aan me familie laten zien dat geld uitgeven, aan de Xbox 360 een goede keus was
Nee gewoon de echte GTA, maar dan niet eerst voor de PS, maar voor de 360. Saint's Row is een ander spel...
Jij vindt GTA ongeinsprireerde bagger??? Heb je San Andreas wel eens gespeeld?? Misschien dat de rip offs bagger zijn, maar GTA cker niet hoor!
nou... ik heb ze allemaal al gespeeld, maar vanaf gta 3 is er hellaas voor mij niet echt veel nieuws bijgekomen.
Eigenlijk wacht ik het meeste op: - Halo3 , en op Huxley. ik hoop dat die me gaat verrassen, en ook dat zeg eindelijk vast zetten of je monthly fee moet betalen, ofdat het gratis is.
Heb je een bron? Lijkt me trouwens vet handig aangezien ik geen pc op me kamer heb maar wel een 360 met live