GT5. Is nu ingehaald door FM. GT5 was altijd mooier. Maar nu is FM even mooi en daar zit tenminste schade in.
Waar speel jij gt5 dan ? Zo kan je bezig blijven killzone is mooier dan halo,killzone is beter en daar is bloed in.
Komt ook schade in GT5, althans dat wordt gezegd. Of FM3 net zo mooi is/wordt als GT5 moet ik nog maar zien. Maar grafix zijn bij een race game natuurlijk niet doorslaggevend. Ik vind de gameplay van FM2 veel beter dan GT5P dus dat zit wel snor. Ook is de GT serie meer arcade dan de FM serie. En als het zo is wat er wordt beweert over FM3 dan wordt ie, als je dat wilt, nog meer sim dan FM2. Schijnt dat bv de bandenslijtage nog beter is bij FM2. Anyway we gaan er offtopic. Ben erg benieuwd wat Sony ons gaat laten zien over pak um beet 10 uur.
Er komt zoiezo al god of war3,uncharted 2 die kunnen in mijn ogen niet op tegen die halo engine,hopelijk komt er niks bij de Eye toy,weg met dat belachelijk gedoe.
Jezus, komt er nu eindelijk weer eens wat LEUKS naar buiten of hoe zit dat? Geen Perfect Dark arcade, geen PD Zero 2 ... maar wel veel anders moois
Het gaat mij erom dan we het al jaren over GT5 hebben. Maar dat die nu voorbij gestreefd is door Forza. En we weten nog steeds niet wanneer GT5 komt, want hij is geeneens op de E3.
ik ben nu erg benieuwd hoe sony gaat flammen vanavond ! Moet toch zeggen dat de MS line up erg sterk is ! en jezus wat zit ik te wachten op Forza 3 .. gelukkig nog maar 4 maanden
Ben ook benieuwd naar Sony. Hoop toch op wat informatie over GT5, of is dat echt per definitie uitgesloten?
Die komt volgens mij echt niet Sorry, ik vond Microsoft een tikkel tegenvallen. Allemaal dingen die we van tevoren al wisten en niet echt iets vernieuwends. Nee, zelfs de Motion Sensor is niet nieuw. Wat betreft Metal Gear en Call of Duty? Ja, ook dit wisten we allang. Niet onder de indruk. Kom maar op Sony! EDIT Komt MS nu met helemaal niks nieuws meer aan dan? ... kwa games e.d bedoel ik dan.
Viel me op dat Treyarch gewoon NIKS heeft laten zien / merken van een eventuele nieuwe COD of Map Pack 2 voor COD : WaW
Nee, helemaal niks nee. Daarom vond ik de MS Conference erg tegenvallen... Bleh, wat haat ik dat zo. Hoop je op verassingen, krijg je games waarvan je al wist wat er in zat ... of wat er kwam.
MGS is eigenlijk een verrassing. Maar met alle leaks tegenwoordig is nooit meer een verrassing. Hebben we een beetje aan ons zelf te danken. Vond het zelf een geweldige show. Het enige wat we wilden zien was gameplay. En dat kregen we. Goedemorgen zeg.
geloven jullie er in dat Nintendo een Wii-HD uit de hoge hoed tovert? Ik niet.. Ik ben bang voor een storm aan happy familyshit
Hey, ik weet anders nog steeds niet waarmee Nintendo gaat komen. OK, het gezonde verstand zegt dat ze met Wii Fit 2, Wii Sports 2321321 en Wii Skippyball komen, maarja. Ook al doen ze dat is het nog waardeloos. Dan kun je eindelijk al de kutgames in HD spelen, nou... feest!