Nintendo: nieuwe Pikmin, Zelda, Mario, Sony: Nieuwe PSP ofzo? Nah, ik weet niet, Microsoft liet wel hele goeie titels zien + natal.
In dat opzicht heb je natuurlijk gelijk. Maar mij ging it vooral om de kwaliteit van de getoonde spellen. Normaal had je een paar sterke spellen maar dit keer was bijna elke spel 100% raak, mainstream of niet.
Ik weet echt nog niet wat ik moet gaan denken van dat natal , ik hoop echter wel dat het optioneel blijft .. het ziet er wel verfrissend uit .. maar ik weet het gewoon nog niet. Maar qua games is het een mwa mwa ,oke ze hadden een scoop met MGS en de andere games zagen er wreed uit , maar ik had toch nog wel 1 klapper verwacht
Ik had er een... Heb nu wel nog een Wii... Mijn zusje een DS, dus wel even naar de persconferenties kijken. Misschien laat Sony voor mij de must have zien die me de PS3 laat terugkopen. Maar eerlijk gezegd; ik hoop het niet. 1. Is duur. 2. Ik blijf die rivaliteit ook leuk vinden. Zie het als de gamersversie van Ajax - Feyenoord. Het houdt het hele gebeuren interessant. Nee, ik ben geen fanboy, ik ben een fan.
Oh echt? Wacht, je bedoelt dat ie niet in de startpost staat? *gaat checken. Stomme Fardo! edit: Nee, daar staat ie wel. Wat bedoel je er dan mee?
yep! Hoezo trouwens? Ninty conferentie ga ik missen, lees achteraf alle casualpoep wel. Sony daarentegen heeft een flink kluif! Want wat wordt er naast: - Uncharted - GoW 3 - Heavy Rain - FFXIII versus nog meer geshowed? We hebben van die games al zoveel gezien.....
De nieuwste kingdom hearts is net uit in japan en de volgende zit er ook al snel aan tekomen. Dus denk voorlopig niet dat we er 1 krijgen.
* omdat ik zelf ook erg benieuwd ben naar de Sony line up ^^ je vergeet MAG en The Agency nog en evt GT5 , maar buiten die titels om moeten ze zeker met nog wel wat nieuws komen hoor .. ik las ergens een gerucht dat Epic met een nieuwe titel kwam en ook heel misschien Rockstar met een exclusive . Het kan dus nog alle kanten op
Denk dat Sony ook Ninja Gaiden 2 Sigma laat zien en ik ga er ook van uit dat ze tenminste een trailer van GT5 hebben