Overigens is deze poll best veel, stel hem in een PS3 forum en je kan de bovenste twee scoren omdraaien.
Nou ik vind de line-up van de Nintendo toch een stuk hilarischer.. Fashion Style Glamour Veel plezier ermee
mwah ik denk dat het hier nog wel meevalt. de meeste hier stellen zich niet bepaald partijdig op. Stel dat Natal er niet geweest was en dat er bijvoorbeeld geen metal gear voor de 360 was aangekondigd, dan had sony denk ik wel bovenaan gestaan.
Toegeven dat je controller toch niet goed genoeg is en er een opzetstukje voor ontwikkelen om hem beter te maken vind ik anders echt niet om te lachen.
Ikzelf heb een PS3 en een Xbox 360. Dus ben geen fanboy. Nintendo daar ben ik vanaf gestapt. A: 3 consoles is gewoon te duur. B: Nintendo is net wat te kiddy. Het gebeuren met de Natal zag er erg goed uit mocht het zo werken, maar is niks voor mij. Hetzelfde geld voor dat gedoe van Sony. De psp heeft een goede nieuwe line up aan nieuwe games, maarja ik game liever op de bank dus aan handhelds doe ik niet aan. Dus voor mij ging het puur om de console-games en daar heeft microsoft gewoon dik gewonnen. Sony liet zich in mijn ogen afweten met Gran Turismo 5door alleen een trailer te laten zien en alweer geen datum. Daar wint Microsoft gewoon van door keihard terug te komen met Forza 3 die er super uitzag en wel een datum. De nieuwe Drakes Fortune zag er goed uit en die komt zeker in mijn kast te staan net zoals God of War 3. Maar verder kon sony mij niet verrassen. Alleen Assassins Creed 2 verraste mij, maar die komt ook op de Xbox 360 waar ik hem ook voor zal gaan kopen ( vind de 360 controller gewoon fijner) En daar kwam Microsoft nog even met een paar topgames exclusives waar ik naar uitkijk: Splintercell, Crackdown 2 en Left 4 dead 2. Voor de Halo fans is het ook weer genieten, alsmede de Final Fantasy fans. Maar die 2 series daar maak je mij niet blij mee. Dus bij deze leuke games voor de games voor beide platformen, maar voor mij wint Microsoft, net als vorig jaar.
Nog iets om op je HDtv te kijken, meer dan een uur lang alle E3 2009 trailers (uitgezonderd Mafia 2 en AC2) in 1 film en allemaal in 720p. Op dvd branden en kijken. KLIK (torrent) Geen dank! :b:
Tof! Ook omdat je met MS Points kan betalen. Niet dat ik het zal gebruiken, kleine HDD en koop liever in de winkel/internet/2dehands. Is nog goedkoper.
Ik zeg heel cliche: De consument heeft gewonnen. Er komt gewoon de komende 1,5 jaar een shitload aan vette games aan
Ik dacht er zelf aan om in dat geval een 2de 120GB te kopen. Ik weet alleen nog niet wat die games gaan kosten? Ik denk wel dat game-winkels niet blij zullen zijn met die ontwikkeling. Je zou maar zo'n zaak hebben!
20 euro/dollar stond er volgensmij in het filmpje. Tja, misschien moeten ze dan gewoon meer soorte aantallen MS points gaan verkopen
Ben het helemaal met je eens. Ik heb nu zelf een ps3 en een 360 en eigenlijk wil ik nu ook nog een Wii
Het is gewoon een vraagje hoor, want ik zou er ooit best keer naartoe willen gaan. Hoeveel kost een entree kaartje voor de E3 en daarbij: mag iedereen daar naartoe gaan of is het echt alleen voor insiders?
Volgens mij is de E3 weer open voor publiek. Het nadeel is alleen dat LA in California ligt, het rijkste en vrijwel duurste gebied van Amerika. Een hotel en de reis er naar toe zullen ongelovelijk aan de prijs hangen. Ik denk overigens als je op 'E3 tickets' zoekt, dat je een heel eind komt. Ikzelf ga wel een keer naar de Leipzig game convention, die is iets dichterbij en iets toegangkelijker.