Waarom dat nou weer alleen omdat ie reageert op Plasticman's punten en ergens nog een beetje gelijk heeft ook met zijn argumenten? Ik wil me niet voor de vuurlinie gooien maar Plasticman's argumenten zie ik nou ook niet de objectiviteit van afdruipen. Ik wil niet zeggen dat JPRaceGamer geen voorkeur heeft maar hij staat open voor alle consoles dat zouden meer gamers moeten doen. En @ JPRacegamer die game is Conker:Live en reloaded is al een tijdje uit voor de gewone xbox trouwens blijkbaar heb je hem gemist.
Trouwens, waar mijn oog wel op viel tijdens het lezen van de berichten hier....was dat HDMI 1.3 gebeuren. Als het waar blijkt te zijn dat de PS3 straks niet compatibel is met mijn "gewone" HDMI aansluiting die op mijn HDTV zit, dan zou dit wel een punt zijn waarmee Sony mij persoonlijk ZWAAR teleur zou stellen Ik bedoel, dat zouden ze toch niet kunnen maken ? Of kom dan op z'n minst met een oplossing voor de mensen die geen HDMI 1.3 hebben.... :{ En voor de rest ben ik vrij nuchter en zie ik wel hoe het gaat lopen op de E3
@Jpgamer bedoel je deze motorstorm? E3 2005 of van GDC 2006 http://www.youtube.com/watch?v=p6V0TC6kaks
Ik vond op de GDC het stukje met de crossmoto toch wel heel mooi en realistich ogen hoor...:{ . Trouwens, jullie doen zo precies dat het 100 procent zeker is dat motorstorm geen goed spel wordt(ik weet niet of het goed wordt he). En daar stoor ik me toch een beetje aan, aan dat "gedrag", zeg maar... ps: Ik heb alle respect ervoor dat jullie je nog steeds bedrogen voelen door Sony,maarja, doordrammen, dat kunnen ze hier wel, maarja, was dan ook wel een serieus foutje wat Sony gedaan had, vorig jaar, maar ook daarvoor heb IK begrip...
Die motorstorm demonstratie op de GDC zat geen omgeving in hij liet ook eigenlijk niet zien hoe het zal spelen. Hij liet volgens mij een beetje zien wat er mogelijk was kwa hoeveelheden voertuigen mis beetje physics en die sporen in de grond enz. We kunnen er gewoon nog niet echt over oordelen het beeldmateriaal was van slechte kwaliteit.(ik zeg niet dat het net zo mooi was als op de E3 vorig jaar) Hoewel ik er toch gewoon van onder de indruk ben eigenlijk op basis van wat het is en niet van wat we vorig jaar te zien kregen.( Zo oordeel ik liever)
Dit is wat Fardo zei: kan waar zijn -De HD-DVD add-on voor de Xbox 360 zal komende september voor $100 in de schappen liggen en zal aangesloten worden op een van de USB2.0 poorten van de 360 Ik heb nu een Xbox 360, Moet ik een nieuwe Xbox 360 kopen met die HD-DVD? Of kan ik die HD-DVD apart op mijn Xbox 360 zetten? ik durfde het bijna niet te vragen.
zoals ik het lees kan je dan die HD-dvd add on aan je huidige xbox 360 koppelen... anders zou het wel een heel vage manier van upgraden worden...
Aha, dus zit die HD-DVD niet in de binnekant van je Xbox 360??? (ik snap nu tenminste een klein deeltje)
Ik heb namelijk moeite met ´Begrijpend lezen`snappie? (dat ziet er dan toch niet uit?) over de Xbox 360
Upgrade klinkt stoer maar dan hebbie een kastje aan je 360 hangen?? Smaken verschillen maar klinkt niet echt cool!
Ach ik vind t wel vet dan krijg je een soort van uitbreiding gevoel. K bedoel heeft je computer ook wel. K vind t wel wat hebben.
Nee, ik ben een Gran Turismo fanboy Maar ik heb wel meer voorkeur voor de PS3 dan voor de 360. Ik weet niet waarom, waarschijnlijk omdat de GT-serie PS exclusief is Wat wil je me wijs maken? Ik mag toch wel hopen voor je dat je wist dat die movie op de E32005 een pre-renderd movie was. Dat kon zelfs een blinde nog zien. Waar ik mij overigens wel aan erger is dat jullie doen alsof Motorstorm nu ineens heel erg lelijk is. De fout die jullie maken is dat jullie dat filmpje vergelijken met bijvoorbeeld de screen van Fardo. Je zou hem namelijk moeten vergelijken met een screen van een X360 game. En in dat opzicht vind ik hem net zo mooi (al niet mooier) dan PGR3. Want als jullie hem vergelijken met de E3 pre-renders shit, en het dan lelijk noemen, zal ik m'n 360 meteen op E-Bay zetten _0/
JPRaceGamers, stel je voor: de Ps3 wordt een flop en Sony gaat failliet en er worden geen games meer voor de Ps3 gemaakt, wat ga je dan doen !
Dan ga ik eerst heel hard janken dat ik nooit meer Socom, Killzone, F1-games, en GT5 met een FF-wieltje kan spelen, om vervolgens weer lekker verder te gamen op de 360