Dat mag je geen Zelda noemen....een nieuwe Zelda is een Zelda voor op een console[punt] Ik snap dat die DS zelda crap goed verkoopt, maar daar zit ik totaal niet op te wachten bij het vroegere o zo geweldige Nintendo... @Dulle Mario VS Donkey Kong 3
Iemand een link naar de conference van Sony op gametrailers.com? Die is namelijk duidelijker dan die van gamespot alleen kan hem niet vinden (tenminste die van ubisoft vanacht was redelijk duidelijk op gametrailers)
Oh ja, heb het gisteren al gepost in het WipeOut HD topic: Bron: PS Blog Check de bron voor de screens en teaser. Waarschijnlijk zien we hier wat van op de conference van Sony.
Heb de press conference zelf niet gezien, maar Nintendo New Super Mario Bros Wii Super Mario Galaxy 2 Golden Sun DS in 3D Metroid: Other M
http://www.gametrailers.com/e3/video-press-conference/sony heb hem al. Over 23 min begint het ( 20.00 uur nl tijd) Ben benieuwd wat sony laat zien. Ze moeten wel ff iets vets laten zien. Als ik de xbox 360 een rating moet geven op dit moment is het gewoon keihard een 9/10. Vond het echt heel bruut.
Dan was het misschien dat je alleen op DSi nu je eigen levels kan maken. Dat laatste heb ik 100% zeker meegekregen in ieder geval.
Misschien. Ik weet het allemaal niet meer. fuck Nintendo. Ik zoek het straks wel even uit, eerst andere bezigheden doen.
ik hoop op GOW3 en meer van Team ICO van Sony, en een definiteif release window voor GT5 zou ook wel eens mogen Daarnaast natuurlijk Uncharted 2 en wat Naughty Dog nog maar meer aan t maken is