1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, geen game. :'-(


     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De tering zeg, wat heeft deze thread weer een hoop babytjes opgeleverd hier op XBW. Wat een gespam 8) Ik probeer al een paar dagen een reactie te geven, maar ik wil eerst altijd zoveel mogelijk lezen voordat ik wat zeg, maar binnen deze thread kan dan bijna niet, totdat de boel weer achter de rug is..

    Aber gut:

    Vergeet niet dat de boel bij Sony om de haverklap vertraagd wordt om wat voor reden dan ook. ;)

    Trouwens, zijn hier mensen die Infamous écht leuk vinden?? Gewoon nieuwsgierig omdat ik hier best wat van had verwacht, maar bijna alle reacties zijn kut.

    Zie boven. :+

    Die arrogantie vind ik vooral bloedirritant. Wat een droeftoeters.


    Gebaseerd op wat ik hier heb gelezen zeg ik dat Microsoft het beter heeft gedaan. Vooral ook qua nieuwswaarde. Sony loopt vooral op te scheppen, maar zoveel hebben ze niet waargemaakt tot nu toe, plus het feit dat bijna elke exclusieve aankondiging als een idioot vertraagd wordt.

    Daarnaast is het zo dat Sony de afgelopen 2 jaar een hoop exclusieve titels is kwijtgeraakt en als ik het koopgrage Microsoft bekijk zal dit bij andere titels ook nog wel gebeuren.

    Enige waar ik nog steeds van baal als non Ps3 bezitter, is dat God of War exclusief is. :mad:

    Als mijn post overkomt als een fanboy post...., mja boeie eigenlijk. :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ik probeerde gister onder de Sony PC een discussie aan te gaan. Dat was een grote fail. Voordat ik gepost had waren we al 3 pagina's verder. Dus ik deed maar lekker mee met spammen. ;)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach het werd weleens tijd dat Sony met wat ''toppers'' aan komt zetten.

    Zit persoonlijk vooral op Ratchet and clank te wachten de rest nou'ja leuk. GoW 3 vind ik tot nu toe niet eens zo bijzonder die QTE zijn vet maar that's it, geef mij Bayonetta maar.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja maar, ik haat vechtende wijven 8)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dit dus, hoeveel keer heb ik wel gisteren niet gehoord dat het alleen mogelijk is op de PS3. :emo:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoorde dat niet omdat de Sony staff de hele tijd aan het schreeuwen was. ;)
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Veel reviewcijfers zijn boven de 9.

    De demo is echt leuk en ik verwacht ook dat hij kwalitatief beter is als Prototype maar dat Prototype leuker om te spelen is. Haal dan zelf ook eerst Prototype en inFamous later uit de budgetbak :)
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Terwijl het in de praktijk nog steeds allemaal wel meevalt.

    Ik zou nog steeds wel graag een PS3 willen hebben hoor, vooral door de combi van soms ff een game spelen en soms een BluRay kijken..

    Maar dat kreng wordt maar niet goedkoper. Ik wacht nog heel even op een eventuele price drop, maar anders haal ik gewoon een keer een BluRay apparaat voor cheap ergens anders.

    Puur kijkend naar het aanbod van games is het voor mij nog altijd een 360.

    Hmm oke. Ik heb het ook voornamelijk van mensen die het spel spelen op dit moment. Nog geen reviews gelezen.. Alleen die van Gamekings gezien en die was ook slecht. Groostste punt van kritiek is dat het spel kinderachtig zou zijn. De beelden die ik heb gezien (ook Gamekings) vond ik persoonlijk ook niks.

    Als je de 2 games wilt vergelijken zeg ik alvast voorzichtig: Prototype > Infamous.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Denk dat het net als met Gta en Saints Row is. GTA is kwalitatief beter toch vinden vele SR leuker omdat het meer over the top is
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb ook de review op Gamekings gezien (toevallig), en het verbaasde mij dat ik daar nauwelijks beelden zag van al het gespring en geklauter. Want dat kon toch ook in dit spel?
    Overigens stoor ik mij wel aan die Nederlandse voice-casting.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Whaha, ja hoe triest is dat?! Ik rolde van de bank! Van verbazing en uit plaatsvervangende schaamte 8)
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Idd dat zou ook een reden voor mij zijn geweest om de game niet te halen
     
  14. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dikke bullshit inderdaad. Nogmaals, het is lood om oud ijzer.

    Ik moet wel zeggen dat ik de line up van Sony prima vind. Geen nieuws uiteraad, maar Uncharted 2, Ratchet & Clanck, God of War III...prima toch. Met name Uncharted 2 lijkt me echt geweldig. _O_

    Net als de PSP line up. Begint eindelijk eens ergens op te lijken. Alleen is de prijs voor dat apparaat te belachelijk voor woorden. Sony, doe er 70 euro af.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    E3 2009: Final Fantasy XIV Xbox 360-bound? - Square Enix is 'considering all options.'


    June 3, 2009 - During a Q&A session, members of the Final Fantasy XIV development team gave hope to millions of Xbox 360 owners. Though the MMO was announced at the Sony press conference and confirmed for PS3 and PC, there is a chance FFXIV will make its way to Microsoft's console.

    Square Enix is "considering all options at this time" in terms of platforms for the future Final Fantasy product. While Microsoft has run cold on supporting MMOs, Final Fantasy XI on Xbox 360 was a huge success.
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox product boss Aaron Greenberg has told VG247 that Final Fantasy is not an exclusive product to PlayStation 3, but remained coy on whether or not the MMO will launch on Xbox 360.

    “My understanding is that it is not exclusive,” he said in an interview today.

    When pushed on whether or not the game was coming to 360, the exec said, “That would be a good question to ask Square.”

    He added: “I know that we have a great relationship with [Square]. They provided a number of big titles, including some exclusives like Star Ocean, along with having FFXIII demoed on Xbox 360.”

    Square Enix senior VP Shinji Hashimoto has just confirmed to an E3 press event that it is considering “all options” for the game.

    “We don’t want to make a copy of World of Warcraft,” a Square rep said.

    SCEA boss Jack Tretton said in the Sony E3 press conference last night that the title was a PS3 exclusive, to release next year.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij deed FFXI t best aardig op de 360 dus waarom niet
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Is er vandaag geen live broadcast vanaf de E3 bij ign? Er staat een heel programma dat vanaf 8 uur zou moeten zijn begonnen maar totaal niks gezien behalve herhalende trailers. :/
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Toch vind ik het ergens wel netjes van Sony. Merk vaak dat hun games in het Nederlands zijn. Tuurlijk, voor de echte gamers is het crap maar Sony doet het tenminste wel. En het is helemaal netjes als je zelf kan kiezen wat je wilt.

    Krijgt nachtmerries van SR2 op de 360. 'Je bent neergeschoten' als ik werd aangereden. :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wanneer komt het nou.
    I’ve been told he’s stepping down.​


    Zolang het maar niet dit is! :eek: Don't leave us!

    edit: Kom op zeg, dit is toch geen game meer...
    http://www.gamersyde.com/stream_11395_en.html
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009

Deel Deze Pagina