1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Blood and a 4 leaf clover, dus da spelen we met 1 van de ieren? :D wanneer komt die DLC eigennlijk?

    op dat MGS gerucht na lijkt die lineup wel te klopppen, ik mis alleen de mistery games van Rare
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, een game van Rare..

    - Kameo 2
    - Perfect Dark Zero 2
    - Killer Instinct 3
    - Nieuwe Conker game
    - ?

    De Donkey Kong rechten liggen bij Nintendo, he? :+
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    vreemd ;)

    de geheime game is denk ik Killer Instinct III
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt die rond kerst.;)
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat de E3 maar komen zou ik zeggen.
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    :thumbs: sterk gezegd
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Als dat zo is he,dan ga ik uit me dak ! :)
     
  8. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    De 1e 2 games waren release games, dus als er een vervolg zou komen word het wel een keerttje tijd haha
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, die geruchten komen me bekend voor. :+

    Maar ze zijn natuurlijk alweer druk bezig met ontkennen. Zegt imo verder niks of de geruchten nu echt fake zijn of niet. :p

     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof wel dat alle drie de partijen iets goed te maken hebben van vorig jaar ;)
    Was denk ik de slechtste E3 van deze generatie.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    You've heard the rumors about Microsoft's new motion camera called the Microsoft Fluid made by 3DV and is based on their ZCam technology. Well, some may not know that 3DV actually showed off their camera at CES 2008 with a full-on gaming tech demo giving us a good idea of what to expect with the Fluid.
    Filmpje: klik.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Had al een ander filmpje van de CES 2008 met 3DV gezien (ook met dat boksspel) en ziet er toch wel interessant uit. Het is niks voor mij (ik wil rustig een gamen), maar het is cool om te zien dat Microsoft / 3DV serieuze pogingen doen innovatief te zijn met motion camera's.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [​IMG]
    This may be a bit slowpoke, but we all knew I was gonna have to mention this damn teaser image from Konami. There are theories all over the Internet as to what the image shows and what it means. When I first saw it, my mind saw Old Snake, which is one of the few things I think everyone is agreeing on.

    Exactly what is going on to the left of Snake’s head is under debate, since it’s difficult to distinguish. I guess the most prevalent belief is that it is one or two hands holding a controller. Honestly, I don’t fucking see it. I even tried shrinking the image, changing it to grayscale, playing with contrast, and rotating it.

    To me it looks like there is a hand on Snake’s head in the upper right corner. Also, it appears that another is like… strangling him on the left. Here is what I mean:

    [​IMG]
    You may notice however, that there are two left hands if this scenario is correct…

    When it comes to the significance of the clouds, it could mean that Snake has “gone to the heavens,” since the two are generally associated (LION KING FTW). Snake’s seeming complacency at possibly being strangled could be because he is dead, and his hand folded on his chest would also suggest his body has been laid out to rest.

    The last bit of imagery has already been mentioned I believe: there appear to be two figures standing in the field in the distance:

    [​IMG]
    My first thought was when Naked Snake and The Boss dueled in Metal Gear Solid 3: Snake Eater. It also took place in a field (albeit a much more vibrant one), but again the imagery doesn’t match in this case.

    If it’s true that Snake is dead, they may be the souls of other deceased characters, possibly The Boss and The Sorrow? So are these like the Elysian Fields? Maybe I am just thinking too much.


    Erg interessante analyse.. damn ik ben echt benieuwd wat het zal worden.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is inderdaad een interessante analyse. Ach, morgenvroeg onze tijd zou het bekend moeten zijn... hopelijk is het niet enkel een 360 versie want als MGS4 eigenaar zou ik dan teleurgesteld zijn.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laten we gewoon op deel 5 hopen ;)
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Waar ik ook nog stiekem een beetje op hoop, op de game: Half Life: Episode 3

    Episode 2 is ondertussen alweer lange tijd uit en Episode 3 is al eens een keer aangekondigd. Maar waar blijft hij? Of zouden ze stiekem aan Half Life 3 aan het werken zijn?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat ze gewoon aan Episode 3 aan het werken zijn.
     
  18. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Die geruchten zijn elk jaar hetzelfde,ik hoop op mgs5 alleen op ps3.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat deze dit keer waar is (althans dat er een zune komt welke arcade games kan afspelen) Ik heb namelijk vernomen dat J. Allard (Zune) ook weer een keer terug keert op de E3. Dus het al mij niet verbaen dat ze het gaan aankondigen... zeker nu ze zien dat de Iphone veel games verkoopt ...

    Het gerucht over de zune/handheld had ik hier ook al gespost (1 of 2 weken terug ;)) De newton (wii wand) lijkt ook gepresenteerd te worden.

    Ik zal deze week eens mijn voorspellingen op een rijtje zetten :)

    [​IMG]

    http://appft.uspto.gov/netacgi/nph-...="11/767,733"&OS="11/767,733"&RS="11/767,733"
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2009

Deel Deze Pagina