Nintendo games (Only on Wii) New Super Mario Bros.Wii Wii Fit Plus Wii Sports Resort Final Fantasy: The Crystal Bears Kingdom Hearts: 358/2 Days Super Mario Galaxy 2 The Conduit Resident Evil: The Darkside Chronicles Dead Space: Extraction Metroid: Other M Nintendo Hardware (Only on Wii) Wii Motion Plus Wii Vitality Sensor Nintendo Games (Only on NDS) Mario & Luigi: Bowsers Inside Story Golden Sun DS Womens Murder Club Pixelbitches aankleden The Legend of Zelda: Spirit Tracks END. dit is de uiteindelijke lijst, alleen weet ik de naam van pixelsbitches aankleden, en dat ene voor de NDS niet.
Ik dacht eerst ook theepauze maar nu ik zo hoor . Het is weer een dramatisch jaar voor Nintendo. Ik snap niet dat Nintendo zo matig doet op dit moment met de Wii. Er zijn volgens mij nog meer NDS titels aangekondigd dan de Wii xD. Hoelaat is de Sony conferentie ?
In ieder geval beter dan vorig jaar. Al had ik toch eerder een nieuwe Zelda Wii verwacht / gehoopt...
En weet je ook welke dan komt? Is er ergens een lijst van alles? Thanks Ik geef Nintendo een 4/10. Ze hebben gewoon hun trouwe gamers in de steek gelaten.
vetgedrukt is wat wel leuk is. Verder zijn Golden Sun DS en FInal Fantasy bijvoorbeeld ook wel must buys voor sommigen. Dus als je zo bekijkt valt het wel mee.
echt triest er zijn gewoon maar 2 toptitels voor de wii aangekondigd.. en reken maar dat die ook vet uitgesteld gaan worden. Voor de ds is alleen golden sun een verassing.. wel vaag dat pokemon niet eens genoemd is..