Ooh ik heb het gelezen, en dit stukje nu ook. Ik begrijp je reactie maar al te goed. Ik vind het ook logisch dat mensen zich op hun teen getrapt voelen. Daar heb ik alle begrip voor(sorry als ik het niet laat zien, ik geef toe,laat me soms meeslepen). Maar wat ik niet begrijp is, dat jij precies Microsoft aanbid omdat ze vorig jaar hun games op een apple g5 lieten zien, ooooh ,ze hadden ballen,laat me niet lachen! Man man. Weet je wat Sony toen dacht, oooh ,dat konden we ook doen, maar we deden het niet,want we kunnen wel een stukje meer dan een apple G5. Sony straalt zelfvertrouwen uit, oké, te fel eigelijk,maar mij staat het gewoon aan, dat Sony zegt van, wij gaan jullie deze keer power geven, ongelooflijk power, deze keer zijn wij de sterkste... Geen apple G5, zij geloven echt in hun zaak, zij geloven dat ze games als killzone en motorstorm gaan maken. En ik geloof dat ze binnen een paar jaar games gaan hebben, die er verdomd op gaan lijken. Dus zo stoer was het helemaal niet van Microsoft, dat kon iedereen doen toen, zelfs iemand die helemaal niets af had.
En dat je me uitmaakt voor wanhopige fanboy gaat helemaal te ver hoor kerel! Ik heb al een paar maanden geen fanboygedrag meer tegengekomen hier(of ik heb het genegeerd),en ik voelde me echt wel super op dit forum, alles was fijn, ik kan er niets aan doen, maar eens ik fanboy shit lees op een forum, verziekt het voor mij het forum, zit gewoon in mijn karakter, en vandaag kon ik het gewoon niet negeren, wat ik hier lees, sorry hoor). Dus ja, dan ga ik in de volle aanval(terwijl ik heel erg fel voor xbox 360 ben, ik speel bijna op geen andere console op het moment). Dus beetje dimmen please...
@Rikkel,neen een tijd terug was al officieel gezegd dat de onderdelen allemaal af waren van ps3. De rest zal je niet vinden op sites als gamespot en ign(wat plasticman allemaal zegt enzo). En Sony komt pas met nieuwe series tv's(waaronder speciale 1080 tv's, ook al is het alleen voor films(1080p op ps, ps3 zal het zeker aan kunnen...
Laatst bewerkt: 20 apr 2006