1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een hele stapel Xbox 1 games, maar heb ze nog nooit afgespeeld op mijn 360. Dus zal dat ook niet met 360 games doen, op de volgende Xbox.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Big three puff chests for E3, MS to “will completely transform how people think about home entertainment”

    It’s so on. Microsoft, Sony and Nintendo have all said in this ESA press release that this year’s E3 is going to be a whopper, with Microsoft’s Don Mattrick saying the company’s showing this year is going to change the way people think of home entertainment. Forever.

    “Microsoft is gearing up for a big presence at E3 which will completely transform how people think about home entertainment,” said Mattrick. “We’re excited about the momentum that is building in the industry in anticipation of our June 1st media briefing, which will kick off E3 in blockbuster style.”

    “Nintendo has been a long time attendee of E3 and it has our full support,” said Nintendo’s Reggie Fils-Aime. “E3 brings a wide variety of key audiences into contact with products from many companies, including Nintendo. It’s the place where creativity is on display, and as a ‘sneak peak’ for our entire industry it helps generate excitement for gamers around the world.”

    “Sony Computer Entertainment America is looking forward to another great showing at this year’s E3 Expo,” said SCEA boss Jack Tretton. “The audience of North American-based and foreign media and key industry partners makes E3 Expo an ideal place for us to unveil the latest PlayStation news and products at our press event on June 2.”

    E3 runs from June 2-4 this year. It’s going to be amazing. Full thing through the link.


    Microsoft denkt dus iets groots te hebben. Ben benieuwd.
    Zolang ze ook maar iets groots voor de 360 hebben, en niet alleen voor 'Home entertainment' in het algemeen. ;)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: [E3] Capcom onthuld twee nieuwe games op E3

    In juni is het weer zover, de E3 keert dan terug in volle glorie. Gisteren beloofde Microsoft al veel groots en Capcom doet hier nog een schepje bovenop, met twee nieuwe games.

    Zo meldden ze althans op hun Twitter account, er werden geen enkele hints gegeven over wat voor soort games er aangekondigd zouden moeten worden. Het lijkt er in ieder geval op dat deze persconferentie beter moet gaan worden dan die van vorig jaar, waarbij er voornamelijk werd gepraat, als we het zo mogen noemen, over de Lost Planet film. Wat al wel zo helder is als een onbewolkte hemel is dat we meer informatie kunnen verwachten over onder andere Lost Planet 2, Dead Rising 2 en Bionic Commando.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dikke pluim voor de startpost!

    Ik zelf hoop op een releasedate van Heavy Rain, aankondiging van Team Ico en een hele stapel verrassingen van Microsoft. Aanhakend op het ms-bericht hierboven, doe mij dan maar een ondersteuning van ALLE videoformaten :+

    Ik verwacht een intergratie met de nieuwe Zune, maar verder kan ik eigenlijk op niks komen wat daar voor zou zorgen.
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Misschien aankondiging van de xbox handheld??
    Zou mij best wel leuk lijken als die zou komen:)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had het ook in het Splinter Cell topic kunnen dumpen, maar hier vind ik het ook wel passen. ;)

     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    \o/\o/\o/

    Het enige wat ik kan zeggen. Conviction eindelijk! Wil wel graag weten wat ze veranderd hebben want ze gingen weer terug naar de tekentafel.
    Maak jij het topic van GR Dulle? ;)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    PGR nieuws :eek:. Waar o Waar!!?!

    BTW: waarom staat er oud nieuws in het starttopic, al die games zijn al uit....
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, GR vind ik nooit zo leuk. :+
    Aan jou de eer.
    Staat dat oud nieuws heel misschien onder het kopje 'Vorig jaar...'? 8)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    I did fail :eek:

    Mijn begrijpend lezen was vroeger al een drama, nu nog steeds blijkbaar :+
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wheheheheh even heel hard gelachen :9

    iemand enig idee waar MS op doelt met hun entertainment melding?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat het iets zal zijn waar wij niet veel aan hebben.
    Integratie van de Zune, 360 en Windows 7. Ik verwacht iig niks interessants. :+
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat zeiden ze paar jaar terug ook (Xbox<->Windows<->Windows Mobile), nog niks van gezien eigenlijk :+
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop echt dat Microsoft deze E3 ons wat laat weten over al die functie's met films huren enz. in Europa. Want dat hebben we wel in Amerika maar niet in Europa!:mad:

    En dat microsoft niet gaat komen met iets dat op home lijkt van psn. En dat ze iets aan de party's gaan doen, duurt veel ste lang met joinen en mensen die opeens weg gaan etc...

    En ik hoop niet dat het met een nieuwe console komt en ook niet met een handheld, want dat kan me geen flikker boeie..
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je NAT is open zetten. Dan heb je er veel minder last van ;)
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn NAT op open staan en toch dat probleem.. Heel irritant en ik hoop dat ze hier iets aan gaan doen in de vorm van een Spring update.
    .
    Overigens hoop ik ook dat ze met de nieuwe Spring Update ook nog eens de Video Marketplace uitbreiden en de fixes en dan ben ik wel weer blij. :D
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik verwacht dat eigenlijk ook deze E3 niet. Betwijfel of het sowieso nog wel hier zal komen.

    Misschien dat Sony dit jaar dan eindelijk eens komt met redeem kaartjes voor PSN in Europa want daarmee laten ze Europa hier aardig stikken. Ik heb zelf dan geen PS3 maar Sony laat hier toch veel inkomsten mee schieten.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat ze eindelijk Live Anywhere gaan demonstreren
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zitten we daar op te wachten? ik heb al een live app op mn iphone en die gebuik ik nooit..

    hoop dat ze gewoon nog wat titels aankondigen die nog gewoon dit jaar in de winkel liggen.. Forza3 voor rond de kerst ofzo, of een nieuwe game van Rare
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Inderdaad, gewoon wat nieuwe toffe games en iedereen is blij.
     

Deel Deze Pagina