Lastig te zeggen. Hangt ervan af of ze het verhaal van het boek pakken want dan komt de MC er wel aan te pas.
Ik lees net: E3 2009 Microsoft Press Conference Live Today At 10:30am Pacific In deze stream: http://nl.justin.tv/cil1 Dus denk dat ze daar live zullen uitzenden. Maar 10:30 is inderdaad 19:30 hier en 18:30 in GMT.
Ik begin het een beetje zat te worden met Mc. Eigelijk met de complete halo serie.....Wacht gewoon lekker een jaartje of 5 en kom dan terug met een goede game.Ze proberen nu om de 1,5 jaar een halo/halo gerelateerd spel uit te brengen. Halo Reach gaat trouwens over de planeet Reach waar de mensheid een van hun grote verliezen leden tegen de covedante. Muzikale opening? Zal wel te maken hebben met de motion sensor afstandbediening van M$, gaat de opvolger van Peter Moore beetje staan zwaaien voor een niet bestaand orkest. Ik wil eigenlijk maar een paar dingen weten: Een nieuwe Zelda Waar de F*ck blijft Allen Wake! Of Nintendo eindelijk weer games gaat maken Of M$ een nieuwe grote verassing heeft die echt goed is.
Hmm, 2 games zou kunnen en een MG game met Raiden naar de 360 zou ook kunnen al het zeer waarschijnlijk geen exclusive worden (hoogsten een tijdelijke).
Is de persconferentie later ook nog te bekijken? ik ben niet thuis met de live uitzending. Ergens te downloaden ofzo? Vanavond rond 11 uur pas thuis.
Deze link ben ik op een ander forum tegengekomen: http://retroresident.com/e3/ Hij zal het vast niet erg vinden als jullie er ook gebruik van maken. Hoe gaan jullie eigenlijk kijken? Met of zonder XBW open?
met xbw open, je moet toch een beetje kunnen lullen voer hoe slecht de eerste 20 minuten wel niet zijn
Mijn manier: Laptop op schoot Fullscreen Zak chips. Achteroverhangen en genieten maar. Straks mis ik een hoop als ik oko nog eens tegelijkertijd op XBW ga zitten spammen. Ah vet. Nu nog een XBW Youtube. Zodat ik eindelijk eens XBW filmpjes kan embedden!
Misschien nog ff met een (grote) groep XBW-ers in de chat en samen elkaar dood spamme. Ikga het lekker via de laptop op m'n LCD tv kijken.
Nog minder dan 5 uur te gaan.. yay! even kijken: popcorn: check. 3D-brilletjes: check. Ik ben gereed..
ik weet niet of al zo iets gezegd is, maar de persconferencie van M$ dat die 5 min eerder begint is volgens actie die allang was gepland door M$, gewoon om meer hype op te bouwen..