Maar een bedrijf als Sony kan wel via Konami zoiets doen. Het is niet voor niks een exclusive toch^^. Trouwens ik lees net dat Section 8 van TimeGate Studios aanwezig zal zijn op de e3
check dit dan: http://kotaku.com/5258977/j-allard-...led-magic-wand-for-microsoft?skyline=true&s=i waar ik me al niet veel kan voorstellen met de 3d camera (behalve boks-spellen) kan ik me hier nog minder bij voorstellen. Een toverstokje om alles in je huis te besturen?
Ik ken ook maar één iemand die dit geweldig vindt Maar hieruit kan je wel concluderen dat MS van God los is en de strijd aangaat met Nintendo. Ik hoop zo dat dit soort zooi een optie blijft.
console is slecht een aangelegenheid. Mij lijkt het persoonlijk wel erg handig, 1 gadget voor het hele huis.
Even mijn wensen op een rijtje gezet: SSX 5 Hitman Forza 3 Eldors Scroll 5 Episode 3 MGS5 Rock Band 3 En nieuws over: Fallout God of War 3 Alan wake FFXIII The Beatles Rockband
- GTA IV Content - Red Dead Redemption - Max Payne 3 - Driver - FIFA 2010/PES 2010 - Mafia 2 - Assassins Creed 2 - Hitman 5 - Mass Effect 2 - The Darkness 2 ? Alles wat ik wil op de E3, een nieuwe Bully of GTA komt toch niet langs.
Nog even over die site met die timer, van Konami. Volgens mij gaat het om een nieuwe MGS. Als je in de broncode van de site kijkt staat er dit: <meta name="keywords" content="Hideo Kojima, MGS,METAL GEAR, NEXT, game, konami, kojima game, KJP, Kojima Production "> Wat denken jullie? Zet konami iedereen op t verkeerde been? Zou volgens mij ook nog goed kunnen, broncode is toch meestal wel één van de plekken waar je gelijk kijkt bij een teasersite
spellen geloof ik allemaal wel, dat komt vanzelf. Ik wil gadgets, intergratie met ander spul, innovatieve uitvindingen, een beter dashboard, achievements waar je wat mee kan, minority report besturing, een handheld met skype etc etc
Zelfs zonder de broncode was het al zo goed als zeker dat het over een MGS titel gaat. De grootste vraag nu is of dat er een S of een 5 in beeld komt.
Oud nieuws, al heb ik het ook van Neogaf . Ach, zo blijft deze site aandacht krijgen tot de E3 en ontstaat er een hele hype. Nu als het slechs een 360 versie is en/of een Sub versie van MGS4 zal die hele hype een teleurstelling zijn voor vele MGS fans/MGS4 eigenaren.
Ik zou het wel tof vinden als het gerucht waar is omtrend de xYz van microsoft. Zekers iets waar ik op hoop deze E3.