Hoe was de kwaliteit van de presentatie? En was er niks op hardware en/of livegebied? Ik vind de lijst zo iig best indrukwekkend: Galaxy 2, metroid, FF, Dead Space, Resident Evil, KH, en een gewone mario bros. Is toch best vet of zie ik iets over het hoofd wat ik in de presentatie had kunnen zien?
Ik denk dat het wel goed gaat komen met Sony met enkele zeer gruwelijke exclusives. Ik hoop het namelijk ook , heb niet voor niets mijn X360 in februari verkocht .
Ik had maar een mini stuk gezien. Hoe is de presentatie tegenover die van Microsoft veel beter / slechter?
iaw behoorlijk vette lijst aan games waar ze veel meer van hadden moeten laten zien. Als ik een wii had was ik best content met mijn bovengenoemde lijst
zekers niet! Ik heb een pokkehekel aan de anti-console die de Wii heet en sta daarom best te kijken van de lijst (tis alleen op basis van de lijst op de vorige pagina). KH is toch een vette game? DS en RE beide toch ook? Galaxy was toch super, dan deeltje 2 ws toch ook? FF is ook nooit verkeerd. Die lijst is best ok. (tel het aantal afkortingen met twee letters). Toch.....?
Die game waarmee je filmpjes en games kan maken, Style Savy. Vage naam. wie gaat de sony lijst bijhouden? :b:
Ik heb de pers dinges gemist, maar het lijkt me een eindelijk een lijstje waar gamers weer een tijdje vooruit mee kunnen. Geen nieuwe zelda, wel een nieuwe mario....vind ik persoonlijk nogal vreemd...
Pff, zelfs het podium was saai. *Ontwaakt uit zijn slaap Even voor de startpost: Hoe heette die game met Mario en zijn minions ofzo. Dat je je eigen levels kon ceeren. Tenminste het was volgens mij zoiets. Was niet helemaal wakker.