ik kijk eigenlik het meest uit naar het moment dat alles afgelopen is en we kunnen gaan vergelijken tussen de platformhouders en bepalen wie "de winnaar" van dit jaar is
Nou ik heb zin in vanavond Ik zit iig om kwart over zeven achter m'n pc, kijken of er weer zo'n E3-gekte van 10 posts per minuut op XBW ontstaat
Is Eidos er trouwens, beter van wel. Als er geen Hitman 5 is ga ik janken. Fii kijkt in z'n glazen bol! Ik zie: Hitman 5, Bully 2 en een nieuwe GTA. Make my day bitches Die laatste 2 alvast niet, maar hopen kan nooit. Met GTA zijn ze al bezig en ze gaan aan Bully 2 werken als Red Dead Redemption af is!
Rockstar komt dit jaar niet, dus die nieuwe GTA kun je op je buik schrijven (Dus ook geen beelden van Red dead redemption en The ballad of gay tony
Ik ga het niet live volgen. Ik kijk dinsdag wel als iemand *kuch* Dulle *kuch* hier alles overzichtelijk in een lijstje heeft gezet.
Als het kon was Dulle voor ons naar de E3 gegaan, vertelde hij me gisteravond. Live videobeelden met Dulle op zijn bezemsteel in de Convention center. Zie het al voor me.
ik ga het ZEKER live volgen , bakkie chips erbij ik ben echt zo benieuwd waarmee MS komt aanzetten , en als dat alleen Alan Wake is en FM3 en een nieuwe Halo game dan ben ik echt teleurgesteld
Ik betwijfel of hij de afsluiter of voor de volgende Xbox is hoor. Volgens mij staan de eerste nieuwe consoles niet vor 2014 geplant (dacht ik). En een game nou 5 jaar van te voren te annouchen? En btw, hoezo heeft Microsoft maar 1,5 uur en Nintendo en Sony 2
Of hier: http://e3.gamespot.com/press-conference/ Hangt er een beetje vanaf welke kwaliteit beter is vanavond maar dat zie ik dan wel. Voor mij is het sowieso maar een uur want om half 9 begint CSI @Hierboven, nee...