1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

1. Microsoft

90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

1 stem(men)
    0,9%
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zal zo wel een poll toevoegen. Ik vind wel dat we hier op XBW redelijk objectief kunnen zijn. Zeker als ik het vergelijk met andere fora. Het fanboy geschreeuw valt hier erg mee vind ik :)

Anyway, er zullen waarschijnlijk meer 360 fans zitten hier, maar zeker ook mensen die (ook) de andere consoles als favo hebben.

Daarnaast gaat het vooral om de presentaties he? Nieuwswaarde etc. Niet alleen 'Xbox Rulez!!' geblaat ;)

2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alvast MS gestemd :cool:. Nee maar ff serieus ik vond Sony ook echt heel sterk met die nieuwe exclusives. Alleen die dildo's met oplichtende pingpongballen zagen er een beetje gaar uit.. Natal daarintegen heeft wel potentie. Nintendo was ook beter als ik verwacht had met nieuwe mario's en die Team Ninja Metroid.

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee echt op andere fora , daar heb je alleen van dat domme gelul , Xbox is beter , nee fuck xbox PS3 is beter , helemaal niet onderbouwd of niks.

Mensen kunnen niet begrijpen dat mensen de ene console ook goed vinden en die andere ook.

Maar volgens mij zijn dat vaak alleen jonge mensen die dat soort domme gelul neerkalken

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zat een beetje te twijfelen met Microsoft en Sony. Nintendo viel direct al af. Ben toch voor microsoft gegaan vanwege hun nieuwe zooi aan exclusives en natal.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm... was een moeillijke keuze tussen Sony en MS maar ben toch voor Sony gegaan. Van de MS conferentie kan ik me eigenlijk alleen Forza 3 herinneren terwijl me van de Sony conferentie veel meer kan herinneren (en dan vooral hoe dat AC2 een indruk op mij maakte). Ook is die van Sony de enigste waarmee ik heb gelachen het door de humor (en niet zieligheid zoals die van Nintendo).

Conferentie van MS was beter, maar de inhoud was dan weeral bij Sony beter. Grootste minpunt van Sony was toch wel hun gezeik over de cijfers en hoe goed de PS3 niet is.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Huh? AC2 is toch multiplatform?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar de gameplay werd bij Sony geshowed.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jah... maar die is buiten op de Ubi conference enkel op de Sony conference getoond. En aangezien het enkel tussen Sony, MS en N gaat en om de inhoud ervan... . Had ik de gameplay niet bij Sony gezien dan had ik game waarschijnlijk gewoon links laten liggen (heb de Ubi conference niet gezien).

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sony, gewoon omdat hun AC2 Gameplay lieten zien. _O_

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony, voor mij persoonlijk veel betere exclusives!

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Microsoft voor mij. Mede dankzij Natal waar ik nu al gek van ben. Ook Forza 3 en mgs:raiden waren voor mij geweldige aankondigingen.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb in de poll op Sony gestemd. Hadden erg veel (en ook vette) games! Weinig vernieuwends of écht heel specials, maar het ziet er kwalitatief allemaal goed uit. Microsoft heeft voor mij alleen met Natal echt hoge ogen gegooid, hoewel het niets voor mij is.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ikga toch de meeste games voor m'n 360 halen en niet Ps3 dus uiteindelijk ga ik toch voor MS.

En kwa nieuwe feature's en games vond ik het van MS toch boeiender dan die van sony en nintendo.

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb op Sony gestemd. De games die zij hebben laten zien was ik meer van onder de indruk dan wat MS heeft laten zien. Al die motion gadget meuk kan me eerlijk gezegd gestolen worden, dus dat heb ik niet meegenomen bij het kiezen. :+

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    MS steelde de show dit jaar _O_

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb niks met ze maar Sony heeft toch de mooiste show gegeven imo.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Een poll tussen Sony en MS op een Xbox forum, zal me benieuwen :+

Als ik kijk naar de spellen dan was MS voor mij de grote winnaar. Alan Wake, Left 4 Dead 2 en Crackdown 2 zijn toch weer spellen die ik sowieso ga halen. God of War en Clank zijn ook niet mijn ding en wel de smaakmakers van Sony aangezien de presentatie van GT5 weer karig was en MS kwam met Forza. Ook was Halo: Reach een grote verassing, ondanks mijn uitlatingen van laatst en de geruchten die al liepen.

Qua features vond ik Natal wel interessant. Microsoft vond opnieuw het wiel uit maar dan zonder wiel en Sony vond opnieuw de Wii Mote uit maar dan met wat aanpassingen, bijvoorbeeld in de diepte etc.

Over het algemeen was het een geslaagde E3, op wat negatieve punten na maar deze zijn binnenkort te lezen op de FP.

18. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Nintendo duidelijk de beste show geven, het zag er gelikter uit en de balans van de zogehete "plationische liefde" vond ik in de show meer aanwezig als bij een pak hem beet microsoft, leuk hoor daar niet van maar als je een moot zalm eet verbrand je toch ook niet je mond? Het is nou eenmaal een verschil van smaak voor welke van de drie je kiest maar als ik persoonlijk mijn afweging maak, en ik zeg er nadrukkelijk bij mijn dan vind ik dat Nintendo gewonnen heeft en dan moet ik eigenlijk lachen om de bewusteloosheid van het menselijke karma in de Playstation persconferentie.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Are you real 8) Nintendo was de slechste show van de 3 .. no offense ... alleen dit maakte het goed:

Ik moet wel zeggen dat de nieuwe mario's ook leuk zijn 4 player co-op

Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De Wii Vitality Sensor is toch de shit. Lekker je "vinger" in een controller steken... heb ik altijd wel eens willen doen en dan kan ook ineens mijn "vitality" meten. Toch geweldig :9.

Deel Deze Pagina