Ja, totdat mensen inzien dat het net zo'n gimmick zal gaan zijn als de Wii controller, waar ze zoveel kritiek op hebben geleverd. Het is gewoon niet practisch genoeg om op deze manier met je hele lichaam te gamen. Daarnaast is het leuk voor even of met het gezin, maar daarna wil je al snel weer terug naar het oude.
mgs is multiplatform,en dat is slecht nieuws,want dan gaat die nooit mooier worden dan mgs4 al was die al mooi.
Nope, zoals ik een paar posts hierboven zei is het totaal niet practisch. Met je armen wapperen, ok... Dat kan nog vanaf de bank. Maar lekker door je huis stampen en weet ik veel wat is gewoon teveel van het goede. Dat kan ik idd gaan doen. En dan gewoon buiten voetballen, aangezien het toch hetzelfde idee is
Uhm wii controller is toch ook een great succes? En bij MS dan nog 10 stapjes verder. Wii fit is ook erg populair.
Wel kut dat we waarschijnlijk nog niet eens de helft van die tv features etc hier zullen krijgen. omdat we hier zoveel gezeik hebben met de rechten van mediadistributie..
Als dat het nieuwe gamen wordt dan is gamen voor mij dood... Ik wil gewoon toffe games spelen met een controller in mijn hand, lekker op de bank zitten. Dat is het, ik moet die blije familie happy achtige zooi echt niet.
Ik heb eigenlijk VIRTUAL REALITY verwacht met een 3D BRIL op. Dat je gewoon zelf in het gehele game zit. Gewoon dat je slaap of woonkamer heel de fokking level is! Hahahaha... Ooit zal dat realiteit zijn..........