1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bron: http://www.twitter.com/officethemovie

    Hmm.. misschien ien we deze aankondiging ook wel op de E3
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben blij als MGS4 naar de 360 komt, alleen maar zodat die hype eindelijk eens is afgelopen.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik spreek niet echt uit veel ervaring wat betreft MGS4, maar wat ik er bij een kennis van heb gezien was te slecht voor woorden!

    De graphics waren mooi, hoewel niet heel heel bijzonder, maar de bewegingen van die hoofdpersoon waren gewoon lachwekkend!
    Hoe die voor een auto staand, ging liggen om er vervolgens onderdoor te kruipen was op een houterige manier die ik sinds Halo3 niet meer had gezien.

    De kennis ging een stukje spelen, hij lag in de game onder een bed in een huis. Twee tegenstanders stormden de kamer in en iedereen begon te schieten. Die gasten rennen de hele kamer door terwijl ze steeds vol in hun benen worden geraakt.
    Gaat die tegenstander ineen ook op de grond liggen en ze schieten 20 keer op elkaar met een afstand van 20 cm!!!8)
    (kennen jullie die scène van The Naked Gun waarbij Leslie Nielsen in een schietgevecht zit, waarbij hij ongeveer een halve meter van die crimineel zit. Allebei achter een ton of muurtje, hilarisch)

    Nadat hij 20 keer vol in het gelaat wordt geraakt, staat die vent gewoon weer op en rent 5 keer van muur naar muur om daarna hetzelfde tafereel te doen :lol:

    Toen wist ik het gelijk: dat wordt een niet-kopen-game.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nog NOOIT meegemaakt. Maar, niet-kopen? Dan ben jij één van de weinige.
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    Jij hebt duidelijk een ander game gespeeld,de graphics niet heel bijzonder ?? komaan zeg.Koop een ps3 met mgs4 en kom daarna nog is meepraten.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voordat ik m'n ps3 had nooit op MGS 4 gelet.

    Uiteindelijk een ps3 gehaald (MGS 4 pack) en het is echt gewoon een geweldige game. Alles klopt misschien grafisch niet perfect maar dat is geen enkele game.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Puur alleen voor het verhaal zou ik MGS 4 kopen. Dat zit zo geniaal in elkaar, echt.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Vage screen, en site werkt (nog) niet. Vind het wel grappig altijd zulke vage dingen, waar hopelijk dan nog hele discussies over komen. :)

    Om ook maar zelf even met 2 dingetjes te komen, niet baanbrekend, maar een vriend van me kent een insider van MS en:

    Er komt sowieso een Halo 4 (erg verassend is dit niet)
    Er komt een Perfect Dark Zero 2 (hier ben ik wel benieuwd naar)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Beide geruchten zijn .. ehm... logisch (al ben ik niet zo zeker van perfect dark zero II). Maar beide games zullen deze E3 niet aangekondigd worden. Halo 4 zal naar alle waarschijnlijkheid niet door Bungie ontwikkeld worden.

    Rare komt wel met een aankondiging op de E3 (Perfect Dark Zero II zou kunnen, maar ik verwacht een andere franchise). Het zou best kunnen dat Rare met twee games komt dit najaar... maar we zullen het zien.

    Ik verwacht trouwens eerder dat er Peter Jackson's kijk op het Halo Universum even ter sprake gaat komen, maar dat is mijn inschatting.. Ik heb niets kunnen terugvinden of dit echt klopt

    In de wolken is Snake te vinden ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja pdz 2 zou me verrassen, zou erg benieuwd zijn naar die game. Halo 4 laat me verder koud. Heel halo eigenlijk, al krijgt Peter Jackson dan weer wel mijn interesse :)

    Waar moet ik kijken voor Snake ik kan hem niet zo 1,2,3 ontdekken ^^ Maar er komt ook een download voor de ps3 vrij, als ik me niet vergis 12 juni, daar kan het ook mee te maken hebben. Hoe kom je eigenlijk aan die afbeelding? ^^
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar? :+
    [​IMG]
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hij was toch best duidelijk oeps, laten we het erop houden dat het super vroeg is en ik nog maar 3 koffie op heb.:+
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm... een sony gerucht .. weet niet of het waar is ... en kan dit ook niet bevestigen, maar klinkt logisch .. dus waarom niet .. kijkt in glazen bol.

    Sony komt met een PS3 Slim of een PS3 in een andere kleur 8)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nope hebben ze al ontkracht ;)
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet ongeveer de definitie van een gerucht 8)

    Maar een ander kleurtje, tja leuk, meestal komen ze dan toch wel met meerdere kleuren? 2-3 ofzo.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Perfect Dark 0 2 ? :+
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... het is gewoon een wolk?

    Sorry hoor, maar dan kan je er alles ook in gaan zin.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm dit is geen gewone wolk (als zijn de echt) dit is een cgi wol en een reclame van Konami en dan kan men bewust een teaser hebben geplaatst :)
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt inderdaad maar ik heb nog steeds een vraagje open staan ivm een eventuele release van de opvolger van de 360.... ;)
    Je gaf nogal stellig aan dat deze pas in 2012 zal komen. Waarop baseer je die mening?
    Een 2010/2011 release lijkt me veel logischer namelijk gezien de 5-6 jaar console cycles waarin we lijken te zitten...
     

Deel Deze Pagina