Ik spreek niet echt uit veel ervaring wat betreft MGS4, maar wat ik er bij een kennis van heb gezien was te slecht voor woorden!
De graphics waren mooi, hoewel niet heel heel bijzonder, maar de bewegingen van die hoofdpersoon waren gewoon lachwekkend!
Hoe die voor een auto staand, ging liggen om er vervolgens onderdoor te kruipen was op een houterige manier die ik sinds Halo3 niet meer had gezien.
De kennis ging een stukje spelen, hij lag in de game onder een bed in een huis. Twee tegenstanders stormden de kamer in en iedereen begon te schieten. Die gasten rennen de hele kamer door terwijl ze steeds vol in hun benen worden geraakt.
Gaat die tegenstander ineen ook op de grond liggen en ze schieten 20 keer op elkaar met een afstand van 20 cm!!!
(kennen jullie die scène van The Naked Gun waarbij Leslie Nielsen in een schietgevecht zit, waarbij hij ongeveer een halve meter van die crimineel zit. Allebei achter een ton of muurtje, hilarisch)
Nadat hij 20 keer vol in het gelaat wordt geraakt, staat die vent gewoon weer op en rent 5 keer van muur naar muur om daarna hetzelfde tafereel te doen
Toen wist ik het gelijk: dat wordt een niet-kopen-game.
Klik om te vergroten...