Na deze E3 weet ik 1 ding zeker. De exclusieve games van Sony zijn de reden dat ik een PS3 heb. Alle multiplatform games haal ik voor de 360, maar ik zou elke 360 exclusive opgeven voor The Last Guardian, God of War 3, Uncharted 2 en Heavy Rain.
En daar is een oplossing voor, ik heb ingesteld dat ik uit de VS kom. Maar Engeland kan natuurlijk ook. Dit kan je instellen bij de initial setup geloof ik. Dan zal ie al je spellen in het engels doen
tering zit dat er echt in? Ik vind het eigenlijk to much en twijfel na het zien van deze gifs of het wel wat voor mij is.
Eerste deel zeker nooit gespeeld? Ik zou het ook niet anders willen dan een oneindig aantal parachutes. Het is gewoon een lekkere arcade titel; realisme is overrated. edit: pfoe, hij is iig niet opgestapt.
Nou ja, ze waren toch wel leuk? Enige echt goede Nederlandse voice-cast die ik me kan herinneren is die van Beyond Good & Evil.
De enige voice-over die ik ken is van uncharted en die vond ik echt leuk. De graphics haalde echt niet t niveau van tomb raider legend. Ik hoor dat deel 2 wel erg mooi is.
En nu even het shot van Tomb Raider: Anniversary verwisselen voor één van Tomb Raider: Legend. Denk overigens wel dat je gelijkt hebt.