heeft iemand deze technologie al gezien.. het is prachtig.. http://xbox360.ign.com/articles/702/702389p1.html de filmpjes moet je gewoon bekijken het is echt heel stoer!!!
Ja iedereen zegt wel, dat ze verwacht dat ps3 graphics gaan tegenvallen,maar we hebben het dan wel hoofdzakelijk over launchgames die speelbaar gaan zijn he. Het duurt wel een tijd voordat ontwikkelaars de ps3 volledig door hebben(dat is zelfs ook zo met xbox 360, geef toe, next gen zagen de launchgames er toch niet uit, voor mij toch niet). Maar als games als mgs4 terug getoond worden,daar mag je wel veel van verwachten grafisch(mgs is altijd ingame). Maar ik denk dat,als het getoond word, een trailer is(hopelijk met de Engelse stemmen enzo er al in). Maarja, vorig jaar zei Hideo Kojima dat hij niet op E3 ging zijn met mgs4, maar terug op de tgs zoals vorig jaar,maarja, hij komt altijd wel verassend uit de hoek, dus waarschijnlijk is hij er wel op E3 met mgs4.
Dat vind ik juist cool . En met die auto ,er naar toe lopen en jumpen, gewoon machtig! zo'n zaken zouden me wel echt liggen in een game
jongens en meisjes, dames en heren. Dit is groot nieuws: De PS3 is niet speelbaar op de E3. je mag hem alleen zien en dat onder FBI voorwaarden. Flinke domper voor sony, dik feest bij MS
ik vond dit ook Niet alleen het weer maar ook Sony heeft last van aprilse grillen. Alsof ze nog niet onduidelijk genoeg over hun next-gen console doen zou nu blijken dat de Playstation 3 amper te zien zal zijn op de E3 beurs te Los Angeles volgende maand. Gameswebsite Spong doet deze uitspraak na enkele gesprekken met studio's die voor de Playstation 3 ontwikkelen. Toen men dit navroeg bij Sony verzekerde die echter dat er speelbare Playstation 3 consoles op het E3 aanwezig zullen zijn, maar niet in grote hoeveelheden. Naar alle verwachtingen krijgen we dus een herhaling van de PSP-lancering waar er ellenlange rijen stonden om de handheld even te kunnen zien. Ook op de booths van de PS3 ontwikkelaars zal er bitter weinig next-gen geweld te zien zijn. De demokits zijn namelijk niet wijdverspreid en Sony heeft nog steeds geen toelating gegeven om ze daadwerkelijk te gebruiken (verboden hebben ze het ook niet). Een ander heikel probleem is het ontbreken van HDTV's met de HDMI 1.3 connectiestandaard. Een HDTV met de standaard HDMI connector is immers niet compatibel met de Playstation 3 waardoor men tot nu toe noodgedwongen van de analoge beelduitgang gebruik moest maken, met beperking van de kwaliteit tot gevolg. Hoe het allemaal zal aflopen zien we alvast volgende maand.
Of het creéerd een hype. Iets wat niet voor iedereen toegankelijk is, is specialer. Kijk maar naar de 360 launch. Bijna nergens verkrijgbaar en daarom des te specialer als je er wel 1 hebt. Ik ben vooral benieuwd of het weer 'smoke and mirrors' wordt met Sony. Gaan ze weer prerendered materiaal laten zien of gaan ze nu de journalisten echt controllers in de handen stoppen en hun laten spelen. Of het op zijn minst in realtime demonstreren. Want als het weer vooral CGI wordt, dan verlies ik mijn vertouwen in Sony, wat al niet al te groot is in tegenstelling tot vele anderen. Ik vond de E3 van Sony in 2005 behoorlijk slecht. Ze hebben veel gepraat, maar maar weinig gezegd. Veel materiaal tentoon gespreid, maar heel weinig daadwerkelijk laten zien. Jammer dat pas lang na de E3 voor velen duidelijk werd dat het helemaal geen realtime beelden waren. Natuurlijk hebben ze grote franchises, maar voor mij maar weinig dingen die ik niet op een andere machine kan vinden. GT5, daar loop ik nu wel écht warm voor. MGS4 ook. Dan mag Microsoft op zijn bek gaan, omdat ze in 2005 ruwe footage en beta's speelden en hebben geshowd, ik vind die aanpak persoonlijk veel eerlijker en het spreekt me meer aan. Ik zie echt hoe het spel ervoor staat. Niet een of andere target render waarvan met ooit hoopt dat een console het kan produceren. Microsoft heeft met de 360 het nadeel dat de hype van de hardware wel over is. De HD-DVD addon zal ongetwijfeld uitgebreid de reveu passeren, net als de Cam. Maar verder zal daar de kracht niet liggen. Al ben ik erg benieuwd naar die 'extra' functionaliteit die na een jaar uit de doeken gedaan zou worden. Of is dat de HD-DVD speler? Nee, het zal voor de 360 vooral moeten gaan om de spellen. En dat is ook een voordeel. Want ik heb er het volste vertrouwen in dat dat helemaal gaat lukken! Onder andere Oblivion, GRAW en Fight Night Round 3 hebben de 360 een momentum gegeven. En vertrouwen dat de 360 nu al tot grootste dingen in staat is. Wacht dan maar eens af wat er nog komen gaat als de Bungies, Rockstars, MGS Studios en andere fantastische developers de 360 echt gaan laten zweten. Ben echt heel benieuwd. En al ga ik hoogstwaarschijnlijk de komende 2 jaar zelf geen Revolution kopen, ik ben wel erg benieuwd naar de E3 van Nintendo. Ze hebben lef, net als Microsoft. Maar dan op een andere manier. Durven een compleet andere aanpak te nemen en ben erg benieuwd naar wat ze allemaal uit hun mouwen gaan toveren.
of het wordt een chaos omdat het er zo weinig zijn als ze er uberhaupt komen. Denk trouwens wel dat ik er 1 ga halen, prijs wordt tussen de 150 en 100 euro en grafisch is het "maar" de oude xbox. Maar bij nintendo doe je het niet voor de graphics maar voor het speel plezier. En als ze dan ook nog een xbox live achtige gebeuren maken met alle nes troep erop, wordt het helemaal feest._0/
Over de prijs is nog steeds niks bekend... Dat de Revo goedkoper gaat worden is een feit maar de echte prijs zal nog moeten blijken.
Vorig jaar tijdens de E3 probeerde Sony ons al de indruk te geven dat de PS3 af was en daar stond te spelen... Nu zijn we bijna een jaar verder en de PS3 is nogsteeds niet klaar Ik denk dat we die launch in November ook wel kunnen vergeten. Laat ze dat ding eerst maareens een keertje afkrijgen voordat ze weer een datum beloven... Daarnaast verwacht ik dat MGS4 op de E3 aangekondigt gaat worden voor de Xbox360. En zo zal MS alle laatste troeven van sony overnemen.
de prijs zou gegarandeerd onder de 300 euro liggen maar het was waarschijnlijk tussen de 150 en 200 euro. _0/
Oh, gaan we zwaaien...?? Mooi, doe ik mee _0/ In je vorige post geef je aan dat de prijs tussen de 150 en 100 Euro zal gaan liggen.... _0/
De Playstation heeft ondertussen zo ontzettend veel trouwe volgelingen (ook onder de pers) dat men het toch wel een draai geeft zoals ik net aangaf. Ik kan ook niet wachten op meer info over de PS3. Maar ik wil feiten, 100% betrouwbare ingame opgenomen filmpjes en realtime demo's. Dan pas kijk ik zonder argwanen. Heel de manier van marketen van de PS3 vind ik kut. En dat voor iemand die zijn Playstation 1 helemaal kapot heeft gespeeld. Vanaf het moment dat de Xbox er is, is dat mijn 'leading' platform en haal ik alleen exclusieve spellen voor de Playstation (en niet veel jammergenoeg). In het begin Pro Evo Soccer (toen nog niet op de Xbox verkrijgbaar), MGS en natuurlijk de Gran Turismo reeks. En de ICO's en Shadow of the Collosus achtige briljantjes natuurlijk.
Mijn indruk nu van sony. Wat zijn jullie dom bezig??? De Revo & Xbox 360 gaat het nu om op de e3 en is ps3 eruitgeknikkert?
Ze kunnen zelf nog eens niet aan een 'true HD experience' komen, bashen m$ er mee in het gezicht dat hun niet 1080i ondersteunen, moet je voorstellen of een gamer zo'n HDTV met 1.3 connectie heeft.
Bijna alles tot nu toe over de PS3 zijn mooie praatjes en leugens geweest. De PS3 is tot nu toe niks meer dan een mythe.
Dude hoor jezelf praten man! Xbox 360 kwam vorig jaar ook in december uit, ps3 dit jaar in november, dus release bijna hetzelfde(jaartje verschil). Microsoft had vorig jaar ons ook bedrogen met een apple G5, maar dat interresseert niemand zich, aangezien men toen dingen liet zien die bijna niets van de kracht nam van de 360. Ik verwacht dat Sony dit niet gaat doen,maar echt speelbare ps3 gaat zetten op de beurs. Dus als Sony dit doet, verbazen zij u toch heel hard he? Ik hoop dat zij u gaan verbazen. In ieder geval, ik heb er vertrouwen in. Maar je moet eens ophouden met dat gedoe over ps3. Ps3 komt verdomme een jaar later uit, en je boort het eigelijk letterlijk de grond in om het feit dat het een jaar later uit komt. Microsoft had ook pas op XO5 hun xbox 360 getoond(omdat daar pas echt xbox 360 speelbaar was), dus please, toon eens een beetje respect he. Of als je dat niet kan, wacht tot na E3. Alles kan natuurlijk(zelfs wat jij denk)... ps: mgs4 exclusief voor xbox 360, als dat zo zou zijn, zou ik zelfs geen ps3 kopen!(dat meen ik), maar dat gaat 100procent zo niet zijn. mgs blijft op playstation, kan niet anders...