Foei! Jij bedoelt een nieuwe Elder Scrolls. Hoop ook dat we er iets over horen, of misschien wel iets van te zien krijgen!
Haha, is dat heilschennis ofzo? Inderdaad, die bedoel ik. Ik heb Oblivion echt kapot gespeeld.. zo tof was dat spel. En vanaf de release voor 60,- gekocht! (Nu importeer ik vaak via GH)
Nou, eigenlijk is wel heiligschennis. In mijn ogen is Oblivion namelijk een veel minder goed spel dan Morrowind (de voorganger / Elder Scrolls III). Mja. Wie ben ik?
Het is een algemen term, om de boel wat af te korten. Je kan ook TES zeggen, maar daar snappen veel ook niet van. Als deze goeroe het goed vind, dan is het goed. : Ik hoop ook op een nieuwe TES of Oblivion. Tevens hoop ik dat TES V en Mass Effect 2 de grootste hit zullen worden, de rest kan van mij de pot op. Ik zal hier wel spijt van krijgen.
Ik hoop dat Sega met wat nieuwe shit komt. (Panzer Dragoon / Jet Set Radio w/e) En ik verwacht een nieuwe game(s) van rare.
hehe, maakt niet uit hoor. : Ik heb net als een goede vriend van me enkele gigabytes ruimte gereserveerd op mijn HDD. Laat de demo's, trailers en gratis themes en pictures maar komen. 11 Gigabyte is volgens mij wel genoeg. Nu maar hopen dat ik ook krijg te zien wat ik hoop te zien.
Viel volgens mij vorig jaar best tegen wat we kregen aan gratis zooi. Hopelijk wordt het dit jaar weer wat beter! Gratis Harry Potter Premium theme ftw!
Ik hoop op een exclusieve multiplayer beta van Modern Warfare 2.. Tuurlijk de game is nog lang niet af maar dat ze wel zoiets zullen aankondigen.
Zo, wat ben jij pessimistisch. Die xtival en Holiday themes waren gratis en niet lelijk. Het kan dus wel. Demo's krijgen we alleen van games die ons toch niet veel boeien. edit: @ Fii dus edit2@Daz: haha, net zo 'exclusief' als de vorige beta's van CoD? Daar deed uiteindelijk de halve wereld aan mee. Niet dat dat erg is trouwens! Des te meer kans dat ik weer mee kan doen.
zover ik me kan herinneren was er maar 1 jaar dat het jackpot was.. dat is geloof ik alweer 3 jaar geleden, waar we 3-4 hele goede demos kregen en nog wat extra trailers/andere meuk... dat was voor het eerst dat de E3 zo interactief bij ons thuis werd gebracht. Dat jaar daarna viel het enorm tegen, E3 was toen opeens niks bijzonders meer.. en ook het jaar daarna viel het tegen.. iets beter maar nog niks vergeleken met 2 jaar daarvoor. Dus ben benieuwd.. ik verwacht wel wat demos te zien op de marketplace, maar of het ooit weer zo goed zal worden zoals toen.. ik betwijfel het.
Jawel, ze zijn echt afschuwelijk. Ze zullen vast wel met demo's komen van Batman en Ghostbusters. Misschien Call Of Juarez. Dan nog Transformers 2 en Overlord 2, GH Smash Hits. En misschien Operation Flashpoint 2. Ik ben blij als ze komen met een trailer van Kingdom Hearts 3, Bully 2, Hitman 5 en demo's van Red Dead Redemption, Max Payne 3, Mafia 2, Bioshock 2. O en als ik dan toch zo bezig ben, trailer van nieuwe content GTA en Assassins Creed 2 trailer.